.

уторак, 12. април 2011.

Matorke iz Srbije


"Hej Cindi," Chris nasmiješio dok je skliznula na stolicu pokraj moje. "Još jedan uzbudljiv dan u ljudske biologije, ha?"

Sam pogledao gore, brade cradled u mojoj ruci, i nacerio na moj sladak laboratoriju partner - smijući se oči i smeđu kosu mussed - samo moj tip. "Oh, velika zabava. Imamo gost predavač danas", odgovorio sam, Bacimo li pogled na ploči. "Danas smo dobili da biste vidjeli slide show i saznajte sve o radosti respiratorne funkcije studija učinio dr. Zorak iz Medical Center."

"Srećom smo sjediti put natrag ovdje. Nitko ne smije primijetiti kada zaspim." Chris nasmiješio, istezanje njegov gornji dio tijela preko laboratoriju stola.

Dr. Zorak, naš gost-predavač za dan, ušao u sobu i nakon uvođenja sebe, okrenut prema dolje svjetla, počeo slide show i počeo droning na oko respiratorne funkcije. On me podsjetio na Ben Stein lik u "Ferris Bueller's Day Off".

Okrenuo sam se da Chris i nasmiješio mu se mouthing "Bueller ..." Chris pokrivena njegova usta da guše smijeh i odmahnuo glavom. Ja izvukao komad papira i napisao "Ja sam tako dosadno, već 'i prošao bilješku Chris.

'I ja. " napisao je natrag. "Ali što bi ti radije raditi? '

Sjedio sam i smatra da pitanje za trenutak. Chris i sam bio koketiranje s drugim mjesecima, budući da je školska godina počela, a ja sam umirao za "upoznati ga bolje."

'Ručak' sam napisao natrag.

"Što želite za ručak?" Chris je pitao, klizna bilješku natrag na mene.

Vidjevši zlatnu priliku, brzo sam pisao 'Vi' na umu i to skliznula natrag. Chris pogledala na umu i onda pogledao tamo kod mene quizzically. Sam klimnuo i lizali moje usne u što sam se nadao je zavodljiv način. Chris pomaknut nelagodno na njegovu stolicu i pogledao natrag dolje.

'Vi to znači?' sljedeću napomenu čitati.

Nagnuo sam se nad i šapnuo u Chris 'uho, "Da, mi to znači. Ja ću vam pokazati koliko sam to znači." Stavio sam moju ruku u Chris krilu, nježno masiranje njegov penis brzo ukrućenja. Chris dahnu blago nagnutom prema natrag i na njegovu stolicu, nudeći mi bolji pristup njegove prepone.

Cereći se, ja sam pogledala okolo brzo i našli ostatak razreda zanesen s dr. Zorak predavanje. Ja yanked Chris 'zatvarač dolje i skliznula svoju ruku u njegove hlače, nalaz na moju veliku radost, da on nije nosio donje rublje. JA omotan moje ruke oko njegova zadebljanje nabodete, i počeo se lagano trčanje moje ruke gore i dolje. Chris grunted tiho, a ja izvukao njegov penis iz hlača, dajem ruku više prostora za istražiti.

Osjećao sam se sam na početku salivacija dok sam trčao svoju ruku preko glave njegov penis, pronalaženje precum okupilo se i koristite ga za podmazivanje moj spor milovati.Chris 'penis throbbed u ruci dok sam ga pomiluje, brzo dostizanje pune čvrstoće.

JA je uzeo još jedan brz pogled oko sobi kako bi  gole matorke bili sigurni da nije bila uočena, a potom skliznula do koljena ispod stola laboratoriju.

"Što ti ...?" sam čuo Chris šaputati dolje na mene. Domace matorke Glas mu je naglo golisave matorke odsječen kada je moja namjera je postalo jasno i ja sam počeo udar na osovinu Chris 'penis, osjećaj da otvrdne više na moj dodir. Skliznuo sam njegov penis u usta masirati svoje teške kugle u mojoj ruci. Zuji tiho, ja sam skliznula usta gore-dolje da baršun pokrivene-štap, kovitlaju mi ​​jezik oko glave i degustacija precum okupilo.

Chris kušati i mirisao nešto mošusni, kao da bih bio radeći neko vrijeme prije dolaska u razred i još nije imala tuš. Našao sam miris i okus mu je mahnito uzbudljivo i počeo raditi usta na njega ozbiljno. Osjećao sam se Chris 'bedra stegnuti malo oko moje glave, a ja pogledao da vidi svoje prste bijelo-knuckling rubu laboratoriju tablice.

Ohrabren, sam otvorio usta široka i počela duboko grlo deliciously hard penis u ispred mene. Čuo sam potmuli izdisaju, a zatim osjetio Chris 'splet ruke u moju kosu. Ne želeći mu sperma prerano, ja sam usporio i jednostavno ran moj jezik oko glave Chris 'penis.

Sam polako radio usta svi put dolje opet, ne zaustavlja sve dok moj nos je pokopan u Chris 'stidne dlake. Stavio sam ruke na Chris 'bedra, osjećaj mišiće savijanja tamo kao Chris squirmed na njegovu stolicu. Gutanja, radila sam glavu Chris 'penis s moje grlo mišiće. Chris počeo jebati usta teže, ide dublje sa svojim lijepim hard penis. Ona osjećala prekrasno. Osjećao sam se Chris 'bedra napeta dalje i ja sam počeo slajd mojih usta oduševljeno gore i dolje njegov rock-hard penis.

Chris 'kurac postao je još krući, šef njegov penis počinje vibrirati, matorka golisava a ja sam znao da je blizu cuming. Htjela sam, ne, potrebne da bi ga sperma. Bio sam očajan da bi dobili zalogaj. Bio sam sisanče kao žena opsjednuta. Počeo sam flicking vrh moj jezik po osjetljivim grebena koja prolazi uzduž donje Chris 'penis. Chris grunted i osjećao sam se noge dolaze gore i omotati oko moje prsnog koša. Premještanje glavu gore sam počeo sisati nježno na njegov cockhead i osjetio sam ga početi vrcati. Ovaj skup Chris off i on je pucao vruće zalogaj sperma u grlu.

On kušati ukusna - malo slano i slatko blago - ja se proguta  beogradske matorke koliko sam mogao i ja posrkao svaka kap, sisanje mu suha. Kad sam bio uvjeren da je učinio, ja poljubi vrh mu sada poražavajuće penis, a zatim tiho skliznula iz pod stola. Domace matorke

Ja iščašenje natrag na moj panj samo u vrijeme za dr. Zorak da završ matorke beogradske i predavanje. Klasa aplaudirali uljudno i onda smo počeli u datoteku out. I nasmiješio na Chris izgleda kao mačka koja je upravo pojeli kanarinca.

Kao što smo odlazili, Chris zgrabila moju ruku i mene izvukao iz učionice iu smjeru njegova spavaonica.

"Hajde Cindi." On je rekao. "Nisam imao moj ručak još."

"Ukusan", rekao sam.

Нема коментара:

Постави коментар