.

понедељак, 21. март 2011.

Matorke vole mladje


Ispostavilo strašno taj dan. Gotovo svatko je znao da će to. Ljudi Ispostavilo se, a većina je ostao vani, ali bilo kako Shepherd i Anis pronašli svoj put unutra. Oba zaustavio znojenje nakon što su učinili dok se opuštate u udobnosti matorke za druzenje domaćin je cool kuće.
Imala je samo 36. Bila je lijepa kao što su došli previše. Znala je to, ali nikad ne pustiti na koje ona nije bilo. Njezina kosa glistened. Njezine oči, magnetski, i taj osmijeh ... to napravio svatko uzeti još jedan pogled na nju. Wow, kako je mogla biti tako lijepe su mislili? Nema šanse da bi žena, anis, biti jednako atraktivan, kao i lijepo, kao i dobro građen kao što je bila. Ali, da, ona je prekrasna i ona nikada jedva ikada radili na njenom tijelu. On je došao, naravno.
On je bio samo 25 godina. On je bio u velikoj formi previše, ali ovaj vlage, to je bio put previše za njega i sjedi u backroom, gledajući sve, njegov perspiring počeo da usporava i na kraju prestati previše. Nice frizuru i velike oči kao dobro, on je dobro govorio, kao i visokoobrazovanih. On je ušuljao gleda na nju. Nice boobs, on sam rekao, a on vidio je kako stoji gore ... ona je imala lijepu figuru previše. On se nasmiješio u sebi. On sigurno ne bi smetalo ju je vidio u bikiniju je mislio ranije. matorke.rs Nope, nije uopće.
Oni nisu znali jedni druge. Oni nikada ne bih upoznao. Gledala ga je, ali nije zuriti kao što je na nju. Ipak, ona ga je našao ... u redu ... lijepa na neki način. Voljela da, ali još uvijek nije razgovarao s njim. Nije da popodne ... ne za vrijeme barem.
Njihovi se pogledi sreli. Svaki onda se nasmijao pogledao daleko na ljude izvan pokušava goli suzbijanju dnevne vrućine. Na kraju je govorila gore. "Hot out zar ne?" On se nasmiješio i kimnuo. Onda je progovorio i rekao da je previše vruće ... putu previše vruća. "Da, u pravu ste o tome." Šutnja je uslijedio nekoliko minuta. Gledala ga opet. "Ja sam ... Anis i ... si?", Kazala je otišao na to reći.
"Oh, ispričavam se ... Ja sam pastir. Svatko me zove Shep, ali možete me zvati god želite ... Shep, Pastir ", on joj je rekao kako je osjetio njegovu krv pregrijavanja. On je volio ovaj starije žene. On je volio nju izgleda puno. Ako je samo on mogao izgledati ... i stare i biti izuzetno primitivan i pogled na nju vrlo atraktivan lik. Da, znam ... znam, da je primitivan kao pakao, rekao je sebi. Nasmiješila na ono što bih joj rekla o tome da se zove bilo Shep ili Shepherd i rekao mu da je prilično lijepo vidjeti kako dvoje ne znaju jedni druge."Ne ... noooo ... to je u redu ... Ja stvarno ne smeta ... Anis".
Nasmiješila neki više. On je pao odmah u ljubavi s njom osmijeh. Šutnja uslijedila ponovno. Gledajući okolo, ni gledao druge, ali je on znao ... da, znao je ... bog to bi bilo tako cool ako se dvije od njih mogao ... Naw koji je apsurdan.
"Imate ... djevojku, Pastir?" Čuo joj reći iz nema gdje.
Njezine oči pogledao pravo u njegovu dušu. Dovraga, mogao je osjetiti njezin očima razvrtavanje. Wow, to je nevjerojatno kako se osjećao ... joj oči ispranog se na njega kao da su ... skoro privržen svom tijelu kako su ... Isus, čovjek oh čovjek ... wow ... nevjerojatno je koliko je ona ... izgleda mi kao da ne, on misao.
"Um ne ... Ne, ne znam. Uh ... smo prekinuli ... ne znam ... oko tri mjeseca unatrag. Ne, to je bio četiri mjeseca da mislim o tome. "I onda kao brzo kao što je on odgovorio joj je on pitao:" A ti ... ti oženio, dating, ili nešto slično? "Wow, sad da je glupa pitanja, rekao je sebe.
"Ne, nije u braku", rekla je "ali sam bio ... za vrlo kratko pet mjeseci", rekla je, smiješeći se u njegove oči. "Reci mi o sebi", kazala je otišao na to reći. "Koji su vaši planovi ... kasnije ... danas?"
