.

уторак, 31. мај 2011.

Hot line chat matorke


Moje ime je Angel Dawn Ja sam sada 19 godina ove priče dogodilo mi prve godine na faksu. Diplomirao sam rano iz srednje škole i dobio punu stipendiju za poznate škole u mojoj državi. Činjenica da sam bio 17, a na faksu nije pomoglo me stane u uopće. Moj spavaonica mates sve pogledao me kao glupan ili geek. Što je još gore to je moje profesori i instruktori sve osjećao kao da je njihova dužnost poduzeti posebne skrbi za mene koji mi je dao rep za što nastavnika Pet. Dok su sve moje spavaonica prijateljima sudjeluju keggers i rushing sam bio događaj dodatni kredit i wishin sam pripadao. Sada ne bi mi krivo ja nisam ružno pače sam  chat sex  sa matorkom odgojen da mislim da izgleda da ste dobili samo malo načina obrazovanja, dok imaš više nego išta. Ja težio 150 PDS sredinom dužina jagoda plava kosa i ono što se zove momma mačka zelene oči. Bio sam proklet ili blagoslovljen sa velikim grudima 36 DD i ja čuvao prekrivena pozamašan sweaters i kaputi. Imao sam samo počeo brijanje moje noge i maca godinu dana prije, kada su djevojke u mojoj srednjoj školi počela me vrijeđati. Nikada nisam bio poljubio mnogo manje dotakla u svakom slučaju bilo tko drugi osim mene.
Išla sam jedna topla noć sam kao i obično se vraćaju iz knjižnice kada sam je vidio bila je prekrasan, ona towered iznad mene na 6 m visok imao je dugu plavu kosu i zlatno preplanulost duge noge samo accented by činjenica ona je nosio par Jean gaćice tako kratkom Održao sam moje disati kad je pognut  matore kurve na sex chatu zapravo gleda na njezin snažan magarca provjere ispružio. Izgledala je izgubio. "Oprostite mi"? Bio sam prestravljen, zasigurno nije bila ni razgovarati sa mnom, nitko nije razgovarao sa mnom. No, tu je to bilo u mekim svilenim glasom: "Oprostite gospođice?" Ja trepnuo "Me?" Pitao sam: "Da ti, ona purred Možete li pomoć mene uzeti ove stvari i do moje sobi u studentskom domu, ja samo prenesena, kao i trčanje malo kasno. Pokupila sam joj torbe i slijedili kao štene pas u mom domu zgradi na moj Podne i soba označena savjetnika. "Hvala Doll", rekla je ona. "Ja sam Diva je rekla kako je ona dosegla preko i dao mi zagrljaj. Sam mogao osjetiti njezin bradavice kroz joj majicu četkanje moju ruku i ja dahnu. Brzo sam odgovorio hvala i trčao u svoju sobu. I zatvori vrata iza mene. "Kako glupo Angel, što je s tobom?. Ja brzo promijenilo u mom PJ's i položi u krevet na spavanje, ali sve sam nastavio raditi mislio o Diva.  sex cet matorke Bio sam sve mokro i sam zaglavi moje ruke između moje usne i počeo na zadovoljstvo moje samo razmišljanje o tome što je pod tim malo odjeće ona je nosila. JA je došao brzo, ali to je kao vatra nisam mogao ugasiti sam htjela više. završio sam masturbira još 4 puta prije nego što zaspi te noći.
Za oko 2 mjeseca, Diva će prestati po svojoj sobi i mene pitati zašto ne ide? Zašto sam ostao u sve vrijeme? Je li joj haljina bi joj dupe prevelika? Razgovarao sam s njom otvaranje malo više svaki put. Ali ne joj reći da je sve što sam mislio o kako sam igrao s mojim klitoris gotovo svake noći u sebi cum više i više sve dok razmišljate o joj joj dira, joj ljubakanje, vođenje ljubavi joj iznova i iznova. 1 noć Diva sa matorkom hot line  je došao u moju sobu "Ja sam dajući vam makeover, biti u svojoj sobi u 20 minuta ako ne pokazuju, nikad neću razgovarati s vama opet. Znala sam da ću biti tamo u nema vremena. Kad je neka me u, njezina soba bila prekrivena bijelim svijeća Lite sve više. Nosila je kratke bijele svilene haljinu i imala je kosu u kolač, ona je nosio bijele Mary Jane's sa 5 inčni peta. Hodala je preko mene i izdvajali joj kose prema dolje. Sad Angel, omogućuje vidjeti što moram raditi. Ona je počela svlačiti meni polako govoreći na savršeno veličinu moje bradavice kako ukusan moje grudi, a zatim pogledao kako uredan moja maca je obrijao i da zavjese odgovara tepih . Stajao sam tamo gol i bio sam toliko uplašen je bio idući u vidjeti vlažnost između mojih nogu. Ona mi je sjeo na krevet i počeo brushing moje kose pa ona me okrenuo i počeo stavljanjem make-up na mene. Započeli smo razgovor i ja sam joj rekao sam nikada nije bio poljubio. Diva prestao "NIKAD!" ona usklikne, i dopustite mi da vas naučiti, ona giggled. Ona je polako seli u meni i poljubio nježno na usne sam uzdahnuo, to je tako meka i slatko. Ona je tada mi je rekao da otvori usta malo, ja sam kao što sam bio rekao i ona je postavljena joj jezik u usta, ja stenjali sa željom. Ona je daleko izvukao nasmijan "Znao sam da je rekla:" nije znao što sam tražio. Te poput mene! Diva povika NE ja brzo demantirao ga prepala ju izgubiti kao prijatelja. "Oh yeah! Diva naplaćuje, vidjet ćemo, a ona zaglavi joj ruku između mojih nogu i osjetio vlažnost. Bio sam šokiran, ja sam ustao iz kreveta i počeo grabbing svoju odjeću mucanje "Žao mi je Diva" Ja ću razumjeti ako je to previše čudno da se prijatelji sa mnom vise i počeo uzimajući odjeveni kroz suze.
