.

понедељак, 7. март 2011.

Matorke Srbija


Moje ime je Louise, u trenutku se to dogodilo sam bio četrdeset tri, bio sam udovica od tri i pol godine i imala sam kćer, Eve. Eva je bila udana za Marka za pet godina, ona je dvadeset četiri godine, imala nevjerojatan lik i bio je vrlo lijep, Mark doted na nju. Nažalost, prije otprilike godinu dana Eva počela da postanu loše, na kraju je otišao u bolnicu nekoliko mjeseci prije mog priča počinje. Eva i ja smo bili vrlo blizu i znao sam da su ona i Mark vodio vrlo seksualni život, i od njih ima vrlo visoke seks diskove, nije iznenađujuće u njezinu slučaju kao i njezin otac i sam bio isti.Oglasi matorke
Jedno popodne sam bio u posjetu Eva u bolnici i rekla: 'Mame  starija zena, ja sam dobio nešto za reći. " Ona je očito bila prilično neugodno, ali mi je uvijek bio u mogućnosti da govorimo o većini stvari, tako da sam je pitao da ide dalje. Ona je oklijevajući, rekao je, "Pa, znate kako Mark i ja smo .... dobro u krevetu, znate, 'Ja klimnuo i ona ode na' dobro, ja sam bio bolestan dugo vremena i ja sam bio zabrinut o Marku, znate da je on možda zalutao, jer seks znači toliko s njim. ' Ja demurred, ali ona je rekla: 'On je čovjek mama, muškarci su više fizički o seksu nego žene su, on je dužan da se uzimajući očajna. " Znao sam što je htjela reći, pa sam rekao: 'Pa što misliš da radiš o tome? " "Pa, ne želim ga da pokupite neke žene, ili čak otići do prostitutke, osloboditi svoju frustraciju," Zastala je, onda je uzeo veliki dah i nastavio, "pa sam pitao ako želite zauzeti moje mjesto? ' Mora da sam izgledao začuđeno, možda sam imao nekoliko pohotan misli o mojim sinom u pravu, ali nije bilo način na koji sam ikada učinio ništa. Onda mi je zapanjio čak i dalje govoriti: 'Ja znam što tata i ti koristi se sviđa, da nikada stvarno je zadržao tajna! Dakle, morate biti frustriran što sam ja, pa što nije u redu s pita vas da učinite nešto da ću kladiti da ste imali nekoliko misli o tome ionako, ali s mog dopuštenja?
Iskreno, za jednu od rijetkih prilika u životu, bio sam udario glupi! "Hajde, mama, reći ćete to učiniti, ovaj tjedan je dobro vrijeme, Mark je bio daleko cijeli tjedan, a kladim se da je bio radiš ono što je on mi je rekao da se uvijek radi kad je daleko, znaš, to rade sebi! Molimo vas mama. "
Pa, mislio sam tvrdi, što je prijedlog! A ja nisam shvatio da je moja jedina kćer me znao tako dobro, ja sigurno bio vrlo iskušenju. Na kraju, gledajući Eva moleći s njom oči, rekao sam da bih. 'Pa,' rekla je: 'Ja znam da neću morati reći što da radim! Ja sam tako drago, mama, to ćete napraviti tako Mark olakšanje, nema namjeru dosjetka ", smijala se, 'i ja se osjećam tako puno sretnija znajući da on neće imati sve one kušnje, a on je daleko." Mi zagrlio i poljubio, ostao sam na neko vrijeme onda lijevo, morao sam otići u supermarket da biste dobili nešto za večeru, bio sam domaćinstva za Marka Eva otkako je uzeo bolestan.
To je bio petak a ja sam znao da je Marko je radio znatnoj udaljenosti seks sa matorkom daleko i neće biti doma do trideset sedam-sedam. Jednom kuće sam zaposlio se pripremao večernji obrok, kad bih ga dobio u pećnici sam otišao i imao tuš. JA je napravio siguran da sam obrija pažljivo, imao sam ja obrijane otkad sam bio tinejdžer i otkrio da su muškarci voljeli rano golom Fanny, moj Doug sigurno nije. Završio sam i stavio na kućna haljina, to je gotovo vrijeme za Marka doći natrag.
Kad je došao u sam mogao vidjeti da je on umoran, ja sam mu dao zagrliti i poljubiti jer ja obično učinio, a zatim rekao: 'Izgledaš umorno, draga, zašto ne ići gore i imati lijepo potopiti u kadu? Ja ću vam dovesti do votku i tonik, kada sam dobio ostatak večere ide. ' Pogledao me je malo zbunjen, a zatim rekao: 'Ok, Louise, ja sigurno mogao učiniti s opuštajuće, upravo sam prešao preko dvije stotine kilometara kako bi dobili kuće ", rekao pecked moj obraz i otišao gore. Ja sam mu dao deset minuta, a zatim preuzeo njegov pije, sam pokucao na vrata kupaonice, 'u redu da dođe u, Mark?' On je rekao da i ja sam otvorio vrata i ušao, on je ležao u kadi punoj dužini, kad sam došao u je pokrio svoje genitalije u svojim rukama. Stavio sam piti na strani kupelj, on je rekao: 'Ti si djelujući pomalo čudno ovu večer, Louise. " "Jesam li ja, dobro, to je samo da ste gledali toliko umoran kad si došao, samo se opustite, ne morate posjetiti u bolnicu ovu večer. Večera će biti spreman za oko pola sata. ' Sam klimnuo u smjeru ruke su mu bile pokrivaju ', a ne morate to napraviti, I'v vidio više od onih od ste imali vrući večere!' i smijeha ja ga ostavio na njega.
