.

понедељак, 28. март 2011.

Beogradske matorke


"Hoću li vam pomoći oprati se?" Lucy je pitao, donoseći mi posljednji jela.
"Ne, to je u redu", odgovorio sam, dodajući još  beogradske matorke malo za pranje posuđa u vodu u sudoper."Mogu li ići u moju sobu i dohvatiti DVD? To je na vrhu polica sa svojim hi-fi". Počeo sam ribanje pločica kao što je lijevo. Moj housemates je sve otišao kući za vikend, pa Lucy je predložio smo noć i gledati Tigar zmaj za n-ti put, kao što smo oboje voljeli taj film. Ja sam već bih kuhana nas oboje promiješati pržiti da se u kineski duh, kao što su bili, i jednom sam završio jela sam dobio zbog koje Lucy je kupio (nije mogla pronaći kineski vina, tako da ona misli Japanski jedna bi trebala učiniti), i izlio neke za svakog od nas, a ona sama naselili na kauč i izbacila kroz izbornik. Isključivanje svjetla, sjeo sam pored nje i dobio spremni za uživanje u filmu.
Kao što sam znala praktički film off napamet, za prvih nekoliko minuta sam samo mogao gutljaj vina moj riža i neka moj um lutati, povremeno Bacimo li pogled na Lucije iz kutu moga oka. Bila je sub vrlo uredno, joj noge prekrižene pod suknjom, koji su vozili do malo iznad koljena, njezine glatke teladi i savršen, prilično male bose noge užaren bijelo od svijetla TV. Toplina od alkohola iznenada je napravio mene osjećam kako joj blizu toplo tijelo je za mene, samo nekoliko inča udaljen. Sa osmijehom sam se sjetio sam prvi put sreo, prije skoro godinu dana sada.
Ja bih otišao da vidim Kill Bill Volume 1 za peti put, a za drugi put primijetio sam joj kupnju vrećicu kikirikija na hranu counter, ali nisam mislio bi mogla biti idući u vidjeti film opet, ona više ličio indie djevojka za mene, a ja ne mislim da je tip filma ona će biti u, tako da sam gurnuo mi miruje misli govori da joj na leđa moga uma i ušao u sobu.Svjetla su još uvijek na, tako da sam mogao vidjeti da je bio nitko drugi u njemu, što je pogodovalo mi dobro, mogla sam sjediti u moje omiljeno mjesto, točno na sredini prostorije, tako da se ekran napuni moju viziju kada sam leant glavu leđa i gledao ravno ispred. No nekoliko minuta kasnije, čuo sam da netko drugi dođe u, i gleda okrugli sam primjetio to je bio prilično tamno kose indie djevojka, koji je hodao automatski na moj red, ja pjegavi i oklijevao. Ona je dala malo slegnuti ramenima i šetali red i sjeo u sjedalo pored mene.
"Bok," rekla je, sondiranje malo sramežljiva. "Nisam ti vidio prije na pregled Kill Bill?"
"Da, vjerojatno," odgovorio sam, osjećaj topline popeti na moje lice. Ja nikada nije bio vrlo dobar u razgovor sa strancima, čak i kada oni nisu imali nevjerojatno velike smeđe oči koje se činilo da držati moj pogled u porok. "Ovo je peti put sam ga vidio."
"Stvarno? Cool! Sam ga vidio tri puta, nisam mogao uvjeriti bilo tko od mojih prijatelja da ga vidi opet sa mnom." Njezin stidljivost se činilo da su nestale, a ja sam želio bih mina.Držala je iz njezine ruke. "Moje ime je Lucy, što je tvoje?"
"Jack", odgovorio sam, trese joj ruku, a mi je počeo pričati o filmu, a Tarantino općenito, kad se svjetla ugasila za oglase za početak, a mi smo šutjeli. Ona je ponudila mi je neke kikiriki kad drugi trailer došao, a onda od trenutka kad je film počeo bilo je fantastično. Mi smo oboje pjevali zajedno s pjesmom Nancy Sinatra na početku, smijali istim scenama smiješan nasilja i govorio zajedno s istim bita pametan dijalog.
