.

петак, 11. март 2011.

Matorke oglasi


"Neka dođu u osam", on joj je rekao. "Oni će trebati znati nekoliko stvari."
Ona ode i uputio 3 novih redovnica na glavu preko na župni ured kao što je rekao. Tu su sestre Natalie, Maria, i Terezije. Svi su bili oko 25 godina. Svi su novi u župi. Svi oni su idući u dobiti upute od strane fra. Angelo i iako on nije bio previše stariji je bio idući u imati svoj put s novim i pomalo prilično tražite časne sestre.
"Dobra večer sestre. Hajde u. Idemo u ovdje. Molim.Matorke  Sjedi ", on im je rekao.
Slijedili su ga i uzeo tamo mjesta. On je bio miran za trenutak a zatim pogledao gore. On im je rekao o župi i on im je rekao o njegovoj povijesti. Zastao je nekoliko puta prije govoreći im: "Sestra Marija i sestru Terezije, možete ići. Imam neke stvari Htio bih ići preko sa sestrom Natalie. Hvala vam. "
Oni su lijevo. Išao u leđa i sjeo pored sestra Natalie. Nasmijana rekao joj: "Što ću vam reći je za vaše uši samo sestra." Ona ga je pogledao s velikom znatiželjom. Matorke iz  Srbije On je pogledao duboko u oči i provjerite ju je punu pozornost. On je položio svoju ruku na njezin. "Razlog ste ovdje sestra jer" i on zastao trenutak prije nego govoreći: "Trebam neki pomoć."
Mirno je rekla: "O, da Otac. Sve što mogu učiniti kako bi vam pomoći, ja sam spreman. "
U jednako miran ton, on je rekao: "Dobro sestra. Vrlo dobro. "Nema osmijeh kao on držao ruku na njeno i pogledala u njezine oči. Ona se osvrnula na njega nasmijana uvijek je tako lagano i čeka da čuje ono što je imao reći. "Trebam neki umm osobne asistencije u nešto", on je otišao na to reći.
"Da Otac i što je to?" Upitala je.
Ipak ruku na njezin je i on još uvijek bio u potrazi duboko u oči. Ustao. Znajući župni dvor je bio prazan, on je otišao do vrata njegova ureda. On je zaključana. Ona je rasla malo znatiželjan o tome zašto on bih to učiniti. Vratio se, sjeo i pogledao ju u oči. On je tada nasmiješio. Poznavajući je bio u prilično dobrom stanju on undid vrhu svoje haljine.
"Oče!" Ona usklikne tiho. "Što radiš?"
U početku rekao ništa. Gledao ju je ugledala košulju ispod njega postaju vidljivi. On undid haljinu neke više i gledao joj izrazi kao što je učinio. Opet, ona povika njegovo ime, nije shvaćanje zašto je radio što je radio.
"Ti si idući da mi pomogne s nekim zadovoljavajuće aktivnosti, sestra", kazao je.
"Oprostite?", Odgovorila je.
"Ovdje", a on je uzeo njenu ruku, smještajući ga na svoje grudi, iako njegova košulja bila je još uvijek netaknut. On ju je gledao kao što je učinio. Onda je pustio ruku i undid njegova košulja. Ona je pokušala ustati da odu. "Ne. Sjedni. Prvo ćete se pobrinuti za ono što žele i trebaju i onda možete otići.Matorke  "Njegov glas i riječi su bile toliko suptilne i slatko da se to nikada zvučalo kao da je zahtjevan uopće.
Međutim, ona je trese glavom kao da kaže: "Ne ja ne mogu" ili "Ne neću to učiniti."
"To će biti u redu Sister", rekao joj je kao da je gotovo siguran da će sve biti.
On undid više od njegove haljine i uklonjena. Tamo je sjedio u dugim rukavima tipku majicu i njegove hlače i cipele također. Bila je u svojoj navika naravno i gledao ga njezin izgled više. Što je on misli njezino lice, rekao je? Ona nije bio siguran, ali što god to bilo, to nije dobro. To je bio jako sigurno.
"Ovdje. Ja ću otkopčati moje košulje za vas, i vas će poništiti navika za mene ", rekao je.Njezine oči rastao šire. "Idi na. Poništi ga ", rekao je on. Bila je trese glavom. "Sada, sada sestra. To je način na koji to mora biti učinjeno ", rekao joj je. "Jednom kad sve to događa, nakon što se početi ovaj, od vas će doista uživati ​​u njoj, i želite puno više nakon što sam to učinio."
Ona se proguta teško. Bila je ministar boga i tako je bio pa zašto je ovo događa, ona je pitao. Zašto? Zašto mi, pitala? O Bože. Oh moj gospodaru. Ne, molim vas ne, ona čuva sama govori.
"Idi na. Poništi vaše navike ", rekao je gotovo nježno.
