.

среда, 30. март 2011.

Matorke upoznavanje


To se dogodilo prije gotovo godinu dana, mnogo se raspravljalo moje razmišljanje seksa s ah Fat Woman, nije sve što je loše. Single žene Fat ne bi mnogo lovin 'kao tanak zgodan counter-dijelova, tako da su uvijek napaljeni. Pretty dama zgodan čini se da se sve to. Možete vidjeti ove glomazno pretežak žene praktički bilo gdje.
Dobar prijatelj od mojih studentskih dana me nazvao i pitao me doći i vidjeti ga.  matorke vole mladje Ja živim u mid-zapad i on je u sjeveroistočnom dijelu Portland, Maine biti točno. On je dobar posao kao i dolazak odvjetnika. Bili smo na faksu zajedno odmah nakon srednje škole.Bret je stranka životinja između nas previše. Zabava se s, ako nisu bili na njegovu praktičnu šalu popis. Sjećam se ovom faksu party kada Frat brat onesvijestila piti previše.Imao je stečen bolesna cijeloj kući kauč. Jedan od dame na party je beba ah prije nekoliko mjeseci. Bret pronađen shitty beba grabljenje tako Jim mogao obrisati povraćati iz njegova lica s njom.matorke za druzenje  "Ovdje Jim koristiti ovaj" On je bio previše pijan da zna. I, da je on učinio.
Jednom sam lijevo moje donje rublje u kupaonici faksu spavaonica. Bret ih je izvadio i da ih prikovan uz ogradu postavljati u blizini po pločniku. "Evo, samo pogled na njih. Bart lijevo u kupaonicu tako da sam ih mogao vidjeti. Ja ih ovdje kako biste mogli vidjeti ih "Bret je da je tip muškarca. On je bio prijatelj do kraja, ali još uvijek šupak isto.
Nisam vidio Bret u četiri godine i da će to biti vrsta lijepo ponovno zajedno. JA je napravio moj let rezervacije mjesec dana unaprijed. Kako je vrijeme rastao bliže, bio sam vrsta zabrinuti o tome što je imao na umu. Bio sam skeptičan o tome zašto je on toliko dosljedan o mom dolasku. "Vi ćete biti ovdje u pravu? Vi ne Shittin 'me si ti? Vi ćete biti ovdje Huh Bart? "Bret, rekao je. "Da ja ću biti tamo" sam proveo vrijeme leta pokušava shvatiti što je bio do. Mislio sam da možda je malo promijenilo, jer je odrastao neke, ali sam bio u krivu.
Moj let stigao na vrijeme i Bret me dočekali na aerodromu. "Provjerio sam u hotel Bret, to je Marriott je ovdje negdje" što? Glupost. Vi ste boraveći sa mnom i mojim roomie "Roomie? Tko je vaš roomie "Ruth, je rekao:" Ona ovdje živi sa mnom je velik! "On je vozio natrag u svoj stan, razgovarali smo o našem faksu dana, drunkin 'stranke i žene.Otišao sam u, Bret je rekao: "ti si spavaća soba je na lijevoj prošlosti kupatilo" sam uzeo svoju prtljagu i vratio se. "Bart želite pivo" je pitao. "Ne ja sam naselili dolje puno i ne piti što više. Omogućava razgovor o vašem roomie. Tko je to? "
Bret okrenuo i vikao na Ruth. "Ruth! Get Your Ass Sweet ovdje i upoznajte moj stari prijatelj, Bart! "Sekundi kasnije, ova žena je došao vanjska strana. Bila je knock-out. Ona je izašao u strmim maleni malo svjetlo roza i medo ah vruće ružičaste tange. Ruth je dugo teče struka duljine tamne dlake crnka 5ft. 6 ". Njezina areola pokazao kroz nju medo prestati osebujno, joj bradavice bile stoji teško. Velika Big Boobs & ah lijepo okrugli magarca. Ona je bila mala uramljena. Ruth je imao mali 26 "oko struka. Samo u očima joj je moj kurac raste u moje traperice. Samo sam znao da sam bio idući u dobiti se zajebavati ovaj Slatka crnka Ass.
