.

четвртак, 5. мај 2011.

Sex hot chat matorke


Stigao sam na Kirsty vrata u 9.30 po dogovoru i Kirsty otvorio vrata i mene pustiti u, ako ste pročitali moje druge priče o meni i moje majke-in-zakon, znat ćete da Kirsty me uhvatili na krevetu s mojim penis čvrsto prema dolje moja majka-in-zakoni grlo, dok sisa na nju maca i guranje u vibrator joj mokro maca i analni štapić joj magarca.
Kirsty se složili da ne kažem Otac moj-in-zakon o nama, ako sam vodio ljubav s njom pa ovdje sam, po prvi put ulazi njezin dom kako bi ova žena ja ne stvarno nema sex chat matorke  osim govoreći dobro jutro da joj s vremena na vrijeme.
Što ja znam je da Kirsty je 49 i nije imao čovjeka jer joj je muž ubijen u djelima nesreće 29 godina dok je bila trudna s njom prvo i jedino dijete.
Kirsty je o 5'11 "visok i od onoga što sam vidio od nje ima veliko tijelo i jako duge noge, ona ima dugu crnu kosu i blijedo zelena oka i blijeda koža, njezine grudi izgledaju biti dobre veličine, a ja ne mogu čekati da bi saznali koliko je velika i dobiti one duge noge omotane oko mene.
Pratio sam Kirsty iako dvorana gleda na njezin lik lepršav kao ona hoda ispred mene, joj bum pogledala u prekrasno joj jako uske traperice koji je izgledao kao da su bili poprska.Ušli smo joj dnevni boravak i Kirsty mi je rekao da se sjedalo, a ona napravio šalicu čaja, stavio sam dolje vreća sam donio sa mnom da je nekoliko stvari koje sam možda trebati malo kasnije.
Kirsty je došao s leđa ladice i sjeli smo samo opuštanje i čavrljao za neko vrijeme kao što sam znao da je bila nervozna u ovo ne bude u blizini čovjeka za dugo vremena, sam se preselio bliže joj kako smo sjedili na kauču i stavi ruku oko nje i njezin izvukao na mene i poljubio mi za prvi put, odmah je hot chat matorke  stavio joj jezik u moja usta i ja stavio mi u njezin, Mi poljubi dugo dok i sam se preselio s jedne strane i staviti na grudima i osjetio njezin uzeti dubok dah i znao sam da joj se sviđa što radim.
Sam mogao osjetiti njezin bradavice otvrdnuti pod ruku seks matorke hot  kao što sam stisnuo ovu lijepu veličine dojke više sam stisnuo više Kirsty dah produbiti, ja sam sada bio ljubeći njene uši i grickanje na njih i trčanje poljupci gore i dolje joj dugi vrat, Kirsty kretao joj tijela ispod mene, a pritom joj tits gore teže na moje ruke,
Ja polako poništiti joj bluzu da psovati prekrasan par grudi koji su cupped u veliku ukrašen grudnjak koji je imao bradavicu rupa i bradavice su poking iako nakon cijeđenje i potrebnih sam učinio na njih,
Sam posudio naprijed i uzeo joj bradavicu u usta i ona lizali i isisan ga ipak grudnjak i Kirsty je to ljubav onda sam se preselio na drugu bradavicu i učinio isto da se, dok sam stavio mi ruku na drugu te se uhvati joj bradavice i to praćka između moje kažiprst i palac izradu Kirsty stenjati i sama potisak prema naprijed gura svoje grudi u moja usta.
Dok sam ja bio to sam skliznula dolje na koljena i sad je klečeći između Kirsty je vrlo duge noge da nisam mogao čekati za uklanjanje joj traperice tako da sam mogao poljubiti i pokrenuti moje ruke nad njih kao ja ne mislim da sam ikada imao žena s takvim dugim nogama i oni stvarno su me uključite.