Imali smo večeru i sjeo ispred TV-a, Mark gledao programu putovanja, dok sam čitao, on je rekao: 'Čim Eva dolazi iz bolnice ću ju odvesti na odmor negdje lijepo.' 'Dobra ideja, "odgovorio sam, tamo smo sjedili za malo vrijeme dok sam mu rekao da sam bio idući u ići u krevet. Dospio sam dolje i poljubi ga, 'Vidimo se u jutro ", rekao je on. Katu JA je otišao za piškiti, oprati tamo nakon nakon, a zatim je otišao u Marka spavaću sobu, skinula moje kućna haljina i ušao u svoj krevet. Matorke Srbija
Nedugo nakon toga Mark je došao gore, on nije 'ostvariti sam bio tamo na trenutak ili dva onda je dvostruko uzeti' Što na zemlji radiš, Louise? "Dođite u krevetu, a ja ću vam reći", odgovorio sam, bio sam pokriven do moje vrat pa Marko nije imao pojma da sam bio gol. on ugasio svjetlo i ušao u krevetu golu kao što sam bio, ali ostavljajući prostor između nas, "Sada, ono što je sve ovo o, Louise? Vi ste bili djeluje čudno sve navečer. ' Preselio sam blizu i poljubio ga, on mora imati osjetio moje grudi od prsa. Rekao sam, Eva pitao mene za napraviti nešto posebno kada sam posjetio njen danas poslijepodne, Mark, ona me je zamolio da svoje mjesto u svom krevetu da se osloboditi svoje frustracije. " Tada sam ga poljubio opet, 'Nemoj mi reći da ste nikada nije imao fantazije o posteljinu svoje majke u zakonu, jer ako si rekla da ja ne bih vam vjerovao. Pa sad zapravo možete to učiniti sa svoje supruge izričitu dozvolu .... i mogu vam reći da sam vrlo spreman, vrlo spreman, 'Ja sam ponovio. "Wow", Mark dahnu, 'Ja ne mogu vjerovati .... ali ja ne mislim da bih lagati da mi je, pogotovo jer ne vidim Eve sutra. " 'Pa tu ste onda, ja sam samo kao frustriran kao i ti, Marko, pa Eve nam je činiti u korist. "
Mark je disanje jako sam skliznula niz moje ruke pod plahte i osjećala njegov penis. On je bio polovina teško, ja sam ga poljubio kao što sam ga milovala, on je odgovorio da se moj poljubac i postali teško gotovo odmah. "Ne morate se poigrati sa mnom, draga, ja sam spreman kao što sam uvijek će biti, samo ga stavite u mene i učiniti!" Okrenuo sam se na leđa i širi noge, on je osjetio moj peder za trenutak, onda mi je montiran. Njegov penis gurnuo na moje otvorene usne i ja se moje ruke na to ući u moj sklizak otvor. On dahnu i to gura desno gore, ja sam promrmljao: "Ako želite da se smanji pritisak, dragi, baš me jebati tako teško kao što vam se sviđa dok ne dođete. Možete me zajebavati kasnije i stvarno zadovoljstvo nas oboje! '
On me odveo u moju riječ i nakon prvog uvjetno potisak ili dva počela matorke Vojvodina ga ramming u mene kao teško kao što je mogao. On je trajalo oko dvije minute prije nego što je došao i mi preplavljena sa svojim hrabrost, me ispunjava do vrha. Potom flopped na mene. Ja i cuddled i prošaptala mu koliko sam ga volio nakon svih tih godina nerotkinja, kada je otišao na kretati sam rekao, "Nemojte ga izvaditi, draga, neka ga potopiti, volim osjećaj." Ostao je ležati na mene, rekao je tiho, "Sada znam gdje je Eva dobiva joj pička s lijepim! Ti si prekrasna, Louise, ali nikada nisam mislio da bih zajebavati kao da je! ' Ja sam ga poljubio, «To je zato što vam je dao ono što sam propustila toliko dugo, draga 'sam bio težak to rasti na svaki potisak i zatezanje moja Fanny na njegov penis svaki put kad bi se povukao. Malo kasnije sam počeo nježno stiskanje njegov penis sa svojim unutrašnjim mišićima, on je ubrzo teško i počeo me jebu opet. Ovaj put bio je nježan i pažljiv kako bi bili sigurni da je trljanje moj klitoris jedni s moždanim udarom, a to nije dugo prije nego što sam došao prvi put. On mora imati me jebeno, uz povremene pauze, za par sati. On mi je vrlo lagano i nježno, ljubi i miluje mi grudi i bradavice i milovati moje tijelo, nakon nekog vremena sam bio u nekoj vrsti seksualnog daze, imao sam puno malo dolazi, moj dugo uspavani osjećaji što se uvjerila u dugo trajati.
Nakon što je ušao, ja dozed off, on je još uvijek u meni, ali negdje u noći sam osjetio njegov njegov hard penis njuškanje se između mojih bedara od iza, pospano sam dosegla između mojih nogu i da ga ponovno unijeti i lijeno ga jebeno dok Bio sam polovine spavao, ujutro nisam mogao sjetiti je li on bih opet doći ili ne!Pa, to je bio početak, Mark posjetio njegov doček sljedeće popodne, a ja se okupili na njegovom povratku, da je zadovoljan što stvari otišao tako dobro.
Naravno da obavlja nakon toga, ali ako želite znati više ćete morati pričekati do sljedeći put.

Нема коментара:

Постави коментар