.

среда, 23. март 2011.

Sex matorke oglasi


Ona je hodio u, baš kao što sam joj je rekla da, i hodao okolo prostorije. Ona je, naravno, malo iznenađeni na veličinu moje kuće. Sam slegnuo ramenima, iako ona nije me vidjeti.Nisam briga samo zato što moje oči su smještenim samo na one ... joj široka i sočan i valovitih bokova. Ja sam joj rekao, manje ili više, a vjerojatno i više nego sam trebao, koliko volio bih da joj grgeča na mom krilu ... Onda kopaju u nju.
Ohhhhhh sranje i tu je ona. U mojoj kući, njeno tijelo ... sebe ... joj ... i mene zajedno, jer ... Jer zašto? O Bože, moram biti lud. Moram biti posve matice biti događaj ovaj. Ja ... imaju ... da ... biti jebeni ... orasi! Tu je ona. U tim ... corduroys ... i omotati oko nje kao što to čine i njene seksi velika magarca i njezine seksi matorke  širok i arching, savijanje kukova uz svoju osobnost, i naravno njezina tijela u cjelini da me žele ... Skoči joj kosti, ali samo ako ona želi da ih preskočila.
"Pa što ti misliš? Naravno, to bi mogao koristiti malo sprucing gore, ali vidim kako su ona i ... Pa neka je zaboravim, znate, ona dio. Ja bih puno radije ... ti i ja dio. "Ona giggled, rekao je nešto. Nisam briga što je to. Sve što sam želio staviti svoje ruke oko ovog prilično mlađe 39 godina stara žena koja je bila jedan bez djece i koji je volio mene, puno, ali sam dobio ideju nije mi se kao da ipak mnogo. "Vi izgledaju lijepo", rekla sam joj.
Ona uvijek izgleda lijepo iako. Nije da ona nosi haljine. Ona je povremeni ako ne i polu-casual i jeans vrh tip djevojke koja nosi rade cipele čizma tip. Volim da se o njoj.Pogledao sam na toj stazi magarca veličina njezin ... vijugavog, savijanje, iskrenje u mjestima izgled dupe i oh čovjek ... oh čovjek ... oh čovjek ... Dopustite mi sudoper moje zube u nju, i naravno njezine cijelo tijelo slatko! Bog, da bi mogli gristi na nju, a posebno njene ljupke magarca, a zatim ga lizati i lizati ga neki više, a onda zagristi u njega opet, i konačno ja bih joj dupe poljubiti i reći joj, moja slavna ljepote, ja želim mogao položiti s njom i biti goli, zauvijek. Volio bih da mogu leći s njom i gusle s njom flab. Želim da bih to učiniti s mene. Želim puno stvari u to vrijeme. Volio bih da mogu da joj se top off. Ja bih početi tamo.
Odjednom Dana untucked joj vrh kao da je me pozvao u matorke olgasi svoj stan tjelesne i otvoreno rekao: "Pa ... ne ideš raditi nešto ... bilo što? Ja sam na čekanju med. "
Bila bih bio obličje kroz moj prozor. Ona je i sam bio razgovor. Magarca osvrnuo na mene.Njeno tijelo je previše. To je kao da je čekao na mene da to moja stvar. Što je moja stvar odjednom sam se pitao, ali ona je čekala i sam korak bliže, ali ne dovoljno blizu ... još.No, nešto se dogodilo i to je bio ogroman. No iako je bio ogroman, on nije bio magarca sam se odnose na. Ja sam se odnosi na osjećaj, emociju ili skup emocija osjetio sam i ja skočila s ... s nešto što ja ne mislim da sam osjećala u godinama. Bilo je tada da se nije dogodilo.
Našao sam moje tijelo oranje naprijed, protiv njezine, pritiskom i pritiskom i ja pritiskom teže protiv njega. Ona nije ništa primjetan, ali dopustite mi pritisnite čvrsto protiv njezina tijela. Wow, wow oh, jesam li dobiti težak, a dobio sam hard brzo. Sam je htio osjetiti ono što je kolala ispod moje traperice. Osjećao sam se moć ja nikada ne osjećaju rastom ispod njih. Tako sam ga naletio protiv njezina tijela. Njezina leđa osjetio, napokon.
Njeno tijelo osjetio koja je kolala uzbuđenja u mojoj mid-section. Moj penis, kao uspaljen kao sam bio, prislonjen leđima, a ja ne mislim dvaput o tome na sve što sam završio svoje ruke oko nje i više do točke, njezin trbuh. Da da trbuh JA priželjkivanje JA mogao živjeti u previše. Taj trbuh, kao što je moja, bio je debeo. To nikada ne smeta mi što sam joj održavaju protiv mene. Njezine ruke došao off the counter. Ruke naselili protiv moje ruke. Njen gornji dio tijela naselili protiv mene kao njezinu glavu uzeo mjesto protiv moje donjeg dijela ramena.
