.

петак, 4. март 2011.

Oglasi matorke


Zauzet izvršne supruga pronalazi zadovoljstvo s njom susjeda matorke oglasi
Randy Evers imao ništa osim simpatija za njegov susjeda, Sissy Ryan, apsolutno lijepa žena uhvaćen u lošem stanju. Otkako je preselio u susjedstvo prije šest mjeseci, on je znao da je nešto krivo u Ryan kućanstvu. Sissy suprug, Bruce je bio izvršni koja je najmanje petnaest godina starijeg. Iz razgovora on bi imao sa Sissy je znao da je 29, ali on nije bio siguran koliko je star je njezin suprug bio. Randy nije stvarno ono što bi se moglo nazvati "razgovor" s Bruceom, jedino što je stvarno nikada učinio je razmjena hellos u kolovoz kao Bruce ili dolazi ili ide iz njegove kuće. Bruce nije 'činiti se biti mnogo govornik, on je uvijek morao negdje ići, nešto raditi, tako da Randy ne znaju mnogo o njemu.Sve je znao da je ono što Sissy mu je rekao: Sissy sreo Bruce na slijepo, sve stvari, a on ju je pomeo s nogu. Vjenčali su se šest mjeseci nakon što su se upoznali, i prvih šest mjeseci u braku su bili veliki. Tada Bruce je dobio veliku promociju na poslu koji ga je stavio na brzi pratiti u njegovu društvu, i on brzo pa je dobio koji su uključeni u njegovu karijeru počeo zanemarujući svoju lijepu ženu u kući. Ona je na taj način, Sissy mu je rekao samo prošlog tjedna, u posljednjih šest godina, a bila je i slomljena srca i frustriran preko njega. 

Njegov najbolji pogodak je bio da Bruce je bio visok strana od 45 godina, možda malo više od toga, gore-došljak u korporativnom svijetu koji je bio kriv što Randy smatra se jednom od najatraktivnijih mrzak zločine moguće, da za ignoriranje lijepe žene. 

I Sissy je bila upravo to. Iz njegova razgovora s njom, Randy je također znao da je 5'5 "visok, težak oko 125 funti, te je prirodna plavuša. Imala je dugu, simetričan noge, lijepo zaobljena stražnjica, struk vitka i savršeno ravan trbuh, a lice anđela s blistavim plave oči i širok osmijeh. 

Ona je također imala najveći poprsje Randy vidio u dosta neko vrijeme. Ako je morao pogoditi, on bi rekao da je ona barem 36DD, možda i više, a sudeći prema onome što je vidio kada je vidio njezinu sunčanje u svom dvorištu u najmanjim bikinija, ona je sve prirodno. oglasi matorke To je ukupno tajna da ga bilo kako čovjek može ignorirati žene kao lijepe i seksi kao Sissy. 

On nije bio siguran ako Bruce je idiot ili budala. Možda oboje. 

U svakom slučaju, on i Sissy udario gore prijateljstvo. Činjenica da su gotovo iste dobi - ona je dvije godine stariji od njega - pomogao. To im je dao neke zajedničke terenu i neke zajedničke interese. On je bio jedan, tako da nije bilo gospođa Evers brinuti, i Sissy svibanj te su samci. Razgovarali su često, svaki put kad je vidio nju van, te u nekoliko navrata imali zajedničku čašu vina ili dvije na leđima palubi. Oni su proveli nekoliko ugodnih večeri govorimo o koncertima su otišli, izleti su poduzeti, stvari kao što je to. Imala je više zajedničkog s njim, činilo se, nego je učinio sa svojim mužem. Nije bilo generacijski jaz na putu, i oni su međusobno povezani na načine koje nisu bile moguće sa ona i Bruce. 

I više vremena je proveo s njom, više želju za njom rastao. Ona je pakao za seksi zene oglasi , i našao se žele joj sve više i više svaki put kad bi vidio nju. I on je imao osjećaj da ona osjeća na isti način. Niti jedan od njih pada u ljubavi s drugim, on je bio prilično siguran u to. On nije bio spreman za takvu vrstu predanosti i nije imao interes u njemu. Ali on je bio čovjek, ona je jako seksi i poželjna žena, i on ju je htio na najgori način. 