"Pa Hi there Bart, ja sam čuo toliko o vama. Kako možete stajati ovaj tip? "Ona je ukazala na Bret. Rekao sam: "Ja stvarno ne znam, on je samo vrsta raste na ya. On je ok tip muškarca, ali on je previše ah prick "Išli smo na faksu zajedno i nakon mature, otišao sam kući. Bret je ostao ovdje "Ona je pitao mene ako sam bio kao velika dicked kao Bret rekao da sam ja bio. "Oprostite? Rekao sam. Ona nije oklijevao jednu minutu. Ona je izvukao na moj pojas moje traperice i povukao me bliže k njoj. Ona je počela UN-gumba gumb moje mušice i počeškala lopte. To nije dugo prije nego što sam bio u punoj dužini."Moj, moja je komentirao, što smo ovdje?"
Mekani dodir ovaj fini assed potrazi žena ruke posegnuo za moj kurac me doveo do stvarnosti. Sam bio idući u ovom jebati Fox večeras! Ona je dobio moj penis iz ograničeno moje traperice. Ona je rekla: "Wow, Bret nije polaganje, on je velik. On je izgleda kao da je pod velikim stresom. Dopustite mi da puštanje neke da stres "Ruth s njom malo tople meke ruke počela milovati vrlo sporo. Ona će doći do vrha svog moždanog udara i poljubac / sisati moj kurac. Njezina tehnika je bio tako velik. (Oh osuditi, ona je bila nevjerojatna. Ona zna kako dati glavu.) Imala pritisak zgrade u moj penis u nekoliko minuta. Ona osjetio sam bio blizu moje poprsje orasima, ona je zaustavio i rekao: "Oh ne, ne! Ne želim si cum samo još. Samo me slijedite Bart! "
Ruth održava na moj kurac i dovelo me do svoje spavaće sobe. U tu je bio king size krevet. Ona je rekla: "Ja želim da jede moje mokro maca til sam sperma" Pa, budući da čovjek manira. Nisam imao da se javi dvaput. Sam preuzeo kontrolu kao što sam ju je gurnuo do madrac. Ona širi njezine noge WIDE drži na njoj gležnjeve uživajući joj skoro ćelav ženstvenost. "Ovdje Bart Man", rekla je ona. "Put koji jezik u meni. Nabavite moj klitoris izvan nje skrovište sa svojim jezikom "Njena pička je već blistavim iz njezine ženske vlage. Poput nje, nisam oklijevao jednu minutu. Sam joj fingered dok sam sisao na njen klitoris. Ruth je bio nisko oplakivanje i česte kao što sam povećao brzinu i dubinu. matorke za jednu noc Imao sam svoju malu klitoris zabada glavu van i isisan mahnito.
Ona je otišao u kurac način da bih imao nikad prije svjedočio. Uskoro je vrištala: "Ja sam Cumming! Ona je povikao je glasno. FUCK ME! S tom istinskom JEZIKU I'M Cumming! "Pleaseeeeee ...... nemojte me ..... Teško mi je teško sisati, Bart! Oh Molim te,,,, oh yeah, baš kao da sam cumming! Zajebavati! I'M Cumming! ". "Oh Gawd! Bart "Ona je stečen do točke njeno disanje gotovo zaustavljen. Preselio sam do usta i stavio mi penis u njezinu grlu. "Ovdje Ruth, me Pusti sada!" Uzela mi je 8 "dolje joj grlo vitke. Nije trebalo dugo dok sam bio snimanje moj zamotuljak niz njen vrat. Mi oboje su propali ah hrpu svoje ženske sperma i znoj! Mi odmarao dok je drijemanje off kratko malo riskirati.
