.

петак, 1. април 2011.

Matorke se jebu

Ja sam ovdje u mojoj kući većinu vremena sami. jebu se matorke  Nakon što je igranje s moje djece I ostaviti ih igranje u dnevnom boravku.
Bilo je oko dva tjedna nakon što sam bio s mojom trećom Internet Lover da sam nastavio moje avanture na internetu. I da, moj omiljeni ljubavnik je bio online. Lover # 1, sjetite se momak s velikim penis u svoju priču MOJA PRVA INTERNET ljubavnik i bili smo razgovor jer naš prvi susret i bili smo spremni za neke nježne opet. matorke sa fejsa Stvarno sam htjela da je veliki penis u meni opet.
Budući da je on imao neke probleme riješiti u dobra matorka za zestok seks  blizini moje kuće, pozvao sam ga na kad je dobio učinio sa svojom stvari. Naravno, znala sam da taj dan moj muž nije bio idući u biti oko, tako smo datum za srijedu.
No, u međuvremenu smo dobili pravi vruće na liniji, tako da kada sam sama on me zove.
"Bok dijete, jesi li već mokro?" On je exhaled.
"Da, ja sam na čekanju za svoj veliki penis za matorku  doći do mene." Ja heaved uzdah
"Dobro, jer želim jesti maca i sisati na vaše grudi." Ja giggled na tim riječima.
  Nastavio sam u kupaonicu i zaključao vrata iza mene. ja Sjedeći na rubu kade, širiti noge otvoren. Počeo dirati moj unutarnji bedrima kao što sam čuo moj ljubavnik na telefonu u razgovoru s mi reći mene kako sam trebao to učiniti. Ona osjećala tako velik sluha njega i ostavljajući moju maštu spekulirati o tome kako susret s njim bi se osjećati.
               
  Ja skinula moje hlače i donje rublje, a zatim počeo masturbira dodirujući moje mokro razrez, ukazivanje moj kaljenje klitoris. govoreći mu između stenjanja sve moje pokrete.   On ga je volio, pa sam učinio?
"Da, dijete, vaš prst maca za mene, stavite jedan prst u njemu uzeti van i sisati na to" što sam učinio.
"Sada dva, beba Znam da se s tim zajebavati se teško i mislim da sam u tebi" Ja sam to učinio previše.
"Ja želim svoj penis tako loše dijete. Želim se sisati na nju, te okus i svršiš u usta. "Sam uzdahnuo.
JA je zadržao na prstu sebi jebote, osjetio moj orgazam ustati, i mislio je on dolazi previše. Stavio sam tri prsta i rekao mu je ovu akciju, te kako je čuo me moan, ovaj događaj, on je bio udaranje teško na njegov penis i on došao. Čuo sam mu dolazak na telefon.
"Ovdje! Jesu li moja sperma osjećam vruće iznutra. "
Zatvorenih očiju sada, tri prsta u moje mokro vagine tada čuli njegovo teško disanje, počeo sam moždani udar teže jer sam orgasmed kao dobro, convulsing tvrdi u svojoj ruci akcije.
Kad je moja strast je oslabio malo, rekli smo zbogom jer smo morali čistiti naš sperma i napravio planove za razgovor sljedeći dan.
Dana prošao prilično brzo i srijedu došao. On me pozvao na 10 u jutro mi je rekao da je ono što je radio ne bi puno duže. Otišao sam uzeo tuš, zove moj muž sebe uvjeriti da nije dobivanje doma u bilo koje vrijeme uskoro.
  Dakle, sve je bilo spremno za njega da se pojavi. A u stvari on nije pojavio u 11 u jutro, nema susjeda brinuti, i moja djeca, imao sam ih staviti u kadu da se igra dok, kao što je to uvijek kad su se okupati.   To bi ih zadržati zauzete, a dobio sam zaokupljen nečim drugim.
JA je otišao van. Imao sam stavio na kratke hlače, bez donjeg rublja i tenk vrhu.Sam ga pozdravio vani, on je nosio svoju uniformu, i izgledao je prekrasna u svojoj bijelu košulju i plave hlače. Ja ga je vodio put unutar kuće i vođeni ga mojoj spavaćoj sobi, zatvarajući vrata iza nas. Slušao sam djecu u kupaonicu, oni su radili dobro.
Sjetila sam se ovog čovjeka, kao što je bio prvi od moje internet Ljubavnici i čovjek koji je bio moj prvi posao ikad.   matorka voli pusiti Ovdje je bio čovjek kad sam prvi put dotaknuo njegov penis bio je iznenađen i dahnu sa svojim dimenzijama i pitao za njega da bude nježan sa mnom.   Ovdje je bio čovjek koji je probudio strast u mom tijelu kao što smo pričali na internetu satima na kraju. I ovdje je bio čovjek kojeg sam imao dijeli prekrasan boravak u motelu u ožujku 2008.    Facebook matorke Bio je ovdje opet, a ja uživala u svojim se ovdje.
On je sjedio na krevetu, sam se nasmejao na njega i nakon što je dobar poljubac, zabrinutošću u ovom trenutku, a ja unbuckled njegov remen i raspakirali svoje hlače. Počela sam ljubiti njega i moždanog udara njegov zapanjujuće jačanje penis, osjećajući ga povećati i ojačati u mojim rukama. Sjetila sam se kako dobar je napravio mene osjećaju i ja sam htjela da opet. On je bio dirljiv me po cijelom tijelu, moja stražnjica, moje noge, moje grudi, a on ih je milovala uvijek je tako nježno.   Voljela sam način na koji je iskoristio svoje ruke da me uzbuditi.
               