Bilo je tijekom jedne od onih tihih večeri pio vino na leđima palube da se konačno dogodilo.Kao i obično, Bruce je bio izvan grada za tjedan dana na još jednom od svojih poslovnih putovanja, ostavljajući Sissy sve sama. Ona i Randy je na palubi za veći dio dva sata, piće i razgovor, a obojica su imali prilično dobar buzz na do sada. Sissy je divan kao i obično - bila je odjevena u bikini s cvijećem podudaranja sarong, što je značilo da je ona bila pokrivena iz kukova prema dolje ali joj je prekrasan grudi bili tamo na podsmijeh i zafrkavati ga u svim svojim slavu. Ona je proveo puno vremena za sunčanje jer joj je suprug otišao toliko, pa ona je ubojica tan. Brad je pokušava sakriti polu-erekcije za posljednjih pola sata, a on je imao osjećaj da je u nedostatku. Nosio je tank top i labav gaćice, a kao i obično nije nosio donje rublje. On je mislio da je Sissy uhvaćen u potrazi jednom ili dvaput, ali nije mogao biti siguran. U svakom slučaju, oni su došli na prirodne pauze u razgovoru, a kada je Sissy je uzimanje gutljaj svoje vino, Randy odlučili što je, dovraga, to je sad ili nikad. 

"Sissy, dopustite mi da vas nešto pitati, ako vam ne smeta", on je počeo, gleda dolje na njegov stakla kao Sissy pogleda u njega. "To je vrsta osobnih, tako da ako sam izvan linije samo mi recite, u redu?" 

"Naravno, Randy", odgovori ona. "Siguran sam da to neće smetati, pa ići naprijed i pitati." 

"Zašto to radite? Mislim, zašto ostati s njim? ", Upitao je, gleda joj u oči. "On vas ne cijeni, što vam ostavlja samo za tjedna u isto vrijeme, uvijek trčanje off na njegove poslovne, a ne provoditi vrijeme s tobom - dovraga, svaki muškarac bi biti lud da pobjeći i ostaviti ženu kao sjajan kao što iza ! " 

Sissy spustio oči joj staklo za trenutak i nasmijao prije gleda natrag gore u Randy. Kada je govorila da je u mirnoj, iskren ton. 

"Ja stvarno ne znam, da vam kažem istinu. I briga za Bruce, siguran, ali ja ga ne volim više.Nisam dugo, i nisam siguran kako se on osjeća o meni ", rekla je, nagnut prema naprijed i odmaranje joj laktovima na koljena, držeći čašu vina u rukama. Ovo je Randy spektakularan pogled na nju cijepanje, i on se osjećao sam miješajući. "Mislim, kako on može možda voli me kao da se i ostaviti sve vrijeme kao što je to? Ja jednostavno ne znam ... i ne znam zašto sam još uvijek s njim. Sigurnost, mislim ... to je velika, zastrašujuće svijet vani, nemam posao vještine govoriti o, ja ću biti trideset u nekoliko mjeseci - to je samo najbolje za mene upravo sada ostati gdje jesam. Imam lijepu kuću, puno novca, moj vlastiti auto, slobodu otići i učiniti sve što želim - ja bih biti ludi, ako sam samo gore i lijevo sve to iza s nikakav plan da pada na leđa. Ako je - kada - je pravo vrijeme, ja ću napraviti moj break. No, u međuvremenu, ja mogu nositi stvari onako kako jesu. " 

"Mislim da mogu vidjeti logiku u tome", odgovorio je Randy, sjedi nazad u svojoj stolici. "Vi nemate šta da izgubite kao što je, pa zašto se uš dobra stvar? Da, ja mogu razumjeti da. " 

"Ne mislim da bilo manje od mene? Vi ne mislite da sam ja kopač zlata ili nešto slično? "Upitala je, iskreno zabrinuti. 