Ona se probudio prvi, deranja za Bret i Ruth doći u spavaću sobu. "Ruth? Ruth! Tko si ti ", upitao sam. Ona je rekla: "Ja sam Sandy. Ja živim preko dvorani "Samo onda su se vrata otvorila i Bret i ovaj veliki Fat Woman ušla Nosila je crne tange i ništa drugo. Ova velika žena, rekao je, Bok ja sam Ruth ..
(Jeste li ikada vidjeli Fat Woman u Thong gaćice?) Mislim Moj Gawd je bio ogroman. 350 £ ja bih valjda.
Ona je hodio putem do mene i trljanje moj orasima i rekao: "Bok ja sam Ruthy" Bret! Bret vas SOB. Vi to učinio da mi opet! On je počeo smijati tako teško je skoro je plakao. Ruth je div tits, oni ne bi prošla kroz obruč košarku. Sam mislio to ja osobno, je li bilo koji materijal je dovoljno velik da ide oko nje s dovoljno materijala lijevo za sjenica čaše.
Ova velika žena zgrabio me za ruku i vodio me i Sandy natrag u dnevnu sobu. Bokovima giggled dok je išla. Ona je rekla, "Trebam dobar jezik bičevanje ljubavnik dječaka!" Ona je zaustavio na rubu velikog carpeted kat. Ruth uhvatio Velcro trake na bokovima joj bič i izvukao. Bič pala na njezinu stranu, i niz zaglavi u svom Crouch. Ruth crouched dolje malo i izvukao. Njezina bič daleko pao uživajući joj crnu kosu pokrivena maca. Ona je imala Ah Bush-pokriva da zauzme da je izgledao kao koncert Willy Nelson.
Ona se nalazila mene mi gura do poda. (Side Bar) Sada sve maca je dobra, ali neki to velik! Ovaj jedan sam ne zna o tome. Ona je proširila joj pička usnama osim masti i polako spušta joj razrez na moje lice. (Mislim da govorimo o muf ronjenja. To je muf) počela voziti moj uvijeni brkovi. JA je tvrdo vrijeme uzimajući svjež dah zdrav zrak. Sam mislio JA će kick's ass Bret opet za to za mene.
Više Ruth bi mljevenje joj ugrabiti u moje lice ona uživa. Njen klitoris bio je oko veličine vrha moje pinky prst i jednostavno da biste dobili držite. Ona je dosegla oko grabbed moj kurac i počela ga pumpa kao oprema za bušenje nafte. Uskoro sam bio teško i spreman za okrugli II.
Sandy je sjedio na stražnjem dijelu kauč s njom širiti noge i Bret je jeo joj maca i Ruth uspjeli dobiti između nogu, sisa njegov penis i njegove lopte. Imao sam joj teških nogu preko mina, pokušavajući pronaći joj pička s mojim pijetao kroz role mesa. Nisam znao da sam bio tamo ili samo pronašao mokro mjesto. Otišao sam ga svejedno. To je bio jedan pilence rožnat masne. Dok jebeni joj je ona bliži orgazam, mislio sam da ako ona pošprica bih bih fuckin 'utopiti. Sva četiri od nas su bili oko da se sperma zajedno.
Istovremeno, Sandy je cumming u Bret lice dok je punjenje Ruth's grlo. To je izazvalo, Ruth na cumm na mene kao što sam pucao moja gobs u ono što sam ikada bio fuckin 'vrišti čistog užitka i hvala bogu da je gotova. Mi smo odmarali ah dok. Kad sam se probudio bilo je blizu podneva sljedećeg dana.
