.

понедељак, 9. мај 2011.

Sex sa matorkom

Ona nagnuo, prorez u njen skromni crnoj suknji rastanak otkriti trazim sex sa matorkom  kremasti bijeli bedrima i telad dobro napregnut stanjuje u nježne gležnjeva cradled u razboritom crne pete. Moj disanje kači i topline počeo lupati u mojim venama. Čovjek nasuprot blushed nervozno u punoj dekolte i crni grudnjak vidljiv kroz bijelu košulju poslovanja. Mačkica je sve današnje poslovanje, male naočale smješten na njoj slatko gumb nos, svilenkasta crna kosa zamotan u kolač, košulja tucked u suknjom, jasno joj definirane krivulje testament na moj penis raste. Čovjek je bio odvući po ovom trenutku, njegova supruga blistav daggers u nas preko ramena. Mi smo bili sami. Za trenutak.

Kit mi je dao tinjajući izgled. "Čokoladni ili vanilija?"
"Huh?"
Uzdahnula je u ogorčenje ", sladoled, Dave!"
"Zapravo sam uvijek radije jagoda sebe", šapnuo sam,  zelim sex sa matorkom iznenada prisjećajući se zašto smo bili u zamrzivač na prvom mjestu, prije nego što klizi iza nje poljubiti mjesto gdje joj vrat i ramena upoznao. Uzdahnula je i leant natrag u mene, jagoda mirisnih uređaj je korišten u njezinoj kosi vozeći mene ispucan, poplave moje tijelo sa sve-previše-poznati topline. Ona je počela u iznenađenje na dokaz da se toplina, moja firma montaža gura u leđima.

Imali smo izlazak za nekoliko mjeseci sada, nakon što je upoznao na plaži gdje je radio van i pravedan 'dogodilo' naletjeti na mene. Bila je model zatim, egzotične značajke i maslina bojanje, a da ne spominjem joj mitski tijelo, što joj jedan od najtraženijih modela u zemlji. Imali smo sex hot matorke  redovito, u bilo koje doba dana ili noći. Imali smo naše najluđu vremena kada smo bili na javnim mjestima, opasnost od uzimajući je uhvaćen moćna ovisnost. Nekoliko puta su vlasti dao nam teške upozorenja za neprihvatljivo seksualno ponašanje na javnim mjestima, kao i kada smo traumatizirani dvoje male djece u obiteljskom restoranu, koji je uhvaćen nas stark naked i ide na to kao zečevi na podu kupaonice. Bila je divlja mačka tijekom seksa, i nezasitne.

"Želim te, sad." Ona nagnuo natrag preko struk-visok zamrzivač, pritiskom na nju ukusna dupe protiv moj penis, smiješeći se provokativno dok sam throbbed s jedva suzdržan želju. Ja izdvajali leđima prema meni i dosegla do spusti soft uvijene kose koja joj uokvirene ispran lice. Ona izdvajali off joj naočale i polako otkopčan joj majicu dok ona otkrila joj savršeno grudi koje su bile praktično pucanje iz njezine crne čipkan grudnjak.Počela sam ljubiti joj teško, trčanje preko moje ruke njezine grudi, osjećaj velike tvrde bradavice matorke  push protiv moje ruke. Ona moaned tiho protiv usta i otvorio mi se, njezin jezik ples s mina, rukama brzo unzipping moje traperice i milovati moj hard penis kroz moje gaćice, što mi ju povući čak i teže od mene. Zgrabio sam joj guzu i podigao joj tako da smo bili u istoj visini. I neka moje ruke lutaju joj meka bedra i pod suknjom da se osjećaju joj zbijeno magarca. Savršeno. Ona nije nosio bilo gaćice, a također je vrlo mokro. Ona dahnu kad sam dodirnuo svoje unutarnje usne, razbijanje naš poljubac, a ja sam nastavio trčanje moju ruku polako prema gore i dolje joj nabora. Počela vrpoljenje u mojim rukama, pokušavajući gurnuti joj maca na moje ruke, ali ja čvrsto držao prislonjen uz zamrzavanje tako da ona nije mogla pomaknuti. "Ne još." Kit je bio idući ljut kao što sam i dalje udara joj gladak unutrašnji nabora, boravak daleko od centra njezinu želju.Ona me ljubila duboko, a onda počeo ljubiti njezinu putu niz moje tijelo, moje guranje majicu moja ramena na podu, lizanje moj vrat, ugrize moje bradavice, četkanje joj ruke iznad moje ABS, želuca, te niže ... Matorke se jebu