Njegovo tijelo temp ... on je otišao vrlo visoko. Osjećao je drhtanje, zakivanje on nije osjetio u dobi. Pitanje je njegovo tijelo osjeća sve ... divlje. Što ... u paklu ... ... nije ona znači da je? Koje su moje planove ... kasnije danas? Hell, ja ne znam. Vjerojatno idu na van s nekim prijateljima ... znaš, gledati neke igre, party ... ne znam, još.
Ona je čekala, strpljivo.
On je konačno pogledao u nju ... sve svoje ... kao ona nasmijala na njega ... i njegov stas, ali ona čekala. "Ne znam zapravo" on joj je rekao. "Obično ... ali obično ja ću ići van s prijateljima i gledati nogomet ili košarku i piti ... uobičajene matorke vole mladje stvar za učiniti."
Tišina opet.strane matorke
Mali osmijeh odmarao na usnama. Bila je previše površno. On je pitao zašto joj je površno. "Tako smo uspostavljen, manje ili više, ti si izlazak večeras. Nije li to točno? "On je klimnuo zajedno, s osmijehom, i pitanje na njegov um kao dobro. "Također smo osnovana vam se sviđa ... žena ... Je li to ... točno?", Rekla je tiho. Tu je tišina u sobi opet, ali ovaj put ova dva usamljenog stranca gledao jedni na druge kao što je pitao što je doista događa. U međuvremenu, oči nisu ostaviti čineći ga obje malo neugodno, ali i malo uzbuđen kao ona gledao duboko u njegove oči. "Sada, mogao sam vas pitati nešto drugo?" On je rekao da kao nešto što je uhvaćen njegov vrat. "Što je to, o ženama, općenito, vam se najviše sviđa od svih ... recimo za primjer vaše bivšom djevojkom?"
On nije znao kako da joj odgovoriti. "Je li to ... svoju osobnost? Je li to ... "i ona spušta svoj glas za sparan ton" njeno tijelo možda? "On nije bio zapanjen, ali on je osjetio ... pritisak da joj odgovoriti. Ona nije osmijeh više onda je ona imala. Njezin glas nije promijenio previše, ali je mogao osjetiti prisutnost o njoj koji ga je napravio ... želim joj ... Da, to je to ... on je osjećao da htjela ... ludo gotovo strašno za neki razlog. "Je li to, možda? Možete ju volio za nju ... lik, njen stas? Je li ona imati velik lik? "Anis pitao.
On gulped, opet, čak je i osjećao sam blushing. On nije znao kako joj odgovoriti na sve, a zatim je ustala. Anis se dogodilo da se nosi tamne rukava bluze. To je bio konzervativan, ali je to učinio definirati njezine grudi nešto, pomislio je. Zbog topline naravno imala na lijep par gaćice previše. Izgledala je spektakularno u tome, ali ne previše upadljiv ili seksi za taj tvar.
"U redu ... tako da možda nije dobro pitanje?", Rekla je ona.
Ona je to znala. "Ne, ne to je u redu", on se vratio. "Zapravo, da budem iskren s tobom", a on opet gulped "ona vrsta pogleda ... nešto poput ... ti."
"Ja, stvarno ... Ti si dosadan?", Rekla je, veliki osmijeh formiranju na njenom licu. "Nije me. Stvarno ... misliš da je? "
"Zapravo ... da mi je činiti da budem iskren", rekao je kako njegovim očima lebdio s lica, nad njom puni grudi gornji dio tijela, i na dolje prošlosti joj trbuščić, a zatim ostatak njenog tijela. Natrag na njezino lice, on je nasmijala, a onda je on rekao. "Iskreno, ona ne."
Anis nije imao pojma što da kažem. Bila je dotaknuo. Bila je uzbuđena previše. Voljela je da je pregledan kao lijep žena, ili kako ona misli. "Pa što si mi reći da je ... Ja sam ... također ... dobro izgleda žena u oči?" On je kimnuo. Ona je odmahnula glavom u nevjerici. Ona je mahao rukama nad njezin lik. Ona je pogledala dolje na to kao da ona nije mogla vjerovati njegovim riječima. "Soooo ... to znači ... ti se sviđa moja slika?"
Sveti sranje, mislio je. Jeste li kao što sam ja kidding? Hell yes. Hell Da mi je činiti, on je mislio. Ako ste samo znali. Ako ste samo znali, rekao je sebi. On nije dopustio da se osjeća na taj način, ali ona mogla reći. Ona ga je htjela, loše previše, a ona je više nego spreman pustiti na ona osjeća na taj način.