Ustala sam i napravio kavu. Miris izazvao Bret da se probudi. Rekao sam: "Hej krvi, trebamo razgovarati i mislim upravo sada! Imate igrao šale na mene toliko puta u prošlosti ne mogu ih računati ", rekao je, vrlo mirno," Upravo sam znala da će mi jebati roomie. Kako je ona na bilo koji način? Nikada nisam imala spolni odnos s njom "sam ga pozvao sve, ali bijeli čovjek. On je nastavio: "Samo vi čekajte za večeras, možda ćete dobiti vijak Sandy"
"Čekaj ah minuti, pričekajte minutu Bret ah, ti znao kao i ja, imate Ruth je stariju sestru za mene. Desno "? On je rekao: "Ne No, to nije na taj način uopće. Vidite, kada sam se preselio ovdje sam se upoznao na swapanju, banda-šiške i grupni seks. To je bilo prije tri godine. Znao sam da će ući na to kao dobro. Mi jesu idući u gol ljuljačka klub večeras.Tu će biti parove, muškarce i žene svih rasa, oblika i veličina. Vi ćete ga voljeti Bro "
"Ja ne želim da itko od veličine sam imao sinoć. To je bilo previše ", rekao sam. On je rekao, klub vlasnici će nas pozdraviti. Ovaj par je cool i ona je hottie! Bret i sam stigao na 18:00. Pokucao je na vrata i recepcionar nam sastali su se u nas pustiti unutra Bill je vlasnik kluba i njegova supruga Brenda Hottie nas dočekali s zagrliti / ruke tresti i njezin poljubac. I ja sam ah znači Kiss! Nije mi od Adama, ali ona me poljubi teško i vrlo strastveno isisan na moj jezik. "K vragu Brenda, da li dobrodošli svi ljudi na ovaj način?Sam komentirao. Ona je samo mi se nasmiješio i rekao ništa.
"Dobrodošli Guy's", rekla je ona. "Naši ostali gosti su napravili svoj put do bazena. Njega da im se pridruže? Bill je rekao: "Bret, pokazat će vam vaš gost gdje svući"? "Bart, možete uzeti svoju odjeću off ovdje, ima lockers također. Uzeli smo našu odjeću off i krenuli na bazen. "GD", rekao sam. "Ovaj bazen je bio potpuno plivati ​​u zatvorenom prostoru.Olimpijski bazen veličine, ronjenje zajednice, tobogani i pješčana plaža u blizini plitka kraja.
Bret i Hodao sam do ruba bazena. Bret golub u & stajao tebi obličje okolo na gol ljudi tamo. Neki od 50 golih ljudi su plivanje, ronjenje, neki lounging okolo i stoji sa svojim pića govori. Žene su titties svih veličina, bradavice i boje, isti za muškarce, neki veliki visoki muškarci, neki kratki i zdepast. Svatko je imao svoje gole slave ah visi van.Prestani intrigantna sam mislio to ja osobno.
Gledajući iza mene, vidjela sam poznato lice. Nije me vidio ipak. Dao sam veliki Whewww. Ali, Da. To je bio Big Ol 'Ruth! Htio sam nestati. Sada je prekasno za to.Osjećao sam dodir na ramenu. Ona je rekla: "Pa hi opet Bart Man" sam djelovao kao nikada nisam primijetio je kako stoji u njezinu golotinju. Došla je oko ispred mene i rekao: "Rekao sam: Bok svima Bart Man. Okrenuo sam se i otišao, da stvarno je nadrkano.
Ruth je rekao, "Oh, yeah sada vidim. U privatnim ste ok se s velikim žena, ali u javnim si me prćast off. Ja ću reći ya nešto što šupak! Vi nije bilo bolje nego bilo koji drugi muški.Vi SOB! "Dobro Screw! Ovaj veliki Lijepa žena je previše dobro za vas!
"NE!", Broj Ruth, ni to nije tako! Ima toliko drugih žena ovdje i ja vam učinio sinoć. Želim pronaći neki drugi seksualni partner za večeras "Ona me je pokupila oko ramena i između mojih nogu i kroz mene u osuditi bazenu dok vrištati na mene, na vrhu joj pluća.
"Vi Asshole", kazala je, "Bio sam dovoljno dobar za vas jebati moja maca sinoć. SADA Večeras sam NE! "Ona me je uhvatio moj kurac i dao ga teško trgnuti. Ljudi navijali za Ruth kao ona izašla. Mislim Ruth imao dovoljno od mene za to vrijeme. Pomislio sam, "Da Bitch, ona me izgledati ah budala i wimp. Ona je imala 180 £ na mene. Bio sam tako osramotiti sam bio želeći sam postao nevidljiv tako da sam mogao popeti u bocu piva.