Skinula moje gaćice i top, dok je gledao svaki moj potez, onda kada iskusna matorka  je propisano ispred mene, otišao sam na vrhu njega i otkopčao njegove košulje.   Sada sam stajao na podu izvukao njegove hlače dolje na noge, staviti ruke u gaće, uzeo njegov penis hard narasla u ruci i sa druge strane sam se preselio svoje donje rublje dolje i njima je pala na pod od strane kreveta.
Ja pognut njegovo tijelo, njegova plijesni, lupanje penis u ruci, ona usmjerena na usta, i počeo sisati. Njegov prirubnicom lupanje pijetao glavu, a zatim sa svojim jezikom, ja sam ga prošlo oko sve njegov penis, gore i dolje onda otvaranje mojim usnama, neka se protok iznutra.   Htjela sam osjetiti svaki zalogaj od njega u mojim ustima. Onda sam otišao dolje i to je sve u mojim ustima. To je bio veliki osjećaj da vruće i lupanje u mojim ustima. Sjetila sam se posljednji put kako slatko i teško je to.  Njegovi kukovi preselili ispod mene, a zatim rukom masira glavu kroz moju kosu.
Osjetio ga je milovanje moje mokro maca dok sam manipulirala njegov alat s mojim ustima. Stavljanje dva prsta unutra i polako uzimajući ih unutra i van. Uvijanje prste unutar moje vagine. Počela sam sisati teže na njegov penis dok je moaned,
"Bog! To se osjeća tako dobra! "Moja glava ide gore i dolje, što se njegov alat, koliko mi u ustima kao što bi odgovarao.
Znao sam da sam dajući mu dobro glavu. On je uzeo slobodnom rukom i dotakne moje grudi stegnut moje bradavice malo.   On je bio dirljiv moje tijelo sa svojim prstima me vožnje desno do zida. Voljela sam to.
"Volim kako ti sisati moj kurac dijete, osjeća tako dobro." Sa njim je igranje sa mojim maca i mene sisa njegov veliki penis lupanje sam bio spreman da se moj prvi orgazam.
To je zgrada u meni, sve više i više. Počela sam premjestiti moj hips malo brže prstima iznutra. Sam je izdao svoj penis i poljubio ga, moj osjećaj orgazma raste duboko u moj trbuh. Ja potrese s mojim orgazam i moj hips upletena u zadovoljstvo.
I povikaše,
"Oh! Baby! "   Moj dah lov u grlu, a onda eksplodira moj orgazam nasilno.
Znao sam, kao što sam potrese strasno, JA koji je potreban njegov penis uronjen u meni. Nisam mogao čekati.
On nije došao pripremljen sa kondome kao što je on mislio samo mi idu na oralni seks.
"Da u pravu!"   Ja squealed na njega, "trebam vaš penis, Baby, želim tvoj hard penis u meni, sada. "
On sada sjedi na rubu kreveta i sam stavio moje noge oko njegovog struka svojim rukama drži moj magarac.
"Trebam te sad beba." Moja usta blizu svoje.   Počela sam da ga poljubi i kreće moj hips u potrazi za njegov penis probiti moje mokro maca i čežnju da ga uhvatiti.
"Jeste li sigurni da možemo ići nezaštićeni?", Upitao je.   Moj kukova rotiraju, još uvijek tražeći njegov penis.
"Molim te, dijete, ne mogu čekati, nema problema, ja ne mogu imati više djece, a ja sam čist kao što to znam. OH! Molim te! Daj mi tvoj penis. "Molio sam kao što sam stisnut moj hips na njega.
  On je preselio s jedne strane iz moje dupe, uzeše njegove mokre lupanje penis u ruci, i, kao što smo gledali, ona usmjerena prema mome upaljene podmazan otvor. Osjetio sam to podijeliti moje prorez onda je lagano primoran kacigu u obliku penis glave iznutra spontani pokret, proširuje svoju ljubav špilje kao što je ušao, ali ne ostavljajući mene su to sve.   Veliki fantastičan penis - tako glomazan i nježna, bila me ispunjava.
"Vi to želite?"   On screeched. Ja uzdahnuo, osjećaj njegove debljine me povrede. "Želite li to, dijete?"   On uzdahnu opet.
"Da, molim vas, je potrebna, molim vas. Učinite to! "Ja squirmed u slast i glasno uzdahnuo.
  On je preselio svoju ruku i polako ušao mi dublje. Čuo sam ga na svaki uzdah potisak, moj dah je dolazio u spor ritam kao što smo potisak naš seksualni dijelova zajedno teže i teže. Krevet počinje da se polako reagiraju na naše djelovanje.