Šutnja zadesila sobi. Još uvijek nitko izvana došao u. Sjeli tiho.
"Imam ... poziv", rekla je ona odjednom. "Volio bih da vas pozvati u kuću. Imam bazen. Ti me ... mogli bismo se okupali. To je sve ... samo plivati, upoznajte jedni druge malo.Ništa više ", rekla mu je.
OHHHHH Bože moj ... ME, ti i ... i vi u kupaći kostim, kupaći kostim, čak, pomislio je.FUCK ... DA ... me pustiti ... Let Me ... OHHH BOGA, DA OH DA ... DA ... DA FUCK. On je potvrdio da je malo previše glasno. On je rekao da. Osmijeh naselili na njegovu licu.Želio je znati njenu adresu prije nego što je čak rekao da, ali on sam uhvatio i rekao da, a potom pitao gdje je živjela.
On ga je dobio, on je rekao da je njegova oprostili svima, i on je otišao na njegovo mjesto da biste dobili svoj kupaći kostim. Ona je jedva doma. Bila je postavljanje bara i naslova u svoju sobu da se na nju ... Hmmm, kupaći kostim ili bikini, pitala? Koji će on ... oh hajde Anis ... ti znaš da odgovor. Ona je staviti ga na. Ona je okrenuo u ogledalu."Mmmmm, on će me kao u tom", rekla je njezinu sliku. "Da je on."
Zvonce na vratima rang. Brzo, ona staviti na haljinu za skrivanje joj dobro tonirana lik. Ona je otvorio haljina. Gledala je u njezin lik. Prvo joj noge, posebno bedra, a zatim ostatak njom Njezina tonirana stan trbuščić i naravno njezine boobs. Ona ih hefted u dlanove rukama. Bikini je napravio njezin izgled stane i trim ili možda je napravio bikiniju izgleda odlično na nju. Ona nije znala koji način odlučiti, ali ni način na koji je znao jednu stvar.
"Ovo će biti zabavno poslijepodne s njim. Znam da je do njega. Gladan sam i on je previše. "
Ona je otvorila vrata. "Hiiiiiiii Shepherd", rekla je ona. On je već bio u svojim gaće. Ona je dobila jako, jako dobar pogled na svoje noge, i njegove grudi kao dobro. Malo kose na to, plus mu Pecs, ali sveukupno njegov gornji dio tijela bio je ... ohhh ... da je to sve što žena želi u čovjeku, ona misli. "Hajde u. vidim da ste već ... spremni. Dobro, super ... da ", rekla je ona. "Ja također" i uzela njegovu ruku u njezin ", tako da je kupanje."
K vragu, mislio je. On je nakon njenog van na bazen, oči samo na bokovima, a onda na taj magarac. Uh ... ohhhhhhh ... joj dupe ... oh moj Bože ... ... Isus ... Ja sam ... nikada ... stoj joj dupe je ... Fuck ... što je odlično dupe ona ...
"Pa što mislite o moj bazen?" Upitala je veselo.
On je sve bilo spremno za ronjenje, ali čekao. To je bio njezin bazen. On nije bio idući u, osim ako ona mu je rekla previše. On joj je rekao da je veličanstven. On ga je volio. Bila je sretna. Gledajući ga, u tom kupaći kostim, i gleda na svoje "piramide" oblika stas napravio joj mislim prljave misli kao ona stajala uzimanje off joj haljina "iskrcati" svoje tijelo za njega da vidi previše. No, nešto se pojavio krivo joj previše. Ona nije mogla mjesto joj prst na njemu, ali nije bilo nešto nije u redu jer je gledao na njegov goli gornji dio tijela. Što je bilo, ona je pitao. Koji je bio ... hmmm, što je ... u redu s njim? Ona nije mogla to shvatiti uopće.
Ona mu je rekla da zaronite u. On je čuo njezin glas. On je čuo njene riječi. On se okrenuo i nasmiješio se jedan drugoga. Ona je rekla da se roniti i tako je učinio, ali kad je doplivao natrag oko plitke kraj bazena njezinim očima ... otišao širok.
Oh ... moj ... Gospodaru, mislila je. Da li on to zna ...? Oh moj ... bog, on ni ne znam još.On to ne može znati. Ona je buljila u njega. No to je više kao što je ona buljila u njega ....
"Hm ... što ... što je" i on je okrenuo glavu kao što je on pitao: "Anis krivu?"