Gosti su me gleda. Pogledao sam okolo da vidim gdje je Bret. Ja pjegavi Bret legao vanjska strana na potjeru dnevni boravak sa njegov penis u nekim lice žene, smijući se njegova magarca off na mene. Hodao sam na to gdje je i rekao: "Ja sam još uvijek Bret kundak kraju svog bolesne šale nakon svih ovih godina, i to se neće dogoditi opet!" Ja sam ušao off od bazena palube. (Morate zapamtiti da svatko je potpuno gola)
Minuta kasnije Sandy i Brenda prišao mi. Oni su mi rekli da se vrati u bazen i imaju ah piće. Oni su oboje imali ruke kao što smo hodali natrag na bazen. Brenda je bila potezanje moj lakat preko svoje masivne boobs. Ona je šapnuo mi: "JA svibanj imati nešto za u ah dok je" Hajde, Bart osmijeh na sljedeći komad magarca. Ona je prestala i rekla Sandy ići naprijed. Brenda se okrene i dovelo me u drugom smjeru.
"Brenda bazen je tamo", rekao sam. Ona je rekla: "Rekao sam da smo nešto za vas.Samo dođite sa mnom "Ona me je dovelo do gore gost sobu. "To je ogromna spavaća soba", kao ona okrene na svjetlo kupaonica, "Ovdje je mjesto gdje trebam te", rekla je ona. Kupaonica je imao dvije osobe vruće kadica ispunjena s 103 'vodom. "Ne trebam spa upravo sada", rekao sam. "Samo se u tamo. Podigoh nogu preko ruba kade. Brenda grabbed moje oticanje penis i pomiluje ga nekoliko puta jer me ona slijedi u. Mi smo oboje sjeli u vruću vodu. Perle znoja formirana na moje čelo ni u kojem trenutku.
Ona je rekla: "A sada draga, nije li to bolje od plivanja s koje gužve? Znao sam da si ljut o tome što se dogodilo u tom masti žena. Jeste li stvarno zajebavati joj sinoć? "Mrzim to priznati, ali da sam" Bret odigrao još jednu od svojih urnebesnih šala na mene. On je uvijek taj događaj. Godine na faksu zajedno Činio je toliko puta. Bio sam previše lakovjerni. Brenda je rekao, "Bart ovo nije šala I'm going to vijak vaš mozak upravo ovdje, upravo sada!" Ona je dosegla pod toplu vodu za moj penis. Ona je počela milovati i cijeđenje s njom meke ruke. Matorke vole mladje Ona me je teško i njezin žele ni u kojem trenutku.
Ona je rekla, "Bart, neka mi nešto pokazati svoju" Ona je dubok dah i potonuo ispod vode.Uzela mi je kurac u nju mjesecu i počeo iznenađujuće popušiti. me sisanče off dok stiskanje moj kurac s rukama. (Hell nisam mogao držati moj dah toliko dugo), ali svakako bi mogao Brenda. Četiri do pet minuta, ona je nastavila sisanče moj hard penis dolje joj grlo. Osjetila je moj ah penis probadanje malo kao što sam bio jebeni joj lice teško. Znala sam o tome u UN-opterećenje. Brenda je otišao u određeni način. Ona je nakon moje iznenađenje. Nisam mogao rupu natrag bilo koji više.
Ona me tuku off s njom ruke kao ona isisan moj penis. Ja splattered leđa joj grlo i držao glavu čvrsto protiv moje loptice kao što sam un-naprćen ostatak mojih trud. Ona je došla s ustima otvorenim da mi pokaže što je ona našla pod vodom. Znoj je curi niz moje lice u rijekama. Ja ne znam je li to bilo zbog vruće kadica ili emocije trenutaka. "Gawd, Brenda koji je bio prekrasan. Ti si nevjerojatna, nikada nisam imao popušiti kao što je to "Brenda progutao teško i samo se nasmiješio.