Onda nakon toga smo otišli na pizzu zajedno i razgovarali za još nekoliko sati o filmovima. Iako je za početak Ja sam uzeti u obzir tražeći joj out, ali nije bio dovoljno samouvjeren da, onda je izašla s nekim tjedan dana ili tako nakon što smo upoznali.Nakon što je prekinula s njim smo bili tako bliski prijatelji da ja ne želim riskirati souring naš odnos tražeći joj out, kao što sam mogao ne rodi misao nije da joj oko i neopisiv osjećaj krajnje zadovoljstvo da je bilo razgovora s njom ili joj čak sama prisutnost me napuni.
U svakom slučaju, prije nego što sam potpuno izgubio hot line matorke  u moje sjećanje, bio sam rastreseni po prvi zaista nevjerojatna borba slijed i počeo koncentrirati na film. Nakon te scene je bio gotov, Lucy zastao da ide na wc dok sam izlio neki više radi, a kad se vratila sjedila je puno bliže meni, tako naša tijela dodiruju. Kad ona stavi glavu na moje rame napokon sam sebi savladali i stavili ruku oko nje, osjećaj joj priviti bliže, ali ne govori ništa.
Gledali smo ostatak filma kao što je ovaj, moje obraze lagano pritisne joj toplo svilenkasta dlaka, a kad je dobio to zaista romantična scena s Lo Lu Jen reći da je on pronašao najsjajnije zvijezde svih Osjećala sam njezinu ruku posegnuti za mina, slanje čudno zadrhti kroz moje tijelo.  matorke cacak Konačno, film je završio, a mi odvojeni nevoljko ustao i, obje naše oči malo mokro od završetka, i nitko od nas ne govori ništa ili držeći jedni druge pogleda za dugo. Lucy je rekla da bih ići gore, pa sam izbrisani naočale i praznu bocu sake daleko i slijedi.
Ulazak u mojoj sobi sam vidio pognut desk rasvjeta  beogradske matorke posljednja svijeća ona bi postavljeni po sobi, ples blago u vrijeme Elvisa kompilacije ona bi stavio na, a zatim je okrenuo i rekao mi je da isključite svjetlo off , pa je samo u toplim naranče sjaj svijeća.
"Ples sa mnom", rekla je sa smiješkom, držeći joj ruku, pa sam ga uzeo i oboje smo počeli uvijanje i jiving, pjevajući zajedno i smijeha dobro naturedly jedni na druge u ples.Lucy promijenio CD soundtrack Pulp Fiction, a mi smo dali sve od sebe dojam Uma Thurman i John Travolta prije urušavanja u giggling gomila po krevetu, i počeo razgovor, nešto više manically nego što je uobičajeno, naše oči stalno sastanak, a zatim jednu od nas će izgledati daleko nekoliko sekundi kasnije.
Kada CD završi, Lucy je dobio opet i uzeo dok odabirom novu. Kao što se vratila sjediti prekriženih nogu ispred mene opet, nisam mogao pomoći, osmijeh kao umirujuće glas Nancy Sinatra je došao iz zvučnika, a mi nastavili naš razgovor do kraja prve pjesme. Kao drugi počeo ipak, ona se činilo da bi se njen um o nečemu, i uhvatio me za ruku, gleda mi ravno u oči.
"Jack, kako misliš o meni?" pitala, zabilježite nestrpljenje u njezinom glasu. Na trenutak sam samo buljila, uhvaćen off straže, osjetio moje krvi rushing na glavu, i pokušao gledati daleko, ali nije mogao. JA je uzeo dubok dah.
"I. .. voliš." Napokon sam bih to rekao. I na moje oduševljenje, nitko od moje paranoidne strahove obistinilo kad sam imao. Umjesto toga Lucije oči proširen i ona blushed previše, veliki osmijeh širi diljem joj lice.
"Pa ja volim Jack Zašto nisi rekao prije, kada -!? Mislim, koliko dugo ste bili u ljubavi sa mnom"
"Ne znam. Mjeseca. Budući da prije nego što se raspao s Jasonom mislim. Zašto ne reći ništa?"