Nope, nije znao. "Uh ... Shepherd ..." i ona je također ukazao "vaše gaće ... oni skliznuo dolje", rekla mu je kako joj oči ostao zalijepljen za njegov "posao" dolje. On je to shvatio i zamahnuo oko, omogućujući joj da vidi njegov lijepi tvrtka magarca dok on brzo izvukao svoje kupaće gaće back up. Tada ih stegnuo se malo više. On je ispričao. Nasmiješila opet kako je rekla, heartwarmingly "Um ne ... ne ... ne brinite, med." Ali, kada, dodala je: "Ja ću reći ovo ... Vi ste ... u odličnoj formi, ako želite moje mišljenje ", rekla održan jedan pakao od osmijeha na njenom licu. No, Shepherd, iako znajući da je u odličnoj formi blushed ton teško crvene boje. "To je u redu .... Iskreno ... to je u redu. "
Oni su se zagledao u jedni druge. Željela je mogla i gotovo je to previše, ali je rekao: "Care, ako I. .. uhhh ... skinu moje vrh?" Ona je namignuo i dodao: "To bi moglo da vas više udoban." Poželio je mogao reći da milijun puta više nakon što je vidio njezin dekolte i boobs, ali je kazao kako ne iz poštovanja prema njoj. Obojica su plivali okolo i govorio dok je držala većinu rasprava, ali Anis znao točno gdje je ovaj dan je bio na čelu. "Njega ići unutra ... dobiti nešto za piti?"
Složio se kako je izvukao svoj kupaći kostim, a uzimajući iz bazena. Iznutra, oni su sjedili u kuhinji. Ona nije imala staviti na haljini i hodao okolo, kao što je, kako bi mogao pogled joj velika potražnja boobs od mjesta gdje je sub "Uh što ... ima li nešto u redu, dušo?", Rekla je ona. On nije očekivati ​​da će ga zvati med. Ispričao joj je br. Nasmiješila kao ona okrenu prema njemu lice. Joj boobs izgledao nevjerojatno ukusan, on je mislio. Hodala je prema njemu kao boobs činilo da rastu ... veće. "Shep ... oh Pastir?", Rekla je ona."Jeste li ... ti gledaš ti?" Upitala je, glavom gleda prema dolje na nju pune veličine tits.
On je odmahnuo glavom shvativši ona ga uhvatili na djelu. Ona se nasmiješi, ali on ne vidi da je ona bila, ipak. Pogledao je daleko, a zatim pogledala u njezine oči. On je osjećao neugodno. "To je u redu da znate. Volim da neki ljudi, poput vas, gledaj me tako. "
"Wha-što si rekao ...?", Upitao je.matorke sa klincima
"Sviđa mi se da su neki ljudi ... kao ti ... pogled na ove ... Ja to znači previše." Tišina opet ih je zadesila. Onda je iznenada rekao: "Pastir ... Želite li da se osjećaju ovi?" No, ono što je ona rekla i sama mi je stvarno stvarno ne bih to umu uopće. Ohhh, molim ... oh molim reći da. Molimo vas da ih dirati, ona je mislila kako je gotovo zatvorila oči na ideji. čekala. Nope, on ih nikad nije dodirnuo, ipak. čekala neki više. Nope on još uvijek nije ih dotakne. Hajde, Pastir, mislila ... Ok onda ću moraju učiniti sve po sebi, ona je sama rekla. Nasmiješila kao što je to učinila. Njena ruka ruža, polako. Ona je donijela ga zatvorite protiv gornji dio njezine grudi. bliže ... bliže kao što je gledao oči i onda je ona stavila ruku protiv nje sjenica. Ona ga je gledala kako joj je klizila naprijed-nazad na sisa. Nasmiješila dok to radiš.
Odjednom je za ruku je otišao dalje, dublje unutar bikini vrhu. Oči su mu bile magnetizirana za sve. On je otišao dolje u nju bikini top, on sam rekao. Kao što je on gledao kako to učiniti, oči zatvorene. On je napokon osjetio ... čudno. Pastir primijetio da Anis zatvorila oči, a ovdje je ona osjećaj vlastite sjenica i ispred njega!
Ohhh bog, on je mislio. Želim da me taj događaj Oh sranje! Kad bi samo znala ono što sam osjećao u sebi. Naglo ... iz nema gdje ... njegov penis počela peckati. On je trepnuo jednom dogodilo da Odjednom je osjetio ... horney. On je osjetio ... uzbuđen kao pakao Uzeo je suptilan i tiho duboko disanje zraka jer je gledao kako polako milovati svoje kljuse. Ona ju je gledao sisa dok to radiš previše. Ona nije bila mu gleda na sve. Kao što je to osjećao, pred njim, on je postao hornier i hornier dok je gledao sve to razvijati.