"Znate li koliko sam mislio o danima kao što je ovaj?",  matorke olgasi Srbija Rekao sam u šapat. Ona giggled, ali opet tiho. Nismo potez. Sam je održana i održana je moje ruke kao ona ležala leđa protiv mene. "Ja vas želim u krevetu sa mnom znate." Ona je odmahnula glavom kao rukama čini se da zgrabite oružje tighter. "Želim vidjeti gola, Dana." Osjećao sam joj postala napeta. Nasmijao sam se jer moje oči zatvorene i izdvajali joj ja nategnuti protiv mene. "Vi miris lijepo", rekla sam joj. Ona je rekla hvala i rekla da stavi neke na što je vozio ovdje na moje mjesto. Na kraju sam to učinio. Ja joj zamahnuo okolo i gledao joj u oči i rekao sam joj opet sve što sam htio mogao sam, počevši s njom i njeno tijelo."Molim?" Rekao sam joj.
Sam je vidio dok je gledao u moje oči, a gotovo vjerovao sam vidio klimanje glavom potvrdno. Ja spušten moje ruke i uzeo njezino. "Gore, stvarno?", Rekla je ona. Rekao sam joj da. Kao što smo hodali gore, a ja ju okrenuo u lijevo, rekla je ona nešto. Nisam ju čuo. Rekao sam joj da se lijevo na kraju hodnika. "Wow", rekla je kako je okrenuo u mojoj spavaćoj sobi. "Wow, lijepo", rekla mi je opet kao ona okrenuo na petama joj da biljka poljubac na mene.
"Wow ... wow ohhhhhhh je u pravu" sam se vratio. "Sada ..." kao što je moje oči otvoriti i zatvoriti ", koji je poljubac." Ona zasađene još jednom na mene. Nemojte da opet sam trebao reći. Ja glasan riječi "Ne da se opet." Pa ona nije, ali to vrijeme oni nisu drop off.Njezina presladak nevjerojatno strašan usne skrenuo lijevo i desno preko mina kao i ona me izvukao na moj krevet. Ona je izvukao mi je teško prema njoj. Dospio sam okolo ovaj prekrasni tamno ljepota i uhvatio je javan vijugavog široka magarca kao svoje tijelo prešanih teško protiv mene. Htio sam te hlače. Htio sam joj vrh off. Htjela sam joj lijepu ispupčen krivulje na mene, čak i ako nije bilo seksa. Sve što sam želio je njeno tijelo protiv mina. Ja bi to bilo "posao" je da se uradi taj dan. matorke olgasi "Želim te sa mnom, zauvijek Dana."
"Ja znam", rekla je ona. "Znam babydoll i želim svoje tijelo previše."
Ona me je gurnula prema dolje na krevet. Bila je gotovo na vrhu mene kao ona undid gumb nakon gumb nakon gumb i prije nego što sam znao da, joj usne, one tiranskim usne njene preuzela. Oni su spol moje tijelo se kao oni poljubio i poljubi i oni ljubila moje grudi, ispred moje tijelo-moja meka prsa, trbuh, i moj .... Da ... moja ljubav ručke previše i rekla mi je da mi se svidio jako, vrlo mnogo kao što je učinio ono što je radila.
"Volim vas previše Dana" Rekao sam joj.
"Onda, želite dobro znaš ... to učinite, pretpostavljam?" Upitala je. "Je li to ono što želite?"
Nisam mogao vjerovati ušima iz nekog razloga, ali nije to razlog zašto sam ju je pozvao preko? Je li ona samo reći da sam se pitam, kao moj penis je postao i rastao više buntovnički? Da, to je pravo, što sam učinio. Sam je pozvao više, ali sam znala, negdje duboko u sebi, nismo bili će to učiniti. Još uvijek imaju ovu ženu, ženu sam volio skupo i adored kao žene prolaze, više na moje mjesto i na mom krevetu, a na vrhu mi je kako joj ruke igrao u cijelom gornjem dijelu moga tijela ovdje molba mene to pitanje ... Nisam 't znati kako odgovoriti.
Sam učinio. Ja sam htjela da biste dobili gol s njom. Htjela sam joj dolje kako bi joj grudnjak i donje rublje, ili ono što je ona nosila ispod. Da, ja sam htjela da vidim njene velike smeđe rana boobs visi nad moje lice kao što smo gledali u oči drugima. Htio sam joj pokazati trbuh. Htjela sam joj dupe razvijati prije mene. Htjela sam joj bedra i noge omotane preko mog nabora kao dobro. Htjela sam toliko stvari da se dogodi u tom trenutku, ja ne znam gdje početi. Sve što sam znao sam htjela je da se svlačiti i rupu protiv nje kao održali smo jedan drugoga i mogu li je poljubiti beskrajno dok sam osjetio one preslatko usana, ali ja sam htjela više od toga. Htio sam tako mnogo više od toga.Htio sam tako ... tako ... puno više.
"Let's barem dobiti malo gol, u redu?", Ona mi je rekla.
"Oh, u redu ... Uh ... ja mislim ... tako da je" odgovorio sam.
"Vi ne želite?" Upitala je.
"Uh ne ... To se ne da, Dana. To je ... to je samo da sve je to tako, tako čudno za mene, rekao sam.