"Oh, ne znam. Mi smo oboje bili glupi ocito ..."
Mi zaustavljen za nekoliko sekundi, ali to je drugačiji tip  matorke iz beograda na pauzama prije, i držali smo kontakt očima, a zatim i nagnuo naprijed, malo neodlučno, dok se naše usne upoznao.Podizanje ruku da ona nije bila drži, ja lagano brušenog joj kosu od nje obraz i tucked iza uha, smještajući ga oko glave da joj povući bliže kao naš poljubac postaje stalno više strastveni. Lucy released moje ruke i mene privukao u zagrljaj, malo nespretno jer bili smo oboje još uvijek sub prekriženih nogu okrenutima jedan prema drugome, sve dok ona me izvukao se i me gurnuo natrag u krevet, još uvijek me ljubi, i završili smo sa mnom ispod nje.
Stvari počeo ići malo brže nego što sam očekivala, ruke lutajući čvrsto iznad moje grudi, a onda sam osjetio jedan skliznuti pod moj t-shirt, joj glatka ruka miluje strani želucu, pa sam dozvoljeno moje ruke koja nije milovati njezine kose na push up leđa joj džemper i na vrhu ispod da se osjećaju joj toplo golim leđima. Lucy sama gura, klečeći nad mnom, i izdvajali joj povrh svega, pa iznad nje je samo struka je nosio grudnjak, koža joj zlato u treperenje svijeća.
"Ti si tako lijepa Lucy," Rekao sam joj, i ona namršti.
Sjedeći se malo ja, ja omotan svoje ruke oko nje i pažljivo prevrnuo dok je ležao na leđima i Ljubio sam joj opet, trčanje mi ruke do ruke, da ih slijede iz svilenkasto donje blizu ramena, prošlost joj koljena i na kraju joj otvoriti dlanove, prste umrežavanje kao što je zatvoreni njezine ruke oko moje. Do sada sam samo pustio instinkt preuzeti, ljubeći joj vrat dolje do ramena i male šuplje ispod joj dušnik, koji rade moj način nad prsima dok sam bio ljubljenje na vrh izloženi dio njezine grudi.
Nježno, izvukao sam ruke od njih i njezin skliznuo ispod leđima, mumljajući s kopča za grudnjak, a na moje iznenađenje uspio je puka sreća da ga odvezati prilično brzo. Ja kleknuo kako bi pomogla ukloniti ga i zatim je otišao dolje opet, moje usne konačno dira joj tits, osjećaj meke tople kože protiv moja usta kao što sam to istraživao, onesvijestiti miris njenog tijela punjenje moje nosnice, dok sam neka moj prstiju učiniti isto kao i moja usta na nju drugu dojku. Namjerno sam ignorirao joj primamljiva ružičaste bradavice na prvi, ljubeći sve do donjoj gdje je upoznala svog prsa, onda sam produžiti moj jezik, da ga povučete gore polako, degustacija joj kožu, a zatim kruži joj bradavice.Kao što sam završila svoju ruku oko nje druge dojke, otkrivajući da bih bio u pravu misleći da su savršene veličine za držanje, mogao sam osjetiti kako je ona bila tensing, njeno disanje vlasništvo oživi i Bacimo li pogled gore na nju lice sam mogao vidjeti savjete joj bijeli zubi grizu joj dno usne u
anticipacija.
Kad sam napokon odlučio sam bih zadirkivali joj dovoljno dugo, ja lizali joj okrugli ružičaste bradavice, guranje protiv njega sa svojim jezikom, osjećaj da uzimajući tvrđe, a onda sam završila moje usne oko njega i uvjetno isisan na njemu, uzimajući malo spasti i uzimanje daha od Lucy. Nastavio sam ovako, sisanče i lizanje joj bradavice dok ga kao što je bio uspravan kao što sam mogao dobiti, sve dok cijeđenje joj drugu dojku ritmički, uživajući u osjećaju joj soft meso u moj dlan, onda sam zamijenio da vidim da joj ostale bradavice .