"Naravno da ne!" Randy odgovorio. On sjede i staviti mu staklo dolje, a zatim uzela čašu iz ruke i stavio ga na stol. Zatim je uzeo obje njezine ruke u svoje prije nego što joj gleda u oči i nastavlja. "Ti si moj prijatelj, Sissy, a ja sam brigu o vama. Nema šanse da bih ikada misliti loše o vama! " 

Oni su ostali kao da je za nekoliko trenutaka dugo, gleda duboko u jedni druge u oči, i znajući što slijedi i oboje žele da se to dogodi. Sissy zatvorila oči, izdavanje dozvola, Randy nagnutom prema naprijed i poljubio u usta, a on je bio zadovoljan kad ga je poljubila natrag.Njihovi jezici dotaknuo uvjetno pred poljubac završio. Kada je to učinio oboje su otvorili oči i pogledali jedni druge. Randy je govorio prvi. 

"To bi moglo biti problema", rekao je tiho. 

"Samo ako ne završe", odgovori ona. "To nije ljubav, Randy, znam da, to je samo želja, i to je u redu sa mnom." 

"Jeste li sigurni?" 

"Da, ja sam. Sasvim sigurno. " 

Uz to obojica ustala i susreo se na kraju stola, omatanje svoje ruke oko jedni druge i opet ljubi, duboko i strastveno. Sissy profilirani njeno tijelo protiv svoje, njega iznenađujući i on mogao osjetiti buja njezine velike grudi pritiskom protiv prsa. Njihovi jezici plesala u vatreni poljubac, kao i njegov penis počela reagirati ona osjećala i pritisne bokovima protiv njega, trljajući teško protiv njegove rastuće dužine. On je skliznula rukama dolje joj leđa i uhvatio joj dupe, nju vuče protiv njega. Kada poljubac konačno razbio mu je bio tvrd kao kamen, a oboje su bili bez daha. 

"Wow!", Rekao je, gotovo hvata dah. "Ja nikada ne očekuje da!" 

"Kladim se nikada nije očekivao, bilo", seks matorke oglasi odgovori ona, donoseći joj usne blizu njegova uha.Ona je išla ju gibak jezik prvi oko, a zatim u uhu, čineći ga jeza sa željom. "Ja sam želio pojebati, jer prvi put sam te vidio", rekla je, štipa na stranu svojih vrata. "A sada da sam dobio priliku, ja ću vam istrošiti!" 

"Dajte svoje najbolje pucao", rekao je, gleda dolje na nju. "Ja mogu uzeti sve što se može dijeliti!" 

"Mi ćemo vidjeti o tome!", Rekla je cereći se na njega. "U ovom trenutku vam je potrebna da skinu one kratke hlače i sjesti!" 

"Zašto je to tako?", Upitao je, iznenađen joj smjelost. On nikad ne bi pogoditi bi mogla biti ovako! 

"Jer ću se sjenica jebi se!" Odgovori ona cereći se na njega. "Ili ćete se sjenica me jebati? Ja nikada ne može dobiti to pravo! ", Rekla je ona, dosegnuvši za svoje letjeti. "U svakom slučaju, ovi gaćice moram ići!" 

On joj je pomogao bi ih unfastened, onda neka ih na tlo popadati. Njegov rock-hard penis odskočiti besplatno, a ona se nasmiješi kad je to vidjela. 

"Moje, pogled na to! Lijepo, veliki, debeli penis! Dakle, koliko ste veliki, Randy? "Upitala je, gripozan njegova osovina s obje ruke i to pumping malo. 

"Samo malo više od sedam inča," odgovorio je ponosno. 

"Wonderful! I kladim se da možete cum kante, previše! ", Rekla je, ga gura prema dolje na stolicu iza sebe. "Pa, uskoro ćemo vidjeti o tome!" Ona je dosegla iza joj vrat i počeo odvezati string drži bikini top gore. 

"Moram pitati", kazao je Randy, gleda izravno u nju mamut grudi. "Koliko veliki su vaše grudi, anyway?" 

"36DD," rekla je odmah. 

"Mislio sam tako. I ja kladiti imate velike bradavice, previše ", rekao je on. 