Oči su mu bile staklo preko kao što je to učinio i niotkuda upitala: "Želite li to učiniti?" Njen glas zvučao mekano. "Biste li ... osjetiti moj sisa ... ovdje?" Ona je pogledala ravno u njegove oči. Ona ga je pogledao, duboko. "Vi učiniti. Ja mogu reći ", dodala je. "Ja mogu vidjeti u vašim očima. Kreni na ... to učiniti ", rekla ustrajao nježno. "Feel moje tits. To je u redu ... Stvarno je to, med. Kreni na ... Volio bih da se osjećaju svoje ruke na mene ... ovdje. "
A iz nema gdje on je osjetio ruku na svojoj. Od nema gdje mu je ruka ruža. Od nema gdje mu je penis tingled mahnito i prickled ludo. On je osjetio ruku na njegovu, a on je smatrao da vuče njegove ruke, prema gore. On je to vidio, ali on nije. Sve je znao da je njegova ruka bila je oko osjećati joj sisa, joj ... sjenica. On je bio poludio sa željom ... sve više. On nije mogao čekati. Želio je ta žena gola kao i uvijek. Bog, je li on ikada. Njegove oči osjećali kao da se ide izvan kontrole. Svi njega učinio. Odjednom je vidio njegove ruke. On je to osjetio na nešto previše. Odjednom je znao .. to je bio ... da je na nju ... joj sisa? Je li on tvrdi? Je li on orasima? Je li to sve stvarno? To nije ga zatvorite oči.
Ovdje je bio ... bio je osjećaj taj seksi žene ... sjenica.
"Oh ... ohhh ... ohhhhhhh ... bog ... oh wow ... wow" čuo sam reći. "To je strašan. Vi, vaše boobs ... oni su odlično ", rekao joj je. Ona se nasmiješi i preselio svoju ruku okolo kao ona je gledala njega reagirati na to. Njegova ruka počeo držeći ga, pažljivo, ali ne zadugo osjetila njegovu ruku to stiskanje, želeći joj sisa puno više. "Uh ... ohhh da", rekao je. Sa svojim da zatvorene i ne mogu vjerovati da je to, osjećaj joj sjenica, rukom je stajao smrznute i njezin osjetio se u kuhinji svejedno.
"Ona se osjeća lijepo ... veliki osjetiti pravi dojke opet?" Upitala je.
On je klimnuo glavom i bez nje zahtjeva njegove druge strane došao i počeo osjećaj drugi. Ona ga je volio i gledao kao on fondled ih oboje. Prije nego što je to znao, joj bikini top je labav. Ona je dosegla leđa i to undid, nasmijan da neka znaju što ih je htjela i osjećala puno više. Ona ga iznevjeriti lako. On nije shvatio, a kad je raskliman je vidio kako je velika joj tits stvarno bili.
Self podršku, gotovo, nisu ispadne puno na sve. Cijeli, vrlo okrugle previše, dvije boobs su sugestivno velike bradavice, i on je primijetio da odmah. "Poput njih si?" Upitala je. On je rekao, i kimnuo, da. "Zatim idite na ... ih osjetiti", rekla mu je kako je zatvorila oči. On je postignut za njih i osjetio njihovu "snagu".
Bradavice je "tvar", on nikada nije osjetio u svom cijelom životu. Njezin je moćni. Joj bradavice, kao što je osjećao svaki, utovljene, a kruti se neprirodno veličine. On je znao što želi u tom trenutku. On je htio staviti svoja usta i jezik svoj, svi nad njima. On je htio igrati s tim bradavice, te tvrdi utovljene bradavice, povazdan. Ona ga je volio previše. To je napravio da se osjeća tingly sve više kao što je on igrao, a svirao je s teško i još uvijek meke bradavice. Ona moaned kako ih je osjećao gore. Ona je stisnuo svoje tijelo prema njegovim. Osjećala je izazvalo čak i on fingered bradavice kao što je imao.
"Ohhhhhhhhhhh" čuo joj izustiti. "Let's ... oh let's ... oh ... moja ... uh ooooooohh ... idemo i ... i leći. Matorke na facebook Idemo na moj ... u moje spavaće sobe i sve to. "
Da ... svojoj spavaćoj sobi, on je mislio. Za spavaću sobu, on sam rekao. Bog, da ... to bi bilo tako cool ... kao ona ga je dovela do njega. Njezina spavaća soba. To je bio besprijekoran ili tako mislio. Njen krevet je bio ogroman. Holding ruku kao što su došli u nju, nije znao što očekivati, ali kad ga je vidio i kako je velika i okićen je to on nije mogao vjerovati.
