.

уторак, 3. мај 2011.

Sex chat matorke


Jedno popodne moja supruga je dobila poziv od svoje sestre, čini se ona i njezin suprug imali ispadanje o njegovoj nevjernosti i ona je bila ostavivši ga, moja supruga, naravno, ponudila neka on ostane u našoj kući dok je radila stvari. Ona je stigla sa samo preko noći torbu, a većina kasno poslijepodne i navečer sam ih izbjegavati, jer moja supruga joj utješili i su sjedili i pili vino.
Do 9:00 jecanje završila i oboje su bili prilično pijani,  chat sex matorke kao što sam proveo s njima vrijeme u mojim mislima okrenuo leđa da moja sestra-in-zakon. Bila je vitka, imala male grudi i magarac koji je za umrijeti, ja zauvijek joj je svlačenje s mojim očima i pitajući se što je izgledalo kao ispod konzervativna odjeća je uvijek nosila.
Budući da je čovjek bashing noć u moju kuću što mi je naredio da punjenje svojih pića, što sam rado učinio da ih oduška svoje frustracije ljudi. Dok je u kuhinji gleda na zadnji vina, primijetio sam moju bocu valium na šalter i mislio to ja osobno, ako žele da ne osjećaju bol večeras, ja ću im pomoći.
Bilo je dovoljno vina lijevo za dvije čaše pa sam uzeo od tri valiums te ih zdrobi između dvije žlice i staviti ga u bocu, dobro ga drmati, i kasniti malo dok zadnji komad otopljen.Moja namjera je bila samo da bi ih se temeljito kamenuje i na kraju bol, i za mene imaju slušati sve to, i za nju.
Ja izli naočale i odvede ih u i bio je temeljito šibao za bitak na taj spor. sex sa matorkom chat oglas  Tijekom sljedećih 45 min djevojke završio svoje vino i počeo da biste dobili umorna. Moja supruga, koja ne može držati joj piće za početak počela zaspati, pa sam potaknuo da ode u krevet, i rekao joj da bih ovčinjaka out kauč za njezina sestra.
Kao što sam počeo da bi se u krevet dvije djevojke otišli, moja sestra-in-zakon za promjenu za krevet, moja supruga pokrenuti stroj za pranje posuđa i isključivanje svjetla.Kao što su se sastali u kuhinji sam čuo moj supruga nudeći joj sestra dva Ambian joj pomoći spavati, znajući da je ona jako uzrujan. Ona rado ih je, iako je ona već dvije plahte na vjetru.
Moja sestra-in-zakon je bio odjeven u dugu noćna košulja koja je išla na koljena što je došla u dnevni boravak da ide u krevet. Moja supruga i ja krenuli na kat u mirovini u moj ured da igraju video igre kao što sam ja često kasnim vikend noći. I par minuta nakon što je moja supruga video chat sex matorke  otišla gore, vratio sam se u vidjeti ako ima je nešto drugo moja sestra-in-zakon je potrebno, ja joj je ponudio još jedan pokrivač, a ona rado prihvatila.
Tako off JA je otišao na ormaru da bi joj jedan. Kada sam se vratio samo nekoliko minuta kasnije sam vidio je ona već spava. Rekao sam joj sam bio ovdje s njom dekom ali ona nije odgovorio, sam ga postaviti na dnu kaučem na razvlačenje i otišao natrag u moj ured.
Tijekom sljedećih sat vremena kao što sam sjedio i igrao igre moj um je zadržao lutanje joj polaganje samo u drugoj sobi, mislio sam o svim vina, Valium i znajući što Ambian ne da osoba koju sam počela razmišljati da je vjerojatno prilično out od toga. Počela sam razmišljati o uzimajući napokon pogled na one male tits njezin, i počeo se čuditi ako će ona budna.
Našla sam uzimajući tvrd kao stijena kao što sam mislio o tome, par puta sam otišao u sobu da vidi da li će ona promiješati ako sam došao u, ona nikada nije učinio. JA je zadržao pronalaženju izgovora da ide u dnevni boravak, dobiti moj laptop, dobiti DVD, pronaći svoje papuče. Nikad nije ona potez.
Misao uzimajući pogledati njeno tijelo počeli preuzimati, i moja ulazi u njezinu sobu postao hrabriji i hrabriji, otišao sam u sljedeći put i okrenuo se na svjetiljku, figuring sam imao izgovor odete topline za nju. Ovaj put sam razgovarao s njom i pitali ako je bila dovoljno upozorenje, bez odgovora. Dobio sam bolder i nježno joj potresla kao da joj se probuditi pitati ako joj je potrebno zagrijati, bez odgovora.  Matorke Srbija  Sam napustio i svjetlo na lijevoj strani.