On undid dva gumba na njegovu majicu kao ona gledala. Može li ovo stvarno se događa sama pitao? Je li to stvarno kao što je ovaj i drugdje u druge biskupije, drugim župama?To nije mogla biti sama rekla. Njezina srca ruža. Ona je rasla sve više i više uplašen što o tome će se dogoditi, što god da je ona mislila.
Opet je rekao: "Idi na sestru. Poništiti vaše navike, ili ću vam pomoći s njom. "
Ipak njegov ton glasa bio je miran. On nije požurio, a on nije ni zvuk žuri. On undid još dva gumba na njegovu majicu i razvijao se, za nju, pozitivan imidž joj njegovu atletsku tražite gornji dio tijela. Smijao se, meekly. On je slijedio izraza na njenom licu blisko. On je posegnuo i dotaknuo joj ruke nježno.
"To će biti u redu sestre, sve vrlo dobro, u redu? Vidjet ćete. Uživat ćete u tim trenucima.Vjerujte mi ", rekao joj je. "Vi ćete." Opet, ona je rasla više uplašeni i opet ona proguta tvrdi kako je ona izgledala Otac Angelo. "Evo, dopustite mi da vam pomoći s ovim" on je otišao na to reći kako je počeo poništiti joj haljine.
Ona nije potez. Ona nije ni podići ruku kao što je on počeo kliženje to i to daleko od nje prsima. Sve što je učinio je sjediti u svojoj stolici gledajući ga učiniti ono što je radio. Ona je bila prepala na smrt. Njezino disanje se činilo da se poveća kao što je on odgurnuo gornje dijelove svoje navike. On ju je gledao prsima. Nosila lagani vrhu koji pokriva joj grudnjak i nasmiješio na nju. Zastao je i razmišljala što učiniti sljedeći.
"Sada, ne želite učiniti ostalo za mene, ili bi me željeli zadržati ide?", Kazao je.
U početku ona je ništa. Tako ju je stand up. Stajao je, pruži ruku, i uzeo njeno u. On je otkopčao joj ruho, u potpunosti. Kao što je navedeno, ispod njega su vrhu i par neopisiv hlače.Matorke  Smijao se, opet.
"Evo, neka je ukloniti naviku, sestra."
Ona nije ništa. On ga je uzeo i ona biti uklonjena preko glave. Gledao ju opet, smiješeći se neki više. On undid njegova košulja za nju i njega presavijeni i polože ga, zajedno sa svojim naviku na stolicu. Soba, kao i župni dvor, bio je miran. Nije duša postojala bilo gdje.
"Imate lijep bosoms, sestra", on joj je rekao.
Ona blushed nakon što je čula njegove riječi i odgovorio: "Oče, ja sam ministar Boga i tako si." Ali on ju je utišao.
"Shhhhh. Oboje znamo to, ali sestra mi smo oboje ljudskih kao dobro. Ja sam čovjek i ti si žena. Mi smo oboje imaju potrebe i te potrebe, i oni mogu, a ne snažno rasti s vremena na vrijeme. Sada je jedan od njih, tako shhhh. "
Iako joj je još uvijek na vrhu je postignut. On je pogledao u prsima i dotaknuo jedan od njezinih boobs. Ona je skočio natrag. Njezine oči rastao širok. On se nasmiješio više. On je volio kako joj milo osjećao i did it again.
"Yours osjećam lijepo, sestra", rekao je tiho. On je to osjećao opet.
Opet, ona kao da posrnuti unatrag kao i njegovi prsti dotaknu joj boobs. Ona nije znala što učiniti. Ona ne mogu činiti se oduprijeti na sve. Gledao je njezine reakcije jer je osjećao njih i da joj je on doista činilo se da uživa sam puno.
"Molim vas, nemojte Oca", rekla je u više navrata.
"Zašto ne bi ja, sestra? Zašto ne osjećam ruke na tvoja prsa? "
"Budući da je ovaj" i Zastala je onda rekao "to je krivo. Jako u krivu, Oče! "
"Da. Da, to je, ali je to nije ugodno, sestra? "Se vratio.
On je bio u pravu, iako nije rekla tako ili da se pokaže bilo. Njegove ruke na nju boobs osjeća dobro i iako je to volio, puno više nego je trebala, znala je ona da se zaustavi, i po svaku cijenu, ako je mogla.
"No, Oče! Otac ne možemo. Mi ne bi trebali ", rekla je pokušao uzimajući preko njega.
"Ohhhhhh sestra, ono što vi ne znate", kazao je, znajući ono što je želio sljedeći.
"Oprostite?", Rekla je ona.
"Ovdje neka mi vam pokazati nešto", on joj je rekao.
S tom je uzeo njezine ruke. On je spustio, nesvjesno, na njegove prepone jer je gledao oči i svoj sljedeći reakcije. On je stavljen joj ruku na nju, a ona nije mogla vjerovati u sve.Osjetila je njegove prepone. Njegove prepone. Njegove prepone. Njegov penis. On je prešani dolje u njegove prepone, tako da je sigurno mogao osjetiti ono što je htio imati uzeti briga za.