Ona ustade i sjede na rubu spa. Znao sam zašto. Ona širi njezine duge noge širok i dostigle su za nju med nasip povući joj zabranjeno voće usne osim za mene. Njezina dlaka stidne usne je blistav od svoje ženske vlage. Njezina vagina je tako lijepa i uredno urediše, u potpunosti za razliku od jednog sam imao noć prije.
Moj muški instinkt preuzeo. Sam ja sahranio svoje lice u njoj ljubav veze. matorke zrenjanin Počela sam ljubeći njene unutrašnje bedrima, ostavljajući malo Hickey na svakoj. Ja poljubio iznad nje klitoris i ispod joj začepiti. Ona se je bjesnio s emocijama. Vrpoljenje na rubu vruće kadica obruč me molio da jedu joj lijepu maca, ali nikada nisam ga dodirnuo.
Ona je dosegla dolje i odvojeni joj vanjske usne i prisiljeni moje lice duboko u njoj slatko malo ugrabiti. Uzeo sam jedan dugačak udarac s mojim jezikom preko duljina vrha do dna. Brenda podivljalo kako je jebeno moje lice. Njezina srazmjeran kukova ide In & Out ludo. Ona je vrisnula u zadovoljstvo. "Oh, Bart Eat Me, jesti moja maca! "Ona je vrisnula.Kopao sam moj jezik duboko u nju nasipom. Ona ju je orgazam u sekundi. Tijekom njezin orgazam je skliznuo u vodu. Brenda i ja smo bili prijavljeni vodu i osjećaj tihi jer je temperatura vode. Oboje smo ustao i izašao. Ona je zgrabila moju ruku i dopusti mi da king size krevet. Mi smo natrag pao držeći jedni druge kao što naše disanje vraća u normalu,  Matorke sex spooning zajedno kao što smo nanijet na spavanje.
Sam se probudio naći sat vremena kasnije pronaći Brenda me sisanče off opet. Ona je nasmijala se i rekla: "Ja nisam jebeno tvoj mozak još uvijek, čini se da će se za njega" (Wink) Ona popeo preko mene kao što je i sama spušta na moj tvrd kurac. Ona sama spušta vrlo sporo dok ona me je duboko unutar joj gugutati-Chee. Razing se u blizini vrha je i sama spušta polako ponovno. Počela sam se zajebavati s tim dinamitom ženu. Bila je cooing i oplakivanje brzina kao što je bila nakon što je moj penis. Brenda pao dolje i počeo kretati bokovima u side-to-side rotacije i prisiljavajući ih da se svaki centimetar.
Brenda je bila oplakivanje glasno i brzinu. "Ispravi me Bart, Fuck me duboko i teško da ću cum! vrisnula. Mi smo povećali naše brzine uzrok za povećanje dubine. Njezina vagina je tako zbijeno. Dobili smo off zajedno kao što smo i dalje da se sperma za nekoliko minuta. Održali smo čvrsto zajedno kao par parenja pasa za vrijeme zajedno.
Naše disanje vratio u normalu opet, samo tada su se vrata otvorila i Billa, Brenda je suprug išao u. prestrašen pee-vate iz mene. "Vi djeca zabavljaju", upitao je. Smijao se na nas i  sms matorke upoznavanje nagnuo poljubiti Brenda dok je moj kurac je i dalje punjena njoj pizda. "Vas dvojica će ostati ovdje ili se dolje i biti s našim gostima", upitao je. Ona mi je dala dugotrajan poljubac. "Da mislim da bolje ha, Bill?" Ona zgazi u kupaonicu da se sama čisti. Brzo tuš i off smo otišli.
Brenda, Bill i ja išao ruku pod ruku u bazen palube i ne bi ti to znaš. Prva stvar koju sam vidio je Ruth sjedi na neke siromašne tip je lice. Ova stranka / orgija otišao cijeli tjedan.Nikada nisam dobio u Sandy's gaćice

Нема коментара:

Постави коментар