.

среда, 6. април 2011.

Matorke beogradske


Ovo je slijediti do mog iskustva pod nazivom "Moja teta je bila odgovor na sve moje seksualne želje" pronađena u incest i tabu sekciji.

Nakon što je moj tetka umrla, postao sam surađivala sa nekoliko žena, neki u svojim ranim 30-ima, drugi stara kao 72. Onda oko 6 godina, bio sam angažiran da se brine kompleks koji je izgrađen posebno za single žene koji je morao biti 52 i do tamo žive.Svaki ženski stanar imao jedne spavaće sobe apartman za živjeti u. Plus je imao vrlo dobar rekreacijski centar i veliki dnevni boravak koji je poslužio izvrsno jela. Iako su mogli imati muške posjetitelje beogradske matorke 
 tijekom poslijepodneva i večernjim satima, hot line matorke 
 nisu mogli da ostanu cijelu noć.

Danas su starije žene zaobilaze kao ljubavnici jer ljudi ih matore kurve 
 prikazati kao presušili. Ovo iskustvo će pokazati da to nije istina, oni čine prekrasne ljubitelje i seksualnih partnera.

Kao što sam dobio da ih znam, otkrio sam da su stvarno htjeli izgrađen-in  matorke sa klincima 
masaža usluga za njih koristiti. Tako sam im rekao da ću pogledati u njihov zahtjev. Ali kad god sam našao Messier koji će uzeti u obzir dolazi tamo, njegova pristojbe su samo na visoke za njih.
Nakon što sam izvijestio je da je to njima, jedan od njih u šali sugerirao da sam mogao učiniti za njih. I prije nego što dugo rasprava postala ozbiljna u gdje su neki od njih se svidjela ideja mi je postao njihov Messier. Dakle, ja rekao bih razmišljati o tome i da bismo mogli razgovarati o tome u tjedan dana. U međuvremenu, sam pretraživao internet i knjižnica knjige za informacije o ovoj profesiji i kakvu opremu i ulja će biti potrebna.
Pa sam htio prihvatiti i ja postaviti drugu spavaću sobu u mom suite kao moj masažu soba sa posebnim stolom zajedno s ostalim stvarima koje čine masera u sobi. Od tada, ja danas dajem masaže na oko 70 različitih žena i sve su to težak kao drugi pričaju o tome. Kada sam prvi počeo, imao sam puno problema s erekcijom i morao je biti oprezan dok nisam dobio to znati ženama bolje. Matore zene
Pa kad sam počeo, ja bih prihvatiti jedan po jedan i kad su stigli, oni će ići u moju sobu prvi i ukloniti sve joj odjeću i staviti na bijelu haljinu koja se otvara s leđa. Onda bih dobiti ih licem prema dolje na moj stol, a ja potrošiti oko 45 minuta, masažu tijela. Ja obično započeo u vratu i rad dolje prema nogama. Na svoj prvi posjet, ja sam neke stvari kako bi saznali koliko daleko oni bi me pustiti da ih se dotakne seksualno.
Dok je radio na svojim obrazima bum, ja namjerno dodir i trljaju svoje, ali rupa nekoliko puta. I dok rade svoje noge, i masiranjem unutar svojih natkoljenicama, slučajno sam namjerno dotaknuti i trljaju svoje maca usne. A ako nisu predmet ovih malo dodiruje na svoja stidna mjesta, to obično znači da su uzimajući horny dovoljno da me žele da ih masaža do točke da orgazam.
Ja ću objasniti detaljnije. Tijekom svojih redovitih masaža tijela, ja bih uvijek reći kako je svatko lijep i seksi tijelo joj izgleda i to bi joj osjećati dobro iznutra. Onda nakon što sam završila svoj redovno masaža tijela uz tzv intimnoj dira, ja ih pitati kako se osjećaju. A oni uvijek, rekao je koliko su to uživali. Tada sam pitajte ih ako oni žele da mi onda početi davati moje posebna masaža. I obično oni će me pitati što je to. Tako sam objasniti da to uključuje i vrlo intiman područjima njihova tijela. To je počelo s njima leži na leđima, a ja bih početi masiranjem grudi i bradavice. Onda bih pomaknuti prema dolje na njihove stidnici i masirajte ga dok sam ih doveo do orgazma. Pa obično je to vrijeme većina njih je osjećaj vrlo uspaljen i htjeli mi to nastaviti. To je istina, imala sam malo da je odbio ovu ponudu, vjerojatno jer se neugodno. Međutim, neki od njih su se vratiti za masažu i još neka mi daju im taj dodatni tretman.
Tijekom ovog poseban tretman, ja obično imaju lijepe velike tvrdo na i neka ih vide izbočine u moje hlače kao što sam ja radio na svom tijelu. Ja potrošiti oko 10 minuta na svoje grudi i bradavice i po ovom trenutku oni su obično oplakivanje i disanja vrlo teško od toga da bude toliko uspaljen. U ovom trenutku, sam povući moje ciferšlus dolje i neka moj hard penis izaći za njih da vide. Neki samo pogled na njega. Drugi posegnuo i igrao s njim.
Nakon što radiš svoje grudi, ja pomicati prema dolje i otvorite usne na svojim maca vidjeti kako stvari izgledaju tamo. Ali onda sam zaustaviti i staviti stremena u tablici.Nakon toga sam zamoliti ih da se presele dolje, tako da je njihova maca je čak i uz donji rub stola i noge gore na stremena. Sada dolazi dio koji sam stvarno uživati ​​radiš za te starije žene. Sam sjesti na stolicu među nogama i kao što sam doći do masirati bradavice, ja početi davati oralni seks.
Volim okus i miris tih starijih pussies i to mi daje toliko zadovoljstva da ih sperma. Neki otići vrlo brzo i za druge, to im traje duže. Drugi će vrhunac 2 ili 3 puta. A kad oni to sperma, oni uvijek pustiti mene znati koliko su oni uživaju u orgazam buka oni čine - disanje brzi i teški - grunting - stenjanje - čak  upoznavanje i seks 
i deranja naglas sa zadovoljstvom. Zatim tu su i drugi znakovi od čistog užitka previše - kao što je squirting piškiti, pa čak i farting.
Za one koji nisu u potpunosti zadovoljni, ja ću ustati i gurnuti moj penis u vaginu svoje i dati im lijep dugo karanje, dovodeći ih na drugi prekrasan orgazam kao što sam sperma u njima.
Upravo sada, neke od tih starije dame čak i provesti noć sa mnom i oni čine kao lijepo seksualnih partnera. Za neke, ne mogu naći da oni trebaju mi ​​provesti puno vremena s njima, upoznavanje i seks 
 jer oni ne mogu postići orgazam kao brz kao i većina žena. Tako sam im dati duže predigre i onda sam kretati prema dolje i početi lizanje i sisanje na klitoris dok ih konačno vrhunac kao lud. Matore zene  A kad oni to dođe na svoje orgazam, oni su tako sretni i potpuno zadovoljan nakon što je više, a oni me ne može dovoljno zahvaliti za to im daje zadovoljstvo.

Uvijek se osjećam tako dobro iznutra kada ja mogu dati starija žena lijepa seksualni užitak. Imam samo moja draga tetka Elsie zahvaliti za ovu sposobnost. 

Нема коментара:

Постави коментар