"Ogromna", rekla je, "što ste o vidjeti za sebe!" Ona neka bikini šalice pada daleko od nje velike, pune grudi, izlažući ih da mu za prvi put. 

Bila je u pravu; joj bradavice bile ogroman! Areola ih okružuje mora biti najmanje tri inča, a bradavice i sami bili veličine olovke gumice. Njezine grudi su bile pune i okrugle, starije zene lagano nagnut, i oni činiti čak i veći nego ikada. Ona je gurnuo ruke zajedno i napravio joj grudi izbočiti se na njega, tvrdi bradavice vodeći na putu. Prije nego što je mogao doći do za njih preselila se između koljena te ih širiti apart, a zatim kleknu ispred njega. Ona je uhvatio njegov penis s jedne strane i svojim glatkim-obrijana lopte s drugim i čvrsto odvlači na oba, gledajući ga sa pogled ispunjen čistim požude. 

"Ja sam čekao tako dugo za to!", Rekla je bez daha. "Ne znam tko će više uživati, mi ili vi!" 

Prije nego što je mogao odgovoriti ona spustio glavu dolje na njegov penis i skliznuo usta oko njega, klizna joj usne sve na putu prema dolje svoju vratila mu jaja u jednu dugu, sporo moždani udar. Bio je zadivljen na ovom, i gledao u fascinaciju kao ona je sve svoje duljine i iz njezinih usta nekoliko puta, sisanje je teško. On nikada nije osjetio ženu sisati njegov vratilo ovaj hard prije! Nakon još nekoliko dugim potezima, ona je skliznuo joj usta od oko osovine, pogleda na njega i govorio. 

"Oh, yeah, ja mogu duboko grlo, previše!" Nasmijala na njega, opaki, zli osmijeh. 

"Vi ne reći!", Rekao je njegov penis trzanje što je to zahvatio opet s njom vakuum-čistije usta. Ona odvlači i izvukao na njegovu loptice kao ona isisan na njegovu osovinu, povlačenjem precum od njega u bujicama. Učinila je to za nekoliko minuta prije kliženje njegov vratilo iz usta i opet govori. 

"Moram dobiti taj precum teče!", Rekla je, crpne njegova osovina s njezine ruke. "To je ono što ću koristiti da bi moje tits sklizak za Vaš penis!" 

"To neće biti problem", rekao je Randy. "Moj precum teče poput rijeke!" 

"Pa vidim", rekla je, gledajući kako veoma veliki pad od prozirna tekućina pojavio na vrhu njegov penis. Ona se nagne naprijed i ukazao na čelu njegov penis između joj velike grudi, to trljanje gore i dolje na širenju sklizak tekućine okolo. Tada je na njegov penis isisan neke više zadržati precum teče, to ispumpavanje rukom, a zatim je širenje između joj tits ponovo.Učinila je to nekoliko puta dok se unutrašnjost njezine grudi su gladak i blistav sa svojim tekućine. 

"Mislim da moje tits su spremni za vaš penis sada, zar ne?" Upitala je trljanje glave njegov penis između joj masivni humci. Zatim je nagnuo prema naprijed i omotan oko njezine grudi njegov penis, cijeđenje ih čvrsto oko osovine i počeo ih kliznim gore i dolje. Njegov precum nastavio teći, i svaki put je skliznula joj grudi prema dolje na njegov penis se proširila više gladak stvari okolo. 

"Ja ne mogu čekati da se osjećaju ne svršiš!", Rekla je ona, gleda ga u oči kao ona i dalje zajebavati njegov penis s njezine grudi. "Ja sam bio na čekanju tako dugo da se osjećaju vaša vruća sperma u mojim grudima!" 

"Vaš čekati je više", odgovorio je između stisnuo zube ", jer sam uzimajući spremni da sperma!" 