Ona sjede. Joj majicu je untucked. Ona je potreban drugi da misle. Ona je pogledala po sobi i vidio kupaonica. Vidio sam joj pogled unatrag na meni polako kao podmukle đavolski pogled formiran u njezinim očima. Ona se nasmiješi. Ona je namignuo. A ona reče: "Let's napraviti nešto divlje. Idemo uzeti tuš. Zašto ne? Ti i ja ... u svoj tuš, u redu? "
Ona me je gledala i onda sam mislio o tome. Sranje, zašto ne? To je savršen način da se vidi ovaj prekrasna žena goli, i imati malo zabave. Sam klimnuo glavom i mi brzo skočio i off moj krevet i ja krenuli na tuš i okrenuo se i ona ju je košulja poništiti. Moje srce je skočio. To pobijediti dva puta brže nego što sam očekivao. Wow, pogled na nju ... pogled na vas, Dana ... biti u mogućnosti da se protiv vas svaki dan, svako jutro i svaku večer i moje zatvorene oči kao što sam imao tih misli trčanje ... nema je kolala kroz moje misli. Postao sam sve teže i teže i to je dobro, jer tada ona ne bi vidjeli koliko je mala sam mogao dobiti kad sam uspaljen nije ... i bio sam uspaljen kao pakao za nju.
To je zagrijati i ja ušao i lijevo moj ruku na pratnju joj iznutra sa mnom. Brzo smo zbijeni zajedno. Naša tijela bliže prljavštine i trava bili jedni protiv drugih, a ja sam htjela poljubiti te grudi. Želio sam poljubiti joj trbuh, joj goli trbuh mokro, i htjela sam joj dupe previše. Ja izdvajali joj blizu i ja sam je izvukao čvrsto protiv mene. Mi smo se smijali, a mi smo se smijali poljubi i još neke kao što smo stajali osjećaj topline, tuš-a sprej nas hit. Bila je prekrasna i ona voljela biti sa mnom i ja sam voljela svoje tijelo, i njoj, protiv mene previše. Mi nikada nisu imali priliku razgovarati o bilo čemu, jer kao što smo zbijeni tijesno, mi poljubi i osjećao sam se jedno u drugo ... svugdje.
Dobio sam da se osjećaju rezati svoje poveće dupe. Osjećaj je bio razmetljiv. Osjećaj magarca posebno raspor njezin je bez riječi, da budem iskren, ali ona mi je neka i ja volio to radiš milijun puta ... dobro ne baš, ali sam mogao imati. Ja scooted dolje i poljubio svakog od njezina tits. Ja ih održava. JA je uzeo svaki u mojim rukama i ja sam ga poljubio. I ja sam ga poljubi za jako dugo vremena, posebno, naravno, bradavice, a ona ima dosta veliku bradavicu mogao bih dodati. Svaki od njih je poput grožđa Big i zrelih i pun bogatstva. Ja ih volio i kao što mislim da je volim. A ja sam joj rekao da, opet.Ona giggled kao što sam učinio stvari ili stvari koje je rekao da joj ja obično ne kažu. Ali ona je to sve i imali smo zabavu. Rekao sam joj da mora imati jedan od najvećih tijela u svijetu, ili tako vjerujem da ona radi. I ona giggled.
"Dakle, vi zapravo", rekla je ona.Matorke upoznavanje
Rekao sam joj nisam. Ona giggled i rekla da je volio i da je sve što je važno da je to volio i da rekla mi je previše. Rekla je ona osjećala "Da mi reći da je ... da je htjela", te da to, tuširanja s mene je velik ideja. "To je romantična, ne postoji seks uključeni, ali smo dobili da se zajedno s našim odjeću, a ona bih volio to učiniti opet neko vrijeme." To je ono što je rekla. Sjećam se njezine riječi ... riječ po riječ.
"Onda neka se to učiniti opet uskoro?", Rekao sam.
To je kad sam ga osjetio. Osjećao sam joj ruku na moje stvrdnuto penis. Moje srce je skočio. Mislio sam da sam osjetio sam sperma previše, ali nisam. Ona je morala učiniti nešto, rekla je ona, a da pri tome, za kliženje joj ruku oko mog penis, moja erekcija je izdužena dozvoljeno sama mogućnost ona nikad ne dobiva, a mi poljubi, a zatim poljubio više. I ona je pustiti ga, a mi u zagrljaju dugo, nikada ne zaboravivši poljubac koji je morao imati poslao rakete lete zauvijek u svakom smjeru, jer sam osjećao, kao što sam poljubio taj tamni prekrasna žena, osjetio sam sebe guranje moj hard penis u njezinu gornjem trbuh . Čovjek, bio je to zabava, ili ono što sam pitao kako smo se i sami zamotan u ručnike prije pada natrag na mom krevetu.
Onda je otišao na to. Ona je dosegla više od mene i jacked off. JA je došao brzo, ali sam došao s parom, a to je bio jedan od najvećih noći mom cijelom životu. 

Нема коментара:

Постави коментар