.

петак, 27. мај 2011.

Strane matorke


"Wow, to je prilično uzbudljivo", Sue rekao kada je nestala. "Nisam ostvariti ono što randy SOD ste, Steph. Ne mislite da bi vas tek počeo frigging oko danas."
"Možda, ali ja sam se osjećala kao da ga za nekoliko tjedana. Znate, ja mogao lako pustiti neki momak imaju pravilan eyeful moje Fanny, bez bilo kakve gaćice na put, mislim. Mogu biti i kao off, jer su 're zasićene u svakom slučaju. Ja sam stvarno cijeđenja gore. "
"Mene previše, ali ne znam da sam samo mogao flash moj peder  sms upoznavanje matorke hladnokrvno kao što su bili. Nakon što smo izvući neke momak ipak, nema problema."
"Ti reći što, neka mi se moje gaćice off, a sljedeći pristojan momak koji dolazi zajedno, flash mu svoj gaćice. Ako on pokazuje isti interes kao i posljednji i možemo dobiti njemu pričaju, ja ću ga flash mom golom Fanny. "
Uz to Steph uklonjen joj natopljen gaćice i stavio ih u ramenu torbu. Sjedeći tamo s njom fanny izloženi hlađenje povjetarac osjećala očajnički masturbirati i opet, vjerojatno bi učinili, ali zbog činjenice da je još jedan "žrtva" je bio približavaju. Baš kao što je o bio skliznuti ruku joj suknju Sue joj gurnuo matorke za jednu noc i ukazao na put, gdje mladić u svojim dvadesetima bio šetnje prema njima, odjeven u traperice i majicu.
Steph brzo preuzela neutralan ne provokativnim poza dok Sue sprawled njezine noge sve više i, samo da bi bili sigurni da je uočena, počeo trčati prst pod elastična svoje knicker nogu kao da je preuzak i bio je rezanje u nju. Čovjek nije mogao ne primijetiti i oči gotovo popped iz njegove glave kao što je on nacrtao na razini s djevojkama.
"Got šuga, draga?" rekao je, oči uprte u Sue gaćice. "To je obično lakše zadovoljiti, ako se samo njih poletjeti."
"Da, to je ono što moj prijatelj ovdje, rekao je. Ali ja sam malo više nego što je rezerviran."
"Rezervirano! Krvavi pakao. Ja mogu vidjeti gotovo sve što sam dobio. I vaše gaćice su jebeni mokro usisavanje, ti mali kolač. Ako pridržana Koji vrag je ona poput?" istaknuo prema Steph.
"Zašto ne pogledati i vidjeti?" Steph chimed i, povlačenjem suknjom do nekoliko centimetara, otvorila je svoj noge malo za prikaz pune čari svog uredan pubes. Tip proguta teško, kao da nije sasvim vjerujući što je on vidio i bio na trenutak bez riječi.
"Da li vam se sviđa ono što vidite?" Steph, rekao je, dokono ukazivanje oko otvaranja joj razrez. "Možete vidjeti puno više, ako ste htjeli. Sve što trebate učiniti je da neka nam se pogled na vaš penis, a možda to wank off za vas. Želimo vidjeti kako se teško dobiva, a koliko hrabrost možete pucati . "
"Krist, ne nosite gaćice", kazao je dahnu. "Mislim  matorke rusija hodanje okolo kao da je sa sitnim suknja na, bilo tko mogao vidjeti vašu pička u gotovo bilo kojem trenutku. Mogli biste dobiti silovao ili ništa."
"Zapravo volim nositi puno manje od toga. Volim biti gol. Ako vam se igra loptom s nama, možda ću vam pokazati sve." Pogledao je usko na bradavicama koje su strše kroz tanku tkaninu njezine prsluk i lizali mu usne.
"Gdje ste imati na umu?" on croaked.
"Slijedite nas", rekao je Sue ", ali prije nego što idemo Čini mi se da sam izgubio malo svoje rezerve. Mislim da ću uzeti moj gaćice off as well. Želite li ih nositi za mene?" rekla im klizi dolje na bedrima i preko gležnjeva prije nego ih baca preko momak. Steph primijetio da je Sue je peder kosa je bila puno tamnija od vlastitog, ali da to uredno je u obliku u maleni trokut iznad nje razrez, ostavljajući otvaranje sama fuzz-free.
Sue vodio off, uzimajući Steph za ruku i šapnuo: "Ja znam mjesto dolje po strani stare napuštenoj željezničkoj pruzi. Ima mnogo male čistine okružene grmlje." Mladić je uslijedila, nije sasvim vjerujući njegovu sreću, i gledanje dva vrlo simetričan bums wiggling provokativno ispred njega, znajući da pod tim tanke trake od materijala su goli.
Oni su ubrzo otkrili mjesto Sue bio obličje za i to je bio idealan. Za trenutak sva tri stajao gledajući jedni druge, pitajući se tko bi trebao napraviti sljedeći korak. "Hajde onda, dobiti vaš penis hot chat line matorke se za nas da se vidimo", Sue pritisnut.
"Jeste li sigurni da djevojke o tome?" upitao je.
"Ako ste sramežljivi, da li to pomoći na sve?" Steph, rekao je, unbuttoning joj suknju i dopuštajući da skliznuti na tlo na njezinim nogama. Onda je skliznuo joj prsluk s preko glave i stajao tamo stark naked ispred čovjeka. "Da li ovo bi vam teško?"