Nakon što sam završio tamo, ja cupped kako njezine grudi u mojim rukama i nastavio svoje putovanje poljubaca dolje preko trbuhu, desno dolje na mjesto su njezino tijelo izbočen ikad tako nešto iz pojas njene suknje kopanje i. Povremeno ' d me pitao prije nego li sam mislila da je mast, ali ona nije bila, ova mala količina tjelesne masnoće da mi ju je ljepše onda skeletni modela u časopisima, i to je bio daleko više  matorke krusevac uzbuđujuća na dodir nego ako to je bio samo koža iznad kosti.
"Kako mogu poništiti svoj suknju, Lucy?" Pitao sam.
"Tu je zip na leđa", odgovori ona, malo bez daha, i dostizanje oko sam ga pronašao.Sada klečeći na podu između nogu, izvukao sam joj suknju off polako, bacanja na stranu, a zatim je počeo ljubiti joj ćelav noge, s početkom u gležnjeva, kreće joj telad prilično brzo potom usporavanje kao što sam dosegla bedrima. Milovati unutar koljena sa svojim rukama, a zatim se izvan njezine noge, ja Papreni joj unutarnji bedrima s poljupcima, radi moj način vrlo postupno do nje prepone. Jednom tamo, ja Pomilovala ispred njezine crne gaćice, joj stidne dlake ispod formiranje vrsta jastuk pokriva materijal, sa samo nekoliko pojedinačnih kovrče bježale pod elastična i vlažna krpa, a nije previše vidljiv u dim svjetlo je savršeno vidljivo da moj prst kao što su igrali preko rupa gdje joj je.
joj Holding čvrsto s obje ruke oko njezinog struka, izvukao sam ju nekoliko centimetara bliže meni pa samo vrlo vrhova njezine noge su još uvijek na krevetu, tucked moje prste pod pojas joj gaćice te ih oguli ju, a zatim je moj t-shirt off. Ja spušten glavu prema dolje pa joj kratke kovrčave crne kose je pranje moje lice, udišući nesvijest, ali ukusne arome potječu od nje maca, i počeo ljubiti sve oko nje rupa, ne ide previše blizu, ali dovoljno blizu da biste dobili neke od soka koji je držeći u kapljice da joj kosa na mom obrazu.Moje ruke skliznuo do šalicu njezine grudi opet kao što sam to učinio, a ona je raširila noge i šire, pokušava potaknuti mene da ide dalje, njeno disanje Quickening opet i ja trag rub njezine vanjske usne vrškom mog jezika.
Moja usta zalijevanje sada sam skliznuo moj jezik u prorez između njezine unutarnje usne, degustacija joj sokove, i lizali čvrsto i postojano se cijelom dužinom u krug napa kože iznad nje klitoris koji sam mogao vidjeti, roza i natečene, ali prije dodirivanja sam isti pokret opet, stvaranje buke zahvalan da neka joj da okusio tako dobra. Pažljivo sam lagano trzanje vrh moj jezik i nazad preko klitoris, uzimajući glasno stenjati od užitka od Lucy, pa sam lizali malo teže, te je ubrzo preklapanje na to kao da je ukusna štapiću, ponekad s gore-dolje gibanje, ponekad s krugovima, onda kao što sam više u to, ja sam brojke od osam i druge oblike na njemu, sisa ga malo kao što sam to učinio. Počela zabadanje i kreće bokovima, pa sam morao objaviti joj tits u cilju držati nogu natrag, a ja mogao osjetiti moje brade dobivanje natopljene od mjesta gdje je dodirnuo joj otvaranje, koje sam povremeno lizali prije nego što je zavapio za mene da biste dobili
natrag na nju klitoris.