U tom položaju sam trebao imati kontrolu, ali ne i ovaj put. Znao sam još bio malo krhko iz mog orgazma, tako on me je ohrabrio sa svojim rukama na moj magarac.Imao sam ruke oko njegova vrata ga ljubim po vratu i oplakivanje uz svaki potiska on je napravio u meni.
Ja oporavio malo i gurnula ga natrag.   JA je uzeo moje noge i stavi ih na obje strane njegova hips i dok je ležao dolje, počeo sam da se njegov penis u. sve sam htjela sve u meni i duboko kao što je više moguće.   Ona osjećala tako dobro da ga je mene prodrijeti sa svojim velikim alatom svi put u.
Osjećao sam se drhtavice svuda u svome tijelu kao još jedan orgazam počeo rasti u mom tijelu.
Počela sam ga poljubiti agresivnije sada. Svaki put sam otišao dolje sam gurnuo alat u teže. On mi je uzeo moj struk ostavljajući njegov veliki penis unutra, ne ostavljajući me potez. Strele nakon potisak je gurnuo svoj alat duboko u meni, što je izazvalo njegov hips moždanog udara mi je teško.
U nekoliko minuta sam moaned: "Ja dolazim, - dolazi - DOLAZI! To osjeća, baby! "
Mogao bih reći za njegov otežano disanje da je oko doći također. Mogao bih reći za njegov otežano disanje i način na koji je održan moje dupe u svojim rukama, prisiljavajući njegov penis duboko na svaki potiska. On me je pokupio od svog tijela, sjedio na rubu kreveta, ustao onda mi je propisano na krevetu, s nogama prekriženim iza njega moj hips podigao u susret svome alat.   Njegov hard penis je izvukao iz mojih sisa vagine kao i on mi je pušten u krevet, ali sam osjećala da ponovno otkriju svoj trag i bez drhteći re-mi ušao s smacking zvuk i on gaji ponovno duboko u sebi. On je pozvao na duboko koliko je moguće s jednim moćnim udarci moaned glasno u moje uho,
"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! To je to beba! Uzmi ga Baby! "   Osjećaj mi rukavica uske vagine shvatiti njegov alat čvrsto
  On je gurnuo u teže i brže sada. Ja stiješnjen moje grudi kao što sam osjetio moj orgazam dolazi opet, kao što sam ja došao je gurnuo u tvrdom i masira klitoris moje malo. Njegovo disanje je dolazio gasps sada, moja usta širom otvorena teško disanje, osjećaj njegov klip klipni unutar moje natopljeni valjak
Noćenje trese pod nama, brže i brže sada,
"Dolazi, baby!" On wheezed, "Coming. to ne može zaustaviti. "On je dolazio.
"Da li to - Baby - učinite to za mene. Dođi u mene! "   Plakala sam osjećaj penisu proširiti čak i puniji u meni.
Mogao sam osjetiti moj orgazam ugradnju u mom trbuhu. Teže i teže, sve brže i brže, on lurched u moje sisa vagine. On je bio spreman val njegova sperma u meni i ja znao sam da ću doživjeti toplinu njegova sperma voda unutar moje zasićenih šuplje.
  "Prekasno, Baby! To je ovdje, Baby! Comminggg - dolazi! Shooting. "On moaned u moje uho.
Njegov magarac snažno pritisnuli shuddered što dublje u mene,
"Ahhhh!   Ahhhh!   Ahhhh! "   Streaming - squirting - šiklja u meni - duboko - Osjećao sam se izbacivati ​​prazninu u meni.  
Hot prekrasan sperma punjenje moja praznina. To je bio uzdah me u potpunosti non-stop. Ja orgasmed opet dok je on pucao u mene. Lupanje u meni, škropljenje vruće dolaze u meni.   Bilo je tako slatko topla kao što je otopljen u mojoj ljubavi tunela. Lupati lupati nakon provala iz njegove cijevi u moje sisa vagine. Zasićene sada, moja maca dribbled mu izaći na moje dupe na listove u nastavku. Nered, ali dobar nered. Moje tijelo se tresla od njegove zapanjujuće orgazam.
"Oh! Baby! "Ja uzdahnuo.
U nekoliko minuta, on je izvukao, a ja još uvijek trese od svojih napada, prateći njegovo sjeme i moja ljubav sok preko mojih bedara. Mi smo bili iscrpljeni, ali i nema vremena za odmor, mi očistio se.   Djeca su još uvijek igra u kadi. Moja maca je bila kaplje i sretan i njegova polu hard penis je bio ljigav s mojom ljubavlju losion i malo ružičaste boje iz njegovog trenja unutar zidova moja maca. Mi odjevena, a onda sam ga uzeo do vrata gdje smo poljubi dugo natječaj poljubac.

Нема коментара:

Постави коментар