"Oh, yeah, baby, cum za mene! Cum sve nad mojim velikim sisama! ", Rekla je cijeđenje joj tits teže oko njegov penis i njima se kreće gore i dolje brže. U bljesak njegov penis izbio između nje tits, snimanje dugo, debeli mlaz sperma se na prsima i strani vrata. Nasmijala se s veseljem kao i njegov penis i dalje pumpa i provala, snimanje tok tok nakon sperma na prsima, a između joj tits. Kao i njegov orgazam oslabio i grčevi usporen ona čuva joj grudi pritisne široka oko osovine ali usporen joj prijedloge, klizna joj grudi polako prema gore i dolje njegova osovina dok posljednji zalogaj od cum seeped van. Uz to, ona je objavio njezine grudi od oko njegov penis i preuzeo vrh u usta, sisanje se zadnja kap. Randy skočio na osjećaj, a ona giggled kao učenica. Sjela je natrag na nju haunches, prsima i grudi prekrivene potoci njegova sperma. 

"Wow, to je stvarno nešto!", Rekla je, gledajući prema dolje i trljanje njegova sperma u njenu kožu. Ona pogleda u njega, želja još uvijek vidljiva u njenim očima. "Imao sam osjećaj da bi sperma velike picke , ali to je bilo više nego što sam očekivala!" 

"Drago mi je da si to ti drago," rekao je Randy, prilično hvatajući dah. "Vi iznenađen pakao vanjska strana od mene, previše!" 

"Sada sam dobio pitanje za vas," rekla je, stojeći pred njim, joj masivni grudi nadvila nad njim kao što je počeo raditi na čvor drži sarong na mjestu. 

"Što je to?", Kazao je. 

"Koliko dugo prije nego što možete dobiti teško ponovno?" 

"Oh, deset minuta ili tako, ako je u pravu motivaciju", odgovorio je. 

"Pa kako je ovo za motivaciju?" Odgovori ona, spustivši sarong. Ona nije nosio ništa ispod njega, a Randy je bila tretirana u očima joj maca obrubljen sa svojim glatkim obrijana usne kao ona širiti njezine noge i stavi joj ruke na bokovima. Randy osjetio njegov penis čupati i početi rasti ponovno. Ona je pogledala dolje i vidio i nasmiješio, govoreći: "prilično dobro, valjda!" Ona je dosegla dolje i uzeo ga za ruku, njezin veliki grudi bobbling kao što je to učinila. 

"Sada me dovesti do vaše spavaće sobe!", Rekla je zapovjedio, i Randy učini kako je on rekao. ju uhvati za ruku, on je vodio kroz svoju kuću u njegovu spavaću sobu i kad tamo, ona je sjedio na rubu kreveta i povukao ga preko s njom. Ona je odmah otišao raditi na svojoj polu-hard penis, to sisanče natrag na punu tvrdoće u nekoliko minuta. Tada ga ona puštena iz njezina sisa usta i skliznula natrag na krevet, njezine velike grudi bobbing kao što je to učinila, bradavice tvrde i uspravno. On se popeo na krevet pokraj nje i omotan oko ruke i noge jedni drugima, ljube strasno, on cijeđenje jedan od njenih veliki humci i ona vuče i vuče na njegov penis. 

"Želim kušati vašu maca!", Kazao je. "Tako stavi leđa i pustiti mene!" 

"Imam bolju ideju," rekla je ga gura natrag na krevet i klečeći nad njim. Mislio je bio idući u sjediti na njegovu licu, ali on je bio u krivu, ona okrenuo da lice noge i zamahnuo nogom preko glave, uz pretpostavku da klasični 69 položaja. Ona je tada ležao na njemu, klizna njegov penis u usta joj sisa kao ona pao joj mokro maca dolje na usta. On je dosegla gore i uhvatio je za dupe s obje ruke, trčanje svojim jezikom gore i dolje joj razrez i kliženje i iz nje, dosadan joj klitoris dok ona isisan teško na njegov penis. Ona je došla u pitanje trenutaka, matore picke vikao je oko njegov penis kako joj maca potopljena. Ona je pričvršćen bedrima oko njegove glave i zaglavio joj nasip dolje na njegovo lice kao što je on gurnuo mu jezik duboko u nju spasming tunela, njezin orgazam trese joj cijelo tijelo. Držala je na njega teško kao i njezin orgazam joj zavladala, a on se upravo spremao da joj zagledati iz njegova lica, tako da je mogao disati kada je njezin opušteni zahvat na glavi s njom bedrima, njezin orgazam blijedi.Ona je nastavila sisa na njegov penis dok je uhvatio njezin dah, gnječenje i cijeđenje mu jaja. On je bio rock-hard, i ona planira ga koristiti. 