Netko bi mogao doći zajedno u bilo kojem trenutku. Sam joj sjedio na vrhu zamrzivač, i izvukao svoju suknju dok sam vidio tamne kose joj maca, zanemarujući njen cviliti kao hladno raštrkani joj dupe, učinkovito povlačenjem joj leđa s ruba orgazma. Ja širiti njezine noge sa mojim rukama i ja spušta među njih. Ljubio sam joj unutarnji bedrima kao ona dahnu iz topline mojih usta. Moj jezik pronašao njene usne i duboko u njezine grijanom vlažnosti, preklapanje se sve što je imala za ponuditi. Miris joj je ojačao i ja lizali moj put do klitoris i pratiti oko maleni gumb. Kit uzviknuo onda, brzo muffling zvuka i gura glavu još bliže. Sam naselili nad njom klitoris, polako ga nacrtao u moja usta, a zatim isisan teško. Brzo sam gurnula jedan od mojih hladne prste u njoj maca u isto vrijeme i ona moaned glasno, suprot djelovanje protiv moje lice kao što sam povećao moje ritam sisanja i umetnut još jedan ledeni prst. Ona su počeli dolaziti i ja prst-jebeno i isisan joj teže i brže dok ona povika ponovno i strepilo njezine noge iz koje dolaze teško i brzo, a glavom pao na moje rame, proveo. Ja stavim svoju jezik natrag u nju maca i pili joj sokovi. Ali nisam bila skoro završio s njom još.

Ustao sam i napravio joj stoje previše, unhooking grudnjak kroz nju poluotvoren košulju i gura prema dolje nad njom velike grudi. Ja cupped donjim i igrao s njom tamne bradavice tvrde, njih kruže i sklonost prema dolje lizati i ljubiti ih. Stavio sam moj jezik preko bradavica i to laved sa svojim vlažnosti, i nježno malo savjete prvog jednoj dojci, a zatim ostale. Kit kleknuo zatim i pušten moj penis bolan, trčanje njezin jezik lagano preko vrha, liže se pre-cum. Ona fondled moje loptice dok se izvodi njezin jezik sve do donje moj penis, precrtavanje vene. Imala je veliki tehnika. Ona poljubi glavu onda nacrtao moj penis polako u usta, njezin jezik posvuda, joj nokte miluje gore i dolje duljina moj penis.Ja leant leđa i gledao joj probati i uzeti cijeli moj deset inča u usta. Njezin prst pronašao mi crack i prisiljeni svoj put u moje dupe, što me trzaj prema naprijed u usta. Počela je duboko me throating. Volim kada žena ne da. Držao sam joj glavu i gurnuo u moj penis i iz njezinih usta. Izgledala je kao da je to uživanje i pokušala me odvesti još dublje, sisanje teže, s jedne strane, igranje s mojim lopte, guranje u drugi i iz moje dupe.Osjećao sam se moje loptice dobiti teško i vruće i odjednom sam bio dolazak u usta njezina. Samo sam stajao još i osjećao sam došao teže nego što sam ikada učinio prije, a ona pohlepno progutati svaku kap od njega. Ona je stajala i mene poljubio i mogao sam okus na usnama.