Brzo je počeo njegov raskopčati traperice i povukao ih prema dolje, matorke facebook zajedno sa svojim gaće u jednom brzom, usplahiren pokret i njegova polu-uspravno penis skoči na pregled.Steph je sve to u, njezin prvi pijetao. Bilo je oko četiri inča dugo, gusta i pun vena, maglovito prijeteći. Ispod obješen masivan set lopte, pokriveni s kosom, ljuljanje besplatno. "To će dobiti teže i veće od toga", rekao je gotovo apologetski. "Moram dati malo masaža." Uz to je počeo njegov penis wank uvijek je tako nježno gore-dolje kao što je feasted oči na Steph je golo tijelo, piće u ljepotu one prekrasne firma tits, istaknuo bradavice i obećanja sadržanih između nogu. Uz Steph, Sue već joj ruku joj haljinu i bila stroking joj pubes, nevidjeno.
"Mogu li to učiniti za vas?" Steph pitao i on je kimnuo, dumfounded. Preselila preko njega i uzeo njegov penis u ruku i ustanovio da se sasvim knobbly. Ona Pomilovala, ona milovala, fondled mu jaja i osjetila pomalo i vlaga na vrhu. "Možete me osjećati se kao dobro, ako vam se sviđa", rekla je, "ali da je kao daleko kao i ti ići. Ne jebeni dopušteno, u redu?" Ona je stajala pored njega, otvaranje njezine noge lagano primiti njegovu ruku i željan shuddered nasilno kao njegov grubi ruke prsti ušle joj toplo vlažnost.
Sue je sada imao potpuno uklonjeni svoju haljinu i bila je promatranje namjerno, prsti užurbano radi na vlastiti klitoris i štipanje joj bradavice i gnječenje joj grudi s njom slobodne ruke. Budući da Steph je bio tako blizu njega, on je zapravo bio gleda svoju masturbiraju i ona nikada nije osjećala tako uzbuđenje. Bilo koji preostali sumnje sada potpuno nestala, Sue sada naslonio obližnje stablo, širiti njezine noge i izdvajali joj usne, osim tako da je mogao vidjeti skoro sve što je htio od svoje vlažne, ružičaste razrez.
Steph je do sada usavršili wanking ritam i bio je povećanje brzine iz njezine ruke.Uzimajući njegovo vodstvo od nje, on je također povećao brzinu svoje ruke između nogu i Steph je znala da će uskoro orgazam. Njene noge osjećao nesiguran i opet ona clamped ih zatvorene, stupičarenje ruku kao porok. Sve to je, međutim, bio je krenula neizbježan kontrakcije kao što je zaronio glavu u orgazmu toliko nasilni da je ona praktički blacked out. Ona je srušio na tlo, joj ruku između nogu zgrabio joj pulsira maca kao i svaki uzastopni grč je udariti. Gledajući da vidi što čovjek činio je vidjela ga uzmete njegov penis u svoju ruku i to wank kao da je bio težak to pull off. Vidjela mu jaja zategnuti, njegovo lice pocrveniti, a zatim je vidjela i osjetila vruće mlazove hrabrost pucati iz očiju njegov penis i brčkati se dolje na svoje golo tijelo, prskanje joj trbuh, sise i lice s slana, ljepljiva rješenje.
Sue tada stenjali i, okrećući joj gledati, vidjeli su joj također orgazam, prstima gurajući duboko u njenu vaginu dok je spasmed. Gotovo prije nego što su mogli oporaviti čovjek počeo vući svoje traperice i da bi se pristojan opet, mnogo djevojaka razočaranje.
"Hvala, djevojke. To je bio jebeni prekrasna. Ali ja bih dobiti neke odjeću ako ste bili. Moraš biti malo oprezni, znate." A uz to on je nestao iz kliringa ostavljajući djevojke tamo, gola, gledajući jedni druge.
"Wow, kako se osjećaš onda? Steph pitao Sue.
"Potpuno shagged van, ali zadovoljan. Nije li to apsolutno veliki? Isus, Steph, trebali bi se vidjeti. Ti si pokriven u varnica."
"Mmm, da, ja sam, ne ja?" Steph odgovorio, degustacija malo brzo proreda tekućine dribling preko njezina lica. Ona izdvajali joj gaćice iz ramena torbu, a koriste ih, kao i najbolje mogla da sama osuši. Nije lako, jer joj gaćice još uvijek bili prilično vlažna. Miris seksa je svugdje u čistini.
"Pakao, on je otišao off s moje gaćice", Sue je rekao i onda oboje matorke facebook  prsnuti u smijeh. "Oh, dobro, on je dobrodošli na njih, pretpostavljam. Morat ću biti malo oprezni na putu kući ipak."
"Ne brinite, ja ću vam se pridruže. Nitko od nas neće nositi gaćice i danas. Trebao bi biti vrlo uzbudljivo hodati kući. Kladim se da bismo mogli i napraviti s drugom wank od vremena smo dobili natrag."
Oni su stavili njihovu odjeću natrag na, uređeno sebe najbolje što su mogli i krenuli kući, svjesni svojih blizini gol stanje, raspravljajući o događajima dana i trebaju li to učiniti sve opet.

Нема коментара:

Постави коментар