Ona se okrenuo. Njezine gole grudi ga gleda u oči. Ipak nasmijana, ona zgrabi svoje tijelo. On je otišao zajedno ne znajući što da očekujem. Njeno tijelo je došao bliže. Njen osmijeh previše. Prije nego što je to znao, usnice su na svoje. Prije nego što on znao, ona ga je ljubio, ludo, a on je volio svaki posljednje sekunde od toga. Joj boobs prislonjen prsa i on je osjetio koliko je teško su pritiskom. Njegov penis, boning za njeno tijelo, njen je htio previše loše.
"Mmmmmm, sad da je poljubac ... zar ne?", Rekla mu je kako je povukao daleko. "Da li to nešto više?" Ona nije čekao odgovor. Ona jednostavno ode na usnama, ljubi ih skaču, i uzbudljiv gore njegove hormona visine ona htjela i nada mogla doći.
Oči su mu bile u plamenu sa željom. Bilo je očito previše. Ona je pitao ako on je želio da se osjećaju joj tits neki više, a on je kimnuo zabrinuto da bi se volio. Konačno, ona sjedne, a zatim utvrđeni tako da je mogao igrati, pa čak i sisanje na te dvije teško, seksi bradavice njezin. On je poljubi i on je isisan i on ih čak lizali mahnito. Anis je ljubio kako je osjećao i rekao mu previše što ga ide na nju nipples čak i više.
Ali ona je htjela nešto što nije očekivao. "Fuck mom tits", rekla je.
Izgledala je za njegov odgovor. Fuck ... vaše boobs je pogledati što je vidjela u njegovim očima i ona je rekla da, nježno kao da potvrdimo ono što je ona rekla. On je pogledao prema dolje znajući da je teško i ništa je potreban da bi mu na taj način. Ali ... ali ja sam ... ali ja sam već teško, uspravno je i sam rekao. Zar ne ... ne želite da ... da mi je sisanje off, prvi?
"To je u redu ako si teško znate. Sviđa mi se penis koji je već teško i rožnat. Je li tvoje? "
On je kimnuo. Čim je to učinio je postignut za to. Osjetila je njegove "snage". Osjetila je kako je debela i tvrda i duga je kao i njezin dlan formira oko nje na kupaći kostim. "Mislim da će morati ispasti sada, zar ne?" On blushed ali kimnuo.
On je polako povukao ga prema dolje ... dolje prošao koljena. Gledala je kao što je probuditi ... ravno gore i ukočen kao što je stajao na pozornost na nju. Ona je volio svoje ponašanje. Voljela je kako se činilo da se ponašaju, za nju. Njezine oči drooled kao da je to htio, potrebno, i morali su joj sve nad njom ljupkost, njeno tijelo ... njezin lik samo. Da, njegov penis bio tvrd kao nikada. Da, to je bio uspravan i vjerojatno bijesan, želeći joj puno. Da, njegov penis je teško i to je bio dug. Da, bio je njegov penis kao masnoća kao što su došli previše. I da ... da ... ona gladovali za to. Njezina usta počeo vode za njega više nego ikada to očekuje previše.
On je pogledao u nju boobs. On gladovali ih u usta, ali ne ... ne ... ona je htjela svoju muževnost. Ona je htjela u nju tits gromak. Ona ga je htjela ... njega i njegov penis odgurnuo se unutar njih ... više i više i više kao što ih je održao, te ih stisnute i osjetio da ogromnu muškost zabadanje putu prema gore, u njoj dvije sise ... joj uzbudljiv više onda je ona mogla očekivati ​​prije taj dan.
On ju je montiran. Gledao je njezine oči i izraze kao što je učinio. On je održao njegov penis kao što je učinio, ali to nije potrebno održavanje. Nagnuo se nad i stavio je u te dvije velike poslastice. Oni glistened, kao što su oči i osmijeh, a on je gurnuo, tvrdi, do unutar njih. Ona izdvajali joj glavu natrag kao što je to učinio. Njezine oči zatvorene previše. Više, mislila je, više ... to učiniti opet. to učiniti opet, ona je sama rekla, a njezin izraz. Da ... da ... ohhhhhhh baš kao što je to. Da ... to je to ... to učiniti opet ... više ... više ... više, ona je osjećala sebe govoreći kako je ona gura i na to dugo hard penis.
Ovo je ludo, rekao je sebi. Ona jako voli ovo toliko? Gurnuo neki više. Gore, dolje ... gore, dolje ... gore, dolje ... on je ponovio da je još nekoliko puta, za nju. Njezina bosoms gurnuo prema gore. Joj boobs podiže off joj krevet. Bila je drži i gura ih zajedno. Više ... Osim toga, njezin izraz zadržao kazivanje. Stvarno, želite više je držao sebe govori. Želite više ...? That's right, tako je on to učinio. On je jeben te dvije divlje tits.