Ja polako nespreman gumb i srušena zip i ja počeo da Srušit joj traperice,Matorke Srbija Kirsty sama podiže tako da sam ih mogao skliznula off joj guzica, a ja izvukao ih dolje polako pomenute svrhe svoje duge vitke noge kao što sam otišao, Kirsty je nosio mali par crnih čipkan gaćice koje tek pokriven joj maca, ali za sada sam gleda na njezine noge i jednom kad sam joj traperice uklonjen sam pokupila jednu nogu i počeo joj ljubiti stopala i lizali i ljubili moj način vrlo sporo joj nogu.
Nakon što sam dosegla vrh Ljubio sam prešao vrhu joj gaćice i početi ljubiti i lizati dolje joj drugu nogu, Kirsty su joj oči zatvorene, a bio je davanje vanjska strana soft stenje od zadovoljstva što sam nosio na taj način, svaki put sam dosegla top sam trčao moj jezik dolje nad njom gaćice prešao joj maca pritom teže tako da je moj jezik gurnuo joj gaćice u njoj maca prorez dira joj klitoris kao što sam to učinio,
Svaki put kad sam to učinio Kirsty će stenjati i reći Bogu da se osjeća tako dobra Želim da me jebati, ja uzeo ne primijetiti kao što sam nije bio spreman da zajebavati joj još sam bio idući u izraditi ovaj prvi put prošle prije nego sam stavio moj penis unutar ovu lijepu ženu, onda sam počela ukloniti joj gaćice sa mojim zubima i još jednom Kirsty sama podiže tako da sam mogao povući off joj gaćice nad njom dobro formirana bum.
Pat je imala vrlo malo kose na nju maca i ja mogao vidjeti vlažna mokri prorez joj maca ispod i njezin klitoris sada poking iako tako da sam mogao vidjeti glavu od njega, ja se ove duge noge preko mojih ramena i izvukao Kirsty naprijed pa joj skitnica je sada na rubu kauč i ja mogao dobiti za nju maca i moj ispuniti ga.
Sam posudio moju glavu naprijed i vodio mi jezik lagano preko kose i prorez te vlage pička, a miris je fantastičan Kirsty sebe potisak prema naprijed kao i moj jezik dotaknu njezin klitoris glavom i poslao val užitka iako joj da ona nije osjećala za 29 godine.
Sa svakim lizati joj maca vlaženje sam gurnuo mi jezik u dalje i dalje dok sam bio duboko unutar joj liže sada natopljenom maca, sam stavio jastuk pod nju da podigne guzica joj maca u moja usta i pogled, a ja gurnuo mi jezik u nju sondiranja maca rupa koliko sam mogao Kirsty mogao držati leđa nema više i njezine noge omotane oko moje glave vrlo čvrsto prisiljavajući usta i jezik teško u njoj pička kaplje kao i njezin prvi orgazam dana ripped da joj je.
Kirsty noge polako objavljen moje glave kao i njezin orgazam sa matorkom na sex  chatu  izblijedio i ja, ali mi ruke ispod koljena i gurnuo joj noge gore i otvoren pa joj puni maca i bum je sada u jasnim pogledom opet sam počeo lizati joj piti dolje sve joj sperma sok koji je imao lijep okus, trčao sam moj jezik dolje nad njom skitnica rupa i desno put do nje klitoris, Kirsty je vrpoljenje i oplakivanje ispod mene, a ona je još uvijek viče za mnom da zajebavati joj i zajebavati joj teško sam uzeo još uvijek nema obavijesti kao što sam bio zadužen za danas, a ja bih ovu ženu jebati samo kad sam bio spreman to učiniti.
Ja spušten njezine noge i pomogao joj je sjediti leđa i rekla sam joj da stoje i ja joj izvukao na mene i poljubio mi još jednom, kada smo se rastali Kirsty je rekao da joj se sviđa okus joj sperma u mojim ustima pa sam poljubio teško jednom više.