Vratio sam se u moj ured, moj kurac je bio hard rock, a bio sam tempo kao što sam se borio ono što sam želio učiniti sljedeći. Konačno, nakon puno razmatranja nije vratio sam se u dnevnu sobu. Ovaj put sam uzeo deku sam donio i počeo da pokrije joj, iako je ona imala jedan na već Pomislio sam, ako se probudila, to će biti dobar izgovor. Ja izvukao ga na pola puta gore na njoj, a zatim oguljene i deke joj izlažu.
Tamo je ležao na leđima u svojoj noći košulju, ona nikada nije preselila. Bio sam tako blizu, morao sam vidjeti. Podigoh noćna košulja i peered pod, tek toliko da sam mogao vidjeti te grudi Uvijek sam želio vidjeti. Oni su savršeni, vrlo male, i pojavio se manje jer je legao na leđima. Bio sam tako zanesen joj grudi da sam jedva primijetio da sam izložena joj gaćice previše.
Imala je na sebi prilično konzervativan dok pamučne gaćice, kao što sam gledao sam mogao reći da nije obrije pubes na sve, crna kosa je bila vidljiva kao nasip u on gaćice.Osjećaj podebljano, a ne vidim naznaka kretanja od nje sam nježno dotaknuo njezine nasip, i počeo da skliznuti moj prst uvijek je tako lagano prema dolje između njezine noge. Mogao sam osjetiti toplinu njezina maca kao što sam gumiran preko njega.
U ovom trenutku moj kurac je kamen tvrd, a trebao sam vidjeti više. Labav pamučne gaćice mi ponuđeno da sposobnost, Nježno sam ih izvukao se iz pojas i ja gledao na nju ogroman grm. Dopustite mi da vam kažem, dlakave žene stvarno uključena, i ona je savršen u svim aspektima. Dospio sam i samo četkati joj stidne dlake. Moje potrebe rastao više, i više sam stavio joj pojas leđa, i polako, nježno širiti njezine noge. Sam bio u mogućnosti da biste dobili njima proširila dosta široka, a još uvijek nema pokret od nje.
S ovom s obzirom na njezine širiti širok u gaćice pravo prije mene osjetio sam sebe početi vrhunac pravo u moje hlače. Kad sam se oporavila, trčao sam moj prst uz rub gaćica i izvukao ih natrag donoseći joj maca u punom prikazu. Kao što je s njom stidne dlake, ja nježno dodirnuo joj maca usne, sex matorke se jebu i ran moj prst gore-dolje, polako kao što sam dobio nema reakcije Ja gumiran teže i teže, kao što sam učinio, moister rastao i odjednom joj usne otvorio desno gore za mene. Sam počeo trljati moj prst kroz nju maca usne vlažne, kao i moj prst dobio mokro nisam mogao odoljeti, ali da joj okus sokova. Ja usisan joj sokove moj prst i to je bio savršen, svjetlo u okus, nježan miris mošusni.
Mislio sam da ide sperma opet pravo zatim. No, vratio sam se u njoj maca, malo agresivniji, počeo sam koristiti svoje sokovi na slajd moj prst oko nje klitoris i to odgovorio tako što stoji desno gore teško. Njen klitoris bio je veći nego što sam vidio na drugim ženama, te je zabavno zafrkavati. Matorke Srbija   Kad sam se vratio moj prst joj maca, to je bio vlažniji, a gotovo sisao svoj prst u kao što sam gumiran preko njega. Nisam bio prst joj jebote, i ona ne kreće inča.
Imao sam sve što sam mogao uzeti i sam spustio usta joj maca, i počeo srkati one sokove, uzeo sam joj klitoris u usta i počela ga sisati, ovo je prvi put da sam joj bilo što od nje, i to je bio vrlo niska stenjati. To me začudilo, a ja sam smrznut kao što sam pogledala gore, ali još uvijek nema pokret od nje, pa sam se vratio u njoj maca.
Kako je vrijeme prolazilo skoro sam zaboravio sam jede nevoljko maca i otišao na to kao da je spreman ljubavnik, nisam povratiti moja čula opet do nogu stisnutu glavu u orgazam. Nakon toga sam pogledala gore da vidi ako sam bio busted, ali ona je još uvijek, samo sam dao joj orgazam bez nje čak i znajući to.
U ovom trenutku, ja pol bjesomučan s horniness, a ja popeo na vrh svoga, i umetnuti moj penis u njoj, kunem ona me jebeno leđa, niske jauk, i bio je tako mokro. Ja pucao moj opterećenja u njoj. Kad sam bio učinio, sam stavio joj leđa kao što sam je našao, i ode u krevet, fantazija ispunjena.
Sljedećeg jutra je govorila o tome kako iz nje je ona, ne spominju buđenja u neredu, ali sam shvatio ona je samo mislila da bi imali...

Нема коментара:

Постави коментар