Ona sjede i vrti oko njega lica, oslon njezine ruke na svojim ramenima kako je ona sjela na njegov hips. Njezina velika, mekana grudi sa svojim ogromnim bradavicama dangled u njegovo lice kao što je zarobljen njegov penis dužini između njezina maca usne, da ga gurnete prema gore i dolje donje svoje osovine, to pokriva svojim sokovima. 

"O, moj Bože, to je fantastično!", Rekla je ona, još uvijek bez daha, cereći se dolje na njega."Nisam sperma kao da je u godinama!" Ona je nastavila da slajd joj maca gore i dolje donje njegove vratila ga dosadan. On je dosegla gore i uhvatio je za grudi lepršav, cijeđenje ih je teško i vuče na bradavice. Ona je oštro udahnuti. "Oh, da, baby! Stisnite moje tits! ih iscijediti teško! Povucite na moje bradavice! Da, to je to! ", Rekla je kako je izvukao, odvlači i stisnuo joj grudi i bradavice. Njezina vagina je poplava, ona je više nego spreman. 

"Želim da se osjećaju moj penis unutar vas", rekao je, gledajući u nju i cijeđenje njezine grudi. 

"Dobro, jer želim da se to osjetiti u mene!", Rekla je ona. Ona podiže bokovima i dostigle su dolje, grabbing njegov penis i to prema gore prema njoj maca. Ona je skliznula dolje na njega, uzimajući glava iznutra s lakoćom, a zatim sama ohrabrila na svojim ramenima opet.Tada je pao polako dolje na njegov penis, zapljuskuju sve to s jednim pokreta, njegov penis klizna lako u mokro joj tunel. Ona moaned kao ona odmarala na njegov hips, njegovih sedam inča penis zakopana duboko u njoj. Mogla je osjetiti njezin magarca pritiskom protiv njegove loptice kao ona polako tlo bokovima okolo u krug. 

"O, moj Bože, da se osjeća tako dobra!", Rekla je plakala. Sjedila je uspravno i dostigle su iza nje, nalaz njegove loptice te ih trljanjem kao preselila. Randy moaned u odgovor, a zatim je počeo voziti njegov penis. Ona se nagne naprijed i stavi joj ruke na krevetu s obje strane njegove glave, donoseći joj big tits na njegovo lice kao što je ona skliznula polako gore-dolje svoju osovinu. On je dosegla i stisnut i velikim sisama, njih vuče na njegovo lice kao što je stisnuo njegov penis s njom maca u povratku. On je sisao na velike bradavice jedan po jedan kao Sissy nastavio voziti njegov penis gore i dolje, kreće bokovima okolo i okolo kao što je to učinio. On je isisan teško na bradavicama dok su crveni i teži nego ikad, a kad je izvukao na njih s obje ruke plakala je kao ona je eksplodirala u orgazam ponovno. Ona ga jahali hard i brza kao ona došla, valovi užitka pranje nad njom i opet. 

"To je to, baby, cum za mene!", Rekao je, cijeđenje joj grudi tvrdi kako je nastavila da se sperma. Ona je plakala kao ona opet tresak bokovima dolje na njegov penis hard i tamo ih je držao, i on mogao osjetiti njezin maca drhtanje oko osovine. 

Kad je napokon završila cumming je sjedila na vrhu njega, dahtanje za dah kao što je on nježno masira grudi. On je još uvijek rock-hard i pokopan u njoj, i kad je napokon otvorila oči i pogledala dolje na njega, rekla je, "mislim da sam trebao pustiti da sperma opet, ha?" 

"To bi bilo lijepo", rekao je, "i ja znam koliko želim to učiniti!" 