"Wow ... Voljela sam kako je to učinio pastir. To je ... ona osjeća odlično. To je učinio. To stvarno nije. "
Smijao se i njezin zahvalio, ali je ona vjerojatno nije čuo mu reći hvala. Ona je dosegla i zgrabi ga u rukama. Nakon što je učinila ona to swirled okolo i okolo kao što je poigravao s njim i isto tako ga je pogledao, a ona nije. Konačno, ona je zgrabio njegov čvrstine, držeći ga čvrsto, i nasmijana na zadovoljstvo drži pobudila penis.
"Mmmmmm, ja sam tako drago ... tako sretni smo zajedno ... ne i vi?" matorke iz beograda Upitala je.
Ona je tada vidio nešto. Ona peered na to malo bliže. Je li to ... pre-cum? Što je to? On je znao što je to. Došao je, malo. On ga gura u njemu. Ne, ne mogu sperma, ipak ... mogu ja? Pakao ne ... uh uhhh ... Ja ne mogu još sperma. Ne ... ne cum.
"Jeste li u redu dušo?" Upitala je.
"Oh uh yeah", kazao je. "Vi uh ... me uključite toliko", a njegove oči obavijen joj lijepe zrele boobs "koje sam postala tako da ... znaš ... horny?"
"Stvarno ... ti si to horny? Želite mene da biste dobili na s sve to ... kao popušiti ili samo igrati s njim ... ili bi mi umm ... znaš ... samo ... znaš ... neka je to učiniti? "
"Uhhh ..." i on duboko udahne. Osjećao sam znojenje kao on misli o mogućnosti da njegovo tijelo, njegovo tijelo protiv njene. "Da ... volio bih to učiniti ... Mislim, ako je to ono što želite." Onda je pogledao dolje na nju golu lik, osim za bikini dna da je. Ona ga je čekao da ih skinuti. O Bože ... O Bože ... ona želi mene ... mene da ... da ih skinuti, ili tako nešto. JA pravedan ištanje to lizanje joj se ... Ne, ja želim da zajebavati joj previše.
Ona ih je gurnula prema dolje. Da, ona obrija previše. Njezina vagina izgledao odlično.Očistite obrijana ona izgledala čvrsto i mladi ... pravi, pravi mladi ondje je on mislio. On je gurnuo sve daleko i kleknuo iznad joj izmjere njezin lik. Ona je nasmijala, još uvijek, i pitao kako je volio njezino tijelo. On joj je rekla kako ga je volio, ali djelovao previše nervozan.
"Nemojte biti nervozni", rekla je ona. "Evo, neka je proširila moje noge. Vi mjesto koje unutar i protiv mene ovdje "i ona je potapšao joj maca usnama. "Da ... to je pravo ... pravo ... Uh ... mmmmm ooohh to je to. Sada idite u meni ... idi u meni ... meni bi "i ona zatvorila oči kao što je smanjila i sam stegnut unutar joj maca" rožnat. Učiniti da se osjećam više uzbuđena. Uh ohhhhhhh ... yeah ... yeah ... Pastir ... oh yeah ... kao da ... dublje, dalje ", je rekla da ga kao svoje tijelo obavijen njegov okvir.
Njegov penis. Ona osjeća nevjerojatno unutar nje. Da biste osjetiti čovjeka penis, opet, nakon toliko dugo vremena ... to osjetio veliko. Ne, to osjetio nevjerojatno predivan je i sama rekla. Zdrav i prirodan osjećaj njegove teško i dugo cilindar ... gore u njoj poklonjen rupa ... Ona nije mogao zaustaviti. Ona ne želi da ga se zaustavi bilo kao ona teško disao dok je otišao u dalje unutar slavnog vlažan rupu. Natečen i već natopljene iznutra, ona je žudio za njega sve više i više. Ona nije mogla dobiti dovoljno od njega.
Osjećaj njegov penis joj punjenje tako veličanstveno kao što je to bio događaj ... Ne, nije bilo ništa bolje onda što se događa u tom trenutku na ovaj dan. Ona je to znala previše i disao teško, gotovo ga obavijestili kako je velik taj trenutak, taj dan je bio. I kao sve se to dogodilo, ona moaned naglas. Ona moaned dugo, glasno trenutku previše. Ona je tražio to. Ona ga je osjećala u svom tijelu. Počela clawing na njega sve dok se on napuni joj rupu sa njegov penis. S obje rožnat i pobudila kao što su bili, otišao je dublje i dalje u njoj velika pizda.