Nakon par minuta ili tako, odlučio sam probati nešto drugo, pa prestala lizanje i isisan na moje pravo kažiprst, uzimajući ga lijepo i ljigav sa svojim ražnju, a zatim ga gurnuo sve tako nježno u svojim vrućim vlažne vagine. Sam mogao osjetiti toplo tijelo ga okružuje jer ušao, pritom svi put s mojim zglobovima pritisnuta u njezinu vlažnu stidne dlake, a zatim ga povuče, to pumpanje i van dok sam sagnuo da i dalje moj jezik rad. Ona se svidjela ova toliko da sam ga odlučio pokušati s dva prsta, ovaj put samo za podmazivanje moj srednji prst sa svojim sokovima dok je još uvijek sisa na njezin  Matorke za druzenje klitoris i to umetnuti snugly u njoj s drugim prstom.
Stroking joj utroba kao što je ovaj, sam okrenuo moj dlan ruke prema gore i primijetio da sam mogao osjetiti Ja vrsta trbuhom, i svaki put prstima prešao preko nje, Lucy kukova će drhtati samo malo više, ili ona bi malo glasnije stenjati. Od interesa, sam se zaustavio pumpanje i iz nje kao što je ovaj, i umjesto da čuva moje prste u nju, te ih prikazuju natrag i naprijed preko nasip, i mijenja moju tehniku ​​do Lucy dahnu, grabbed moje kose s obje ruke i rekao mi je da "držati događaj taj!" Tako sam nastavio u neprekidan ritam, još uvijek lizanje i sisanje na njezin klitoris, a ona moaned glasnije i wriggled, njezin arching leđa i omatanje joj noge široka oko moje golim leđima, rukama me vuče u svoje prepone.
Ne znam koliko dugo bih bio jede joj se, ali sve iznenada joj cijelo tijelo napeti, i njeno disanje postaje jako brzo je bila gotovo hyperventilating, a ona neka se dugo jakim glasom, rukama zgrabio moju kosu tako je to teško ozlijeđen. Počela zabadanje vrlo teško u moje lice, pozivajući se napreskok i hvata dok sam nastavio lizati i prst joj vlage dolazi pa slobodno od nje maca da sam mogao osjetiti sve curiti niz moja desna ruka na moj lakat. Kada je počeo da postane malo manje ljut, počeo sam da se povuče svoje prste, ali ona je izvukao glavu još bliže tako da je moj nos bio gotovo pritisnut stan protiv nje dlakave tijela i molila me da nastavim. Minute ili tako kasnije i ona je počela ponovno, zadihan i trese, sve dok ona napokon pusti me i sam mogao povući za neke zrak.
Stojeći, pogledao sam dolje na nju, lizanje moje matorke sa klincima  ruke čiste, i vidio svoje lice smiješi vedro zacrvenio se na mene iz gnijezda svog messed up kose duljine do ramena, mrlje od znoja blistavim malo, a kosa joj maca oko bila mokra i pločast od moje pljuvačke i vlastitim sokovima, ostavljajući poveliki tamnu patch vlage na moj krevet odjeću. Ona me je pozvao bliže, a mi još jednom poljubio, njezina usta degustaciju svoje sokove na moje, sve dok ona me gurnula na moja leđa, odsjaj u svom oku.
"Na tebi je red sada, dragi", rekla je, i počeo ljubiti niz moje grudi, njezina nokte povlačeći osjetilno preko moje kože gdje su joj usta otišao prije. Uskoro Lucy je kleknuti među nogama kao što sam bio, poništiti moje mušice i povlačenjem moje hlače i bokserice izvan zajedno, objavljivanju moj polu-uspravno penis, a ona je podigla obrve.
"Kako to da imate toliko malo samopouzdanja, Jack? To je teško maleni!" Upravo sam se nasmijao slabo, zahvalan za pohvalu, ali ne znam što reći u odgovoru. Srećom, ona nije čekati za jedan, te je počeo ljubiti moja bedra, ostavljajući moj penis kistom protiv nje čelo ili lice, ali inače to ignoriranje.