Odjednom sam shvatio gdje smo bili i što smo radili. Mogli smo stečen uhvaćen i uhićen u bilo koje vrijeme. Ali onda, koja je bila dio zabave.
Prije moje montaža je čak pola otišao Kit je savijanje preko Matorke se jebu   za preuzimanje je izgubio suknju i grudnjak. Očima svoje duge i glatke noge gole sise dupe i vješanje počeo da moj penis uskrsnuti i unutar sekunde je zatezanje protiv moj želudac opet. Ja sam potrčala da zgrabite nju i njezine podiže lako i gurnuo joj teško na zamrzivač, ne čuje joj cičati od boli što joj tits pritisnuta protiv smrzavanja hladno vrata, odmah kaljenje. Ja fumbled s njom košulju i započela moje traperice, tako da smo oboje bili goli i tresao od vrućine i hladnoće. Dospio sam okolo i umijesi njezine grudi sa rukama prije savijanja prema dolje za trčanje moj jezik pa sve do magarca i pronalaženje uske rupe koje sam potisak na moj jezik u koliko sam mogao. Njezini sokovi teku niz nogu do sada, a ona gura u mene, da me molio da zajebavati joj. Ustao sam i širiti njezine obraze moje ruke, a onda rammed moj veliki penis u njezinu skliske maca u jednom teško potisak do moje loptice su bili u pravu protiv magarca. Ona squealed i zavladala moj penis kao čvrsto kao što je mogao. Čuo sam glasan izdisaju iza nas onda, i shvatio netko nas je uhvaćen.Pogledao sam preko mog ramena, ignorirajući Kit prosvjed nije da se zaustavi. Vidio sam check-out klinac od out front stoji s wide-eyed šoka pri pogledu na golu par ima seks u njegov dućan. Također sam vidio je imao masivne erekcije.
Nasmijao sam se i pozvao ga više. Došao je, pokušavajući teško progutati, i nije mogao uzeti oči off Kit. "Hej čovjek, želite primjerak ove?" I ja ošamario Kit na magarca. Ona se borila za dah, i imala oči zatvorene. On je klimnuo glavom i rekao da energično. On je bio vrsta slatke, mlade i plavuša, s prizvukom strnih na bradi. On je hodao okolo na strani nas i što sam se preselio Kit s ledenicom, još uvijek u njoj, ja sam kontroliranje izvrsno, tako da ja ne bih došao još. Taj potez pokazao off joj napregnut tijelo s njim. "Pa, vi ga čuli Kit. Sisanje ga isključiti. "

Ona je odmah prebacio u skladu, ništa za mene napokon početi se kreće unutar nje. Ona je kleknula na sve četiri, a ja kleknuo s njom tako da smo bili u doggy položaju. Mladić zabrinuto fumbled sa svojim hlače, pokušavajući ih sići u takvoj žurbi, on je gotovo pao.Na kraju je ukloniti svoje donje rublje i ponosno pokazuje off njegov ogroman penis. On mješa nervozno ispred Kit i došla i grabbed ga s obje ruke. On je skočio sa šok kao njezin ledeni ruke omotane oko svog ogroman član i nastavila moždanog udara gore i dolje. Dospio sam dolje oko joj kovrče i onda im se rastali s mojim prstima, stavljanje jednog na njezin klitoris i šireći joj sokovi posvuda. Počela je zadihan i kreće protiv mene, zatezanje joj držati na moj penis i disanje brže i brže. Dječak je ubrzano disanje, kao i, dok je tickled mu jaja i vodio njezin jezik sve iznad glave njegov penis. Ja polako nacrtao moj penis iz nje, a zatim udario nazad u. Ona je vrisnula, njezin glas potmuo na drugi čovjek je penis, i počeo sisati na glavi, dok je pronalaženje svoga magarca i prisiljavanje jedan prst, zatim dva, pa tri u njegovu rupa. Njegove oči izbočen. Bilo je očito nitko nije učinio to prije. Počeo je nekontrolirano zabadanje njegov penis u usta više i više, dok sam duboko u njoj maca od iza. Ja uskladiti ritam moga zabadanje u njegov ritam i moj prst na njezin klitoris. Preselio sam brže i teže unutar nje, a ona dođe opet i opet, treperenje protiv moj penis, suprot djelovanje protiv mene moliti za još, i bijesno sisa na drugi dječak's penis, koji je pijan gore njegovo lice i odjednom je došao u usta na Istovremeno sam gurnuo u nju posljednji put i onda prestao, snimanje moj opterećenja duboko u njoj maca. Držao sam još uvijek, savoring ripples njezina nabora na moj penis kao i njezin posljednji orgazam izblijedio pred crtež moj penis polako iz nje vlagu, a stoji gore opet.

Kit lizali oba od nas čisti, a ja neka dijete sisanje joj maca dok moja sperma i njezin sokovi više nisu išla dolje joj lijepe noge. Dali smo naše dijete broj i on obećao da će nam dati poziv kako bismo mogli dobiti negdje zajedno za ponoviti.

Нема коментара:

Постави коментар