Bez upozorenja ju je zrcaljeno off od njega i na krevet, brzo se kreću u iza nje i okreće joj na trbuhu. Zatim ju je uhvatio bokove i povukao joj se na ruke i koljena, njezine velike grudi visi ispred nje. On je uhvatio njegov penis i staviti glavu protiv nje otvaranje i brzo potisak prema naprijed, njezin impaling na njegov penis. Ona povika sa zadovoljstvom, a on je odmah zgrabio i počeo bokovima zabadanje u, a iz nje u tvrde, duge, duboke potezima. 

"Oh! Moja! Bog! "Ona dahnu između udaraca. "Gonna ... cum .... Opet .... Zadržati da .... Se!"

"To je ideja!", Rekao je Randy, i on je dosegao oko zgrabite obje joj tits. On ih je zahvatila teško, koristeći ih kao poluge povući joj natrag u njega dok je potisak prema naprijed i opet, vožnje njegov penis kao i duboko u nju jer će ići sa svakim moždani udar. 

"Oh! DA! OH! MOJ! Bog! "Plakala je sa svakim moždanog udara," Gonna! CUM! OH!AAAHHHH! "Plakala kao ona dođe, teže nego ikad. Randy nastavio zabadanje u, a iz njezina maca kao ona došla, i sve što mogu učiniti je zgrabiti posteljina u njoj šakama i držanje njegov penis s njom maca kao što je pounded nju. 

"Sada!" Povika, osjećaj mu jaja trzanje, "sad ću vam se ispuniti!" I došao je, tvrdi, njegov penis eksplodirao, ubrizgavanje tok nakon tok od vruća sperma duboko unutar joj maca. Ona povika ona osjeća kao prvi spazam njegov penis unutar nje, a ona zahvatila ga je teže s njom mišića. Njegov penis pumpa i throbbed više i više, pulsira kao cum pucao iz duboko u njoj. On je dao jedan posljednji, tvrdi potisak kao konačni grč je prošao kroz njega, a on je održan njegov penis u njoj kao i njegov orgazam oslabio. Obojica su hvata dah i pokrivena u znoj, Sissy pao dolje na koljena joj u iscrpljenosti kao Randy joj drži kukove joj držati u mjestu sa njegov penis pokopan u njoj. Kad je osjetio njegov vratilo ići soft on pustiti da ode, a ona je pala na krevet, tok sperma curi iz nje proreza kao ona ležala dahtanje za dah. 

Randy sjede na svoje haunches za nekoliko trenutaka da se uhvatiti njegov dah, a zatim je ustao i otišao u kupaonicu. Vratio se s dvije ručne ručnika, jedan za njega i jednog za nju. On je sjedio pored nje i ona je podigla glavu, kosa joj visi u nitima znojav oko joj lice. On je održao ručnik za nju i ona nasmiješi, kikotanje. 

"Uvijek je gospodin!", Rekla je, uzimajući ručnik i prevrtanja na leđa. 

"Uvijek," rekao je. "A ti, moja dama, su apsolutno fantastično!" 

"Niste vidjeli ništa još," rekla je. "Rekao sam ti da sam bio gadan djevojka, i ja namjeravam to dokazati!" 

"Oh, yeah? A kako ćete to učiniti? ", Upitao je. 

"Čim smo oboje oporaviti, a možete dobiti hard opet, idem da vam pokazati!", Rekla je, osmijeh na licu. "U ovom trenutku mislim da smo oboje je potrebno tuš i riskirati, a mislim da smo bolje tuš jednu po jednu." 

"Zašto je to tako?" 

"Jer ja samo znam da ako smo dobili u tuš zajedno, nismo gonna učiniti mnogo za pranje!", Rekla je cereći se na njega. 

"Da, mislim da si u pravu!", Odgovorio je, grinning leđa. "Ladies prvi!", Kazao je, uzimajući gore i gestikuliraju u kupaonicu. 

"Zašto hvala vam, gospodje oglasi vrste!", Rekla je, uzimajući gore i klimatav prema otvorenim vratima. Kao što je čuo tuš početi prikazivati Randy stavi natrag na krevet, veliki osmijeh na licu. On nije mogao čekati da vidite ono što je u trgovini za njega! 

Нема коментара:

Постави коментар