"Osjeti ovo, sestra." Njegove oči zatvorene. Njegova brada ustali. On duboko udahne zraka. Nasmiješio se kao svoju ruku kontrolirani njen i ona pritisne protiv opušten, ali žele penis. "Sviđa li ti se uopće?"
Ona nije rekla da, ali nije rekla ne. On je zadržao ruke protiv njegove prepone. On ju je gledao kako je on to zadržao protiv njega. On snažno pritisnut i preselio oko njega. On je bio spreman i htjela vidjeti i osjetiti na pravi.
"Ovdje", kazao je kako je pustio ruku i undid njegove hlače. "Osjećam se malo više", rekao joj je. Smijao se u njezine oči. On je uhvatio njezinu ruku i položili na njegove prepone opet.
"O Bože", rekla je ona, osjećajući njegov penis bolje. U mucao pitch rekla: "O, moj Bože!"
Gledao je i proučavao nju, blisko. Mogao je reći da je nešto drugačije u način na koji je izgovorio te riječi. "Ja mogu vidjeti da vam se sviđa ovo, zar ne?" Onda je on rekao kako je on pustio ruku "Evo, osjećam da nešto više", a on uklonjen svoje donje rublje.
Njezine oči otišao veliki. Po prvi put u životu je bio obličje at pravi čovjek penis. Njegov je uska, ali to je bio dug i mlak. On je uzeo njezinu ruku i stavio je na njemu. On je gledao i čekao dok se na otvorenom stan dlan položio na njega nepomičan.
"Idi na. Uzmi držite ga, sestra. to moždani udar. Vidjet ćete nešto fantastično nedugo nakon toga ", kazao je.
Ona je kao i uputama. Ona cupped joj ruku oko njega i uhvatio, lagano. Ona je počela milovati svećenika penis je rekao za napraviti, ali neobično je volio to radiš. Ona je držati na to radi i kao što je učinio, ona ga je pogledao s radoznalošću.
"Kao što je ovaj, Oče?", Rekla je ona.
On je kimnuo. "Da, kao što je to sestra. Mmmmmm da ", dodao je on. "Želite li učiniti nešto posebno?"
"Što je to?", Rekla je ona.
"Ovdje", a on se ustade, uze je za ruku. "Dođi ovamo."
Ona ga slijedili na kauč gdje je sjeo i rekao joj da se na koljena. "Stavite usta, tvoje usne na meni", kazao je.
"Oprostite? Učinite ono što, oče? "Upitala je.
"Vi me čuli. Stavite usta na mom penisu, sestra "i da je uhvati za glavu i zasadio dolje na njegov mlak osovine, čime je praktično ga progutati u usta. On je pod kontrolom kao što je progutala ga i isisan off. Ali ona nije odoljeti. "Mmmmmm, da. Kao da, sestra. Ohhh Da, kao što je to. Više. More "je zadržao kazivanje.
Prije nego što bilo to znao, bio je teško. To je bio uspravan. Želio je da se sperma i htio ju kako bi bili sigurni da se dogodilo i na nju previše. On joj je rekao da sisa daleko na to tako da ona nije, iako su mu ruke bile na glavi dok je sisao daleko na svećenika penis.
On neka gore. Iako joj glavu haljina je još uvijek na, kao i njen Matorke lagani top i hlače, položio ju na kauč, i nije ostalo. On je jacked off nad njom tijelo. Gledala je ne znajući što da očekujem. Unutar nekoliko minuta da sisao off, on je došao preko vrha. Zatim je otišla šepati. On je bio učinio. Bila je rožnat. oglasi matorke  Ona nije znala što učiniti, ali ono što je potrebno je da se osjetio i prstiju.
Znao je da, ali nije to ništa, u to vrijeme, o tome. "Vi se vratiti u, da vidimo, tri dana sestra, i vi i ja ću to učiniti opet. Međutim, sljedeći put kada se i ja ću učiniti nekoliko stvari drugačije. Recite na primjer one osjećaje vaše iskustvo? Ja ću vam pomoći da se brine o njima. Ja ću uzeti moj montaža, sestra i ja ću vam to mjesto unutar vaše vagine. Ja ću imati spolni odnos s vama. I dobiti ovaj. Vi ćete uživati ​​u svakom zadnjoj sekundi za to previše. Ćete želite više i više, a vi ćete želite dobiti zajedno sa mnom cijelo vrijeme. " Matorke 30+
Njezine oči zatvorene. Njezina glava pala i rekla: "Ohhhhhh Bože moj, da. Da Oče, da. Ja ne želim to. Radim, radim ".
On je ustao, počeo dorada, i poljubio joj na obrazu. Jednom obučena, on je potapšao magarca i razaslao na njezinu putu vesela. "Hvala ti, Oče", rekla je ona. On se nasmiješio.

Нема коментара:

Постави коментар