"Da li vam se sviđa ovaj?", Rekao je gleda na nju.
"Oh ... da ... da naravno ja, ljubavi moja", rekla je jedva uzimajući joj riječi van. "Više, ne prestaju ... molim vas ... izaći, a zatim se vratite natrag u meni! Ponovite to sve više ponovno ", dodala je ..." više ... Nemojte prestati ... nemoj prestati ... taj događaj. "
Tako da je ono što je učinio. On joj iskopali. Činio je što je ona rekla mu je činiti. On je izvukao. Vratio rezervirati on izvukao i vratio u, u više navrata. Ona je osjećala da je njezina nasipanja i ljubio ga. Bio bih izvukao, a zatim se vratite u ... iznova i iznova i iznova.Punjenje joj rupa gore više puta, ona mu je rekla da to učiniti više. Ona mu je rekla da to učiniti brže, tako učini. Sve više i brže i više koji su samo obojica hornier nego ikad.
Ona popeo se sve više i omotan unutar njezine noge oko njega, žele ga nonstop. Njeni prsti uhvatio na listove. Njeni prsti clawed na njegovo tijelo. On je bio uzimajući bolji ... ... nije stvarno dobar na tom kako je navedeno u njoj maca, pleasurably. Teško disanje, i neizmjerno volio biti na jednom drugom tijelu, i to je bio trenutak za kamere zapamtiti, rekao je sebi.
Bože, ta žena, i ja ... to rade i danas ... ovo je ... wow ... ohhh Oh ne ... ne, on misli i iz nema gdje je rekao: "Mislim da sam ... gonna cum".
"Onda to učinite ... sperma u meni, sve iznad mene", rekla je ona. Zvučala sretan to znati."Volio bih da se osjećaju da", rekla je kao da očekuju da se to dogodi. "Cum ... sperma u meni ... želim se osjećati svršiš u meni."
"Nije na vama ...?", Upitao je.
"Što god način želite da to učinite", rekla huffed. "Da li to ... ići za to."
On nije mogao držati. On je eksplodirala unutar Anis's vagina. Voljela je bilo tako kao što ga je srušio na vrhu nje. Prije nego što on znao, ona ga je održana čvrsto, a ona ga poljubi ljubavlju ... dosta za neko vrijeme.
"Želite li lagati sa mnom za vrijeme. To je ono što čini ljubav kao što je ovaj ... posebno ", rekla je ona.
Oni su ležala zajedno dok je on mislio o tome kako je došao do ove točke. Wow, rekao sam ... kakav dan! Što ... žena, previše. On ju je gledao dok su stajale jedna drugu u svojim rukama. Joj boobs ... oni su još uvijek izgleda ukusno i on je znao da bi mogao sisati na njih nešto više. Kao što je gledao na nju tits, zapitao se što bi trebao sljedeći. Ali ona ga je održao, usko, i Pastira svidjelo kako se osjeća u svojim rukama. Njeno tijelo je toplo. Njeno tijelo je više nego išta što je on ikada imao, iako je imao bih nekoliko žena u svoje vrijeme, ta žena je nevjerojatno prekrasna. Dan je bio strašan i on je mislio o njoj u tom trenutku ... Kako sam mogao biti tako sretan ... kako ... vau, kako sam mogao ikada, ikada dobiti ovaj sretan u životu? On ju je gledao dok je ležao gledajući ga. Opet, ona je bila nasmijana.
"To je bio jedan pakao od dan ... nije to Pastir?" Nasmiješila, nagne, a ona ga poljubi na usnama. "Mmmmmm, mislim da je tako, barem." Ona je klimnuo glavom i nasmiješio, koje je uvijek činilo da se radi, i rekao da joj vlastito pitanje. Ona je izvukao sebe blizini kako bi mogla priviti protiv njega.
Prije dugo, on je osjetio nešto ... nešto čudno. Što ... Što je, dovraga je to bilo? Ne ... oh moj bog ..., rekao je sebi ... Nekako je bio klečeći u svojoj prepone, njegov penis. Je li ona zapravo težak da biste dobili njemu teško, opet? Wow ... kakav dan je to bio već.Smijao se i uzeo njeno tijelo. Poljubio joj teško, a onda je uzeo njezinu ruku i stavio je na njegov penis opušten. "Evo me ... opet teško napraviti.matorke bg  Let's vidjeti što će se dogoditi ovaj put ", i ona je rekao da će biti njezin užitak.

Нема коментара:

Постави коментар