JA je uzeo korak natrag i Kirsty izjavio skinuti mi zaustavljanja na poljubac i sisati moje bradavice kao što je to učinio radi svoj put prema dolje poništiti moje hlače i ispustite ih i moje hlače na podu sam zgazi izvan njih i Kirsty zgrabi moj hard pijetao i zamotan joj ruku oko nje.
Nalaz da je još uvijek oko 2 "i dalje držati se iz njezine ruke ona posudila naprijed i uzeo da je u usta moj sada vrlo osjetljiva penis glavu twitched i throbbed na njezin dodir i ona pogleda gore i nasmiješio znajući je bio vlasništvo ovaj veliki utjecaj na mi, ja sam samo stajao oči zatvori lepršav natrag i naprijed mi koljena skoro ustupaju, nalaz je teško držati moj tjelesne težine gore, ali sam ih prisiljava.
Kirsty potom stavljen ruku pod moje loptice i cupped ih nježno ih trljanje uzimajući joj ruku daleko od moj penis kako bi mogla više skliznuli u usta liže vrhu kao što je to učinio.Onda trčanje njezin jezik gore i dolje duljina moj penis, mogao sam osjetiti pritisak počinju izgradnji u moje loptice i novi to ne bi bilo dugo prije nego što sam ispraznio moja sperma pa sam stavio moje ruke iza Kirty glavu i počeo da zajebavati joj usta i Kirsty morao znati što je happering što je počela sisati teže i uzeti više od moj penis u usta,
Brže i brže sam pumpa u njoj Kirsty je sisanče i lizanje moj penis za sve što je vrijedno i trljanje moje loptice dok s jednim potiskom zadnjih sam gurnuo moj penis u usta koliko ona će ga pustiti i prazniti moja sperma u ustima, Kirsty usta bila puna, tako da je trčanje dolje nad njom bradu, kada je moj penis je završio crpne je ustala i samo stavi usta na usta moja punjenje s mojim vlastitim sperma, a mi ga mješoviti između nas s našim jezicima, oboje smo se proguta moja sperma i okusio velike nakon toga Kirsty pao natrag na koljena i isisan moj penis lizali suha.
Što sretan čovjek sam mislio kao što sam slijedio Kirsty MatorkeSrbija  je wiggling bum niz hodnik prema svojoj spavaćoj sobi, ona još uvijek imao tijelo koje ne bi gledati izvan mjesta u bilo kojem časopisu Playboy, a ovdje sam bio običan stari čovjek samo o da zajebavati joj, Ja još uvijek ne mogu raditi kako ona nije bila s muškarcem 29 godina, ali sam bio siguran u jedno mi je drago to sam bio ja.
Mi je dobio u spavaću sobu i Kirsty samo me gurnuo natrag na krevet koji je bio četiri poster na putu i okrenuo krug i sjeo preko mojih grudi pa je ona pred moj penis i posudio naprijed i uzeo moj polako kaljenje penis u usta i počeo da ga sisati za ono što je vrijedno, izvukao sam ju natrag gore krevet i stavio mi usta nad njom Fanny i gurnuo mi jezik u nju rupu što joj jeza jer skliznuli u njoj.
Sam premjestiti moj usta dolje na nju klitoris pa joj rupa je bio slobodan za mene da unesete prst u nju i njene sokove počela teći, uzimajući vlažnija i vlažnija sam gurnuo još jednu u nju onda drugu Kirsty je oplakivanje kao glasni kao ona mogla, ali joj usta sada potpuna sa svojim hard penis i ona je snimljena to sve, ja prisiljen moje prste u nju tako da su idući kao duboko kao što su joj mogao fanny sok je trčanje brže i bio sam ga pio kao brz kao sam Kirsty mogao došao opet joj Fanny dagnje zavladala moja tri prsta široka kao i njezin orgazam ripped iako se njeno tijelo.
Nakon što joj je dobio snagu leđa Kirsty je dobio od mene i okrenuo okrugli i samo sjedio na moj penis, sada, ako vaš su pročitali moj priče ćete znati moj penis je 9 "u dužinu i oko 4" i okrugle kao Kirsty nije imao penis za 29 godina ona je upravo sama pala dolje na to da uzet u njoj koliko je ona mogla dobiti, a ona je samo sjedio za trenutak ili dva samo ostavljajući osjećaj da penis duboko u nju se ulijevaju u nju.