Zatvaranje oči, pokušao sam se opustiti, osjećaj joj toplo mokre usne kreće do moje noge, ruku pažljivo podizanje moje loptice tako da se ona može samo poljubiti ispod njih, prije nego lizanje između i oko njih. Jedna odjednom bio okružen vruće vlage jer ona ga je uzeo u usta, savjete joj zubi samo dodiruju moju osjetljivu kožu tamo dok njezin jezik je milovala. Radi isto s druge strane, ostavljajući kosu na njih slicked leđa od nje sline, preselila se na osovinu sebe, drži ga stalno po savjet između nje palca i kažiprsta, lizanje polako svoj kaljenje sedam inča duljine, a zatim oko svoje širina, uvijek imajući na prepucij, mi dosadan.
Konačno, ona je izvukao kožica leđa i osjećao sam vrh joj jezik trag grebena oko ruba glave nekoliko puta, a zatim premjestiti do istražiti široku glatku površinu na vrhu, flicking preko maleni prorez nekoliko puta. Baš kao što sam mislila da će me uzeti u usta, iako, ona je skliznula niz lizati bazu moj vratilo, s početkom proces sve više opet, i to ponavlja sve dok mala kuglica od precum iscurilo vrha moj penis .
to lizanje i gleda ravno u oči s tim intenzivnim pogled njen, ona je otvorila usta i gura glavu polako prema dolje, svojim vrućim vlažnim dahom sve što sam mogao osjetiti na trenutak, a zatim vrh dosegla leđa njezin jezik i ona zatvorene usnice oko osovine.Zatvorio sam oči ponovno je počela sisati, njezina zatvaranja usta toplo i vlažno oko moje kurac, a ona polako se povukli, ostavljajući me slajd kroz nju čvrsto održavaju usne, a kad je ona imala samo glatka završiti u ustima, ona počeo kovitlaju joj jezikom oko njega, uzeo kratak dah, a zatim je otišao dolje opet. I sad opet ona bi Bob gore i dolje brzo, a zatim lizati moje vratilo prije nastavka njezine spor senzualan jezik posao, i nakon nekoliko minuta sam mogao osjetiti pritisak zgrade u moje loptice kao orgazam izgradili.
Lucy se činilo da primijetiti, iako, kao što nije bila potpuno neiskusan, i zaustavio se, stojeći, i mene traži da se presele. Kad sam je dobio na krevet i legla, a ne preko njega, ali ovaj put po dužini, s glavom na jastuku, svoje ruke na moje bokove kao što sam ostala klečeći, pokušavajući me srušiti.
"Gle, ja ne imati bilo koji kondoma, Lucy," Rekao sam joj, odgovoriti na nju ispitivanja pogled.
"Oh, to je u redu Jack", rekla je, činilo laknulo što je sve to bilo. "Vjerujem nisi dobio bilo smiješno bolesti ili ako bih rekao prije, i ja sam na tabletu tako da nema potrebe brinuti o nas dvoje postaje tri ili ništa. Hajde, želim to!"
Uvjeravanja, ja sam kleknula između njezine noge i otvoriti sebi spušten dolje nad njom, podržan na laktovima, sve dok joj teško bradavice skoro su me dira, i da bismo mogli osjetiti međusobno dah na našim licima. Jedan od njenih ruku lijevo moj struk i osjetio sam to držati moj još uvijek uspravan penis, to vuče pažljivo dolje, tip tickled joj stidne dlake. Tada je četkanje joj usne, obje naše disanje Quickening u očekivanju, onda je ona to drži, glavi samo umočen u mokro joj ulaz, oči gleda u mene, čeka. Polako, ja gurnula moj hips naprijed, svojim vrućim mokro tijelo zatvaranje oko moje kurac, i Lucy dahnu kao što sam preselio se u njoj sve dok konačno moj komad kosa pokrivena kože iznad moje prepone bio je protiv njezina i sam mogao ići dalje.
Mi smo počeli ljubakanje opet kao što sam se povukao i ušao u neprekidan ritam klizna i izvan nje, pritiskom na moje tijelo bliže njezinom osjetiti toplinu joj protiv mene, ali pazeći da ne joj squash, i radi moje najbolje da se koncentriraju na našim milovanje jezicima međusobno pa ne bih sperma prerano. Postupno sam počeo da se ubrza, Lucy susret moj thrusts sa svojim, nogama zatezanje oko moje, ruke mi se vuče bliže. Naše ljubljenje je postao teži, kontakt između naših usana povremeno se razbije, Lucije oplakivanje postaje jasnije strane ne bude prigušen iz mojih usta. Još jednom sam mogao osjetiti pritisak vrhunac zgrade, pa sam prisiljen sam usporiti na kraće thrusts i prevrnuo na moj povratak, uzimanje Lucy sa mnom.