Angel! ANGEL! vrisnula je sjesti! Ja još uvijek je jecajući. Ona je polako moje lice i poljubio obraz onda moje usne tada je smješten njezin jezik u mojim ustima opet.Uzimajući lijevoj ruci i puštanja krvi moje desne dojke valjanje moje bradavice između njenih prstiju. Uzimajući joj desnu ruku i odvezujete joj haljine da bi se otkrilo zlatno tijelo golo i blistavim. Ja sam ga uzeo sve onda Ljubio sam joj opet "Nauči me Diva" Nauči me kako da se osjećate dobro "molio sam. Ona je moje lice i gurnuo joj grudi uzeo sam joj bradavicu u usta i isisan valjanje joj bradavice između moje jezik i zubi. Dobivanje hrabriji sa svakim stenjati i uzdisati Diva napravio. Stavio sam moju ruku između tih ned poljubi bedrima i osjetio joj vlažnost trljajući joj klitoris polako s dugim pokretima. Osjećao sam joj jeza. sex cet matorke   sam postao hrabar i ganut moj dolje usta joj maca udisanjem slatkog mirisa mošusa joj i ja sam počeo lizati joj maca. Slow dugim potezima s mojim jezikom liže svaki centimetar joj maca od naprijed prema natrag dok ona je to brušenje u moje lice. počeo sam sisa na njezin klitoris i zaglavi jednom prst unutar nje sve dok sam našao slatko g-spot i počela sam ga miluje kao što sam usisan i lizali joj klitoris. Diva je počeo mahnito Prikrajanje. O, moj Bože! Molim te, nemoj prestati Angel Molimo! Da Angel tako osjeća jebote dobro. I'm going to Cum anđela, dobio sam sve više i više uključen po rasprave njezin poziv moje ime više i više i znao sam što se osjeća na taj način. Osjećao sam joj tijelo ukrutiti i čuo njezinu izdisaju. I onda moje trzanje prst u njoj protiv nje g-točka i izvukao moj prst se samo zamijeniti ga s mojim ustima. sam pio i pio svaku kapljicu njenog slatkog nektara. Kad sam osjetio je ona završila sam izdvajali daleko. Diva me je gledala zadihan. " Što se jebati? pitala Ako nikad prije niste učinili, kako ste samo jesti me bolje nego itko ikada prije. A što je to prst stvar? Nasmijao sam se slatko.Oh Tko je, dovraga, briga, rekla je ona, ležala leđa lutka, njegov moj red. Ležala sam natrag i osjetio njezin istraživati ​​svaki dio mog maca s njom jezik i prst. Došla sam više i više pokriva Diva's lice s sperma, a zatim ga lizati off prije nego ona će se vratiti tamo dolje i mene dovesti opet. Mi smo jebeno više i više te noći dok konačno u 06:00 Diva napokon predali. Dajem rekla je ona. Kao što je ona ležala natrag na krevet. Sam ustao i počeo prikupljanje moju odjeću. "Gdje ideš?" Pitala me. "Za moju sobu", odgovorio sam. " hvala U 'sam dodao. Diva je skočio s kreveta "Pakao nije Doll!" Ako mislite da sam omogućujući vam da dobijete tvoga krivo, dolaze matorke na kurcu uzivo chat se u krevetu sa mnom i omogućuje san dan daleko. Grabbing mi ruku i vodi do nje veliki krevet koji je bio u kaosu s našim jebote."Ali ja sam klase", rekao sam. Ona me je izvukao na krevet i rekao: "Angel, imaš puno toga za naučiti."  Ja se privije u njezinu kosu i zaspao. Nakon drugog semestra, Me and Diva preselio iz spavaonica i u zajednički stan. Mama i tata su bili sretni da plati najam za mene dobiti iz tog doma i volio činjenicu da sam imao najbolji prijatelj na kraju. Kada dođu u posjet su uvijek o puno buke stavljanjem Diva iz svoje sobe za noć. Ali ona se nasmiješi i kaže njegov najmanje ona može učiniti. Oni ne trebaju znati samo razlog ona je u tom krevetu sex cet matorke   bilo koje drugo vrijeme je kad sam ju jede kao desert masnoće dijete i uzrokovati njen krevet je spustite. Ja sam sada junior i Diva mi je otvorena do toliko. Mi smo učinili 3-somes i 4-somes s djevojkama. No, večeras Diva je obećao da će dobiti moj trešnje popped strane pravi penis. Ali to drugu temu i drugačiju priču!

Нема коментара:

Постави коментар