"Bog sam rekao:" Ja i ako bi uzeli da je malo sporiji, zajebavati da je nakon one fantastične orgazme ja sam htio da kurac u meni bez jebu oko to je sigurno, Kirsty sada Sub više uspravno i počeo kretati gore i dolje na moj penis sama pritom se s rukama na grudima.
U tom položaju sam samo mogao doći torbu sam donio sa mnom i ja sam izvadio neke ulje za tijelo izlijevali u jednu ruku i počeo ga trljati u njezine grudi kao što su potresle natrag i naprijed ispred mene, Kirsty je bradavice dobio teško još jednom pod mojim rukama i ja igrao s njima, dok sam onda rekao Kirsty staviti nogu ravno dok je još sjedio na moj penis koji je učinio, (Bog one koji su duge noge) onda sam okrenuo njen krug, tako je bio okrenut od mene ona zatim je dobio natrag u klečeći i počeo voziti moj penis još jednom,
Ja sam sada mogla utrljati ulje je na leđima regala joj s leđa moje nokte kao što sam učinio tako da je ovo napravio Kirsty drhtanje i poslao valove zadovoljstva nakon valovi užitka kroz njeno tijelo. Ja izdvajali joj guzica obraze osim gumiran i ulja u njoj guzica i rupa kao što sam trčao moj prst preko njezina rupa sam gurnuo prst u malo dalje svaki put dok sa jednim pritiskom moj prst ušao nju i Kirsty uze dubok dah i sama prisiljena dolje na moj penis hard koji pak prisiljeni svoj prst u njezin bum čak i dalje.
Kirsty sada vozio moj penis hard i JA je zadržao moj prst bili u pravu je, do sada moja sperma je počeo kuhati još jednom i rekao sam Kirsty nisam bio idući u trajati mnogo dugo i ona prosiktala natrag iako gritted zube da bi se mogla osjetiti me sve je veća u nju i ona će biti dolazi opet vrlo uskoro.
S tim sam se nekoliko kapi ulja na drugom prstu i prisiljeni na njoj guzica rupu zajedno sa svojim prvi prst, a to joj poslao na vrhu kao što je ona sama zalupila dolje na moj penis i prste i sam mogao osjetiti njezin cijelo tijelo trese kao ovaj masivni orgazam kada se na i na pooštriti svoje fanny krug moj penis pa me poslao na vrhu i ja empted moja sperma u joj joj za punjenje s moja sperma dok je ona mogla uzeti više i sam mogao osjetiti da je trčanje vanjska strana pored moj penis .
Nakon nekog vremena Kirsty podiže sebe od mene i preselio natrag tako da smo bili natrag u 69 položaja opet i ona lizali i isisan mene suho posljednja preostala kapi sperma iz mog sada omekšavanje penis i bio sam joj maca lizanje suho i čisto da se, Kirsty okrenuo krug kao što je rekao da je htjela da moja sperma i okus joj maca sok pomiješani tako da smo dugo teško poljubac tako da se ona može učiniti upravo to.
Mi smo samo ležao tamo pola sata govori onda smo imali tuš zajedno Imajući fuck up protiv tuš zid prije nego što sam otišao, nisam dobio oko na korištenje stvari koje sam donio sa mnom u mojoj torbi, ali siguran sam da ću sljedeći put i znam da će biti sljedeći put, čak i tjedan dana kasnije ja još uvijek ne mogu vjerovati da sam napravio ljubavi lijepa žena poput Kirsty i da je rekla kad me nazvao neki dan da je ona mene htjela opet vrlo brzo. ja sam još uvijek sanja one koji su duge seksi noge da je ova žena ima i imat ću omotan oko mene opet vrlo brzo.

Нема коментара:

Постави коментар