S njom na vrhu i lagano stanke, uspio sam odgoditi orgazam za malo duže, a neka Lucy preuzeti kontrolu. Za početak je samo gurnuo joj prepone natrag i naprijed, još uvijek leži na vrhu mene, onda je ona sama gura na ruke, njenu kosu pada nad njom lice i njezine grudi lepršav kao što je ona počela rotirajuće bokovima u kružnim pokretima kao ona izdvajali gore i dolje na mene. sama pritom se dalje s rukama na grudima ona je dobila u neprekidan ritam, klizna joj vagina gore i dolje na moj penis, onda sam stavio mi ruke na nju tits, njezin podupiranje do još veće, bradavice prislonjen uz središte mojega palme, prije nego što je povukao daleko.
Sada je kleknuo desno gore iznad mene, moje ruke odmara na bokovima kao što su ruža i pao, zadihan i oplakivanje, njezin zažarena lica nosio izraz koncentrirane užitka, njenu kosu ožbukana messily ga s znoj koji pokriva cijeli svoj uzdah tijelo blistavim sjaj u slabom svjetlu od tri svijeće koje su još uvijek upaljen. Dok s jedne strane je držao moje uske, ona je skliznuo joj drugi po njoj kovrčava kosa maca za rad na njezin klitoris, donoseći joj stenje na višu pitch. Kao što sam slušao i gledao moj joj blijedo penis se proguta ružičasta rupa usred njezine crne kose, a zatim joj glatka sjajna želudac, nad njom trese grudi da se konačno sastati njezin polovina zatvorenih očiju, osjećao sam se orgazam bih se borila s izgradnju opet, i znao sam nije mogao zaustaviti ovaj put.
Počela sam potisak prema gore teže sada i na ovom Lucy ubrzati previše, njezin jauk i plač se pretvara u lice contorting sa svojim klimaks. Njeni prsti trljajući joj klitoris grčevito, ona je prestala kreće drugačije, kao što sam sada bio guranja desno gore na njoj, ugovorni mišića unutar nje cijeđenje mi uske jedni s moždanim udarom, peckanje na kraju moj penis se protežu sve dolje, poznati izmaglica ekstaze punjenje glavi, što mi jecaj kao dobro. I tresak se posljednji put, ja sam drži unutar nje, te nepropusnost joj vruće mokro maca trzanje oko mene su mi ostatak način, i osjećao sam se moje sjeme sama pumpanje u nju. Lucy činilo se da završnu njezin orgazam, i pao prema naprijed, ljubis me strastveno kao što sam ja isprazni u njoj, njezin cijeđenje protiv mene, ejakulacija činilo da traje dobi, sjaj intenzivnije nego što sam ikada poznata poplava moje cijelo tijelo.
Konačno, u posljednjih nekoliko grčeva oslabio, naša ljubljenje se smirila dok smo se zaustavili, i valjane na našim stranama, zadihan, gledajući jedni druge vrste voljeti zahvalnosti bih nikad prije, a ja sam shvatio da glazba mora imati prestala negdje prije..
Nakon što sam imao skliznuo iz nje, uz ispuštanje sperma i maca sok, koji trickled toplo i wetly preko obje naše noge na krevet, mi ostali gledajući jedni druge u naturi post-orgazmičke stupor. Njezin miris, osjetiti njenu kosu u ruci, a oči gledaju u moje moje postaje jedina stvar u mom svijetu, osjećao sam htjela da se topi u njoj u potpunosti zauvijek. Na kraju prošlog svijeća je izgorio, au mraku smo nanijet off spavati, najviše zadovoljan i miran san sam ikada imao.

Нема коментара:

Постави коментар