.

понедељак, 11. април 2011.

Domace matorke


Sinoć moj suprug i ja imali spolni odnos, ali to stvarno nije bio "um puše", kao što sam se nadao. On nije 'činiti se biti "u" je sinoć. K vragu, sam bio. Svaki put kad sam ja "u" da, on nije u zadnje vrijeme.
Moj muž je kupac opet na nosač zrakoplova što je bitak  matorke 50 iskrcati u zaljevu. Bog ostavio mjesto, on mi je rekao kako je on bio tamo ranije, oboje smo ga mrzio, i mi mrzi biti rastanak opet. Ja ga prezirali su otišli toliko, ali to je ono što se ratne mornarice Supruga je sve o tome mislim. Trebao sam matorke 60  nešto više s našim seksualnim životom sigurno.
Ja sam ga poljubila dobar-bye na bande daska i mahnuo mu se u pilotskoj kabini kao ogroman brod izdvajali daleko od pristaništa. Vidio sam ga nestane dolje na ušću rijeke Norfolk mornarice baze i otići iz vida iznad horizonta. Moje srce potonuo, znajući da ću se vratiti kući bez njega opet. Znao sam dildo sam će raditi prekovremeno opet.
JA je uzeo taksi u grad kupiti svoju ulaznicu na skladištu hrt Autobusni i čekao autobus da me odvesti natrag u Charlotte. Nije mnogo događa u čekaonici. Pogledao okolo, nije puno tamo da sam mogao vidjeti. Dosadno.
"Ah!", Rekao sam sebi, "bar" je nestled više u kutu s treperi točeno znak.
"To je ono što želim upravo sada." Sam udahnula sms upoznavanje matorke  sebi i otišao u ulazak u mraku i sparan unutrašnjost s nekoliko muškaraca i jedna gospođa sjedi okolo za piće i razgovor.Naručio sam i počeo ispijanje moje cool jedan za nekoliko minuta, osjećaj moj seksualni vrsta oozing i trzanje neke, kao što sam pomaknuo sebe da se ugodno. K vragu, bio sam uspaljen.
Tko se pojavio u mom vidnom polju, ali neki velikodušno proporciji mora u cijelosti stoji haljina uniformu u moj mali štand gleda dolje na mene. Sada moja maca flinched malo.
"Wow!" Mislio sam u sebi.
"Bok! Pretty dama! Želite li neke tvrtke?: "On je pitao.
"Čovječe, što je veliki koma" misleći na sebe.
"Zašto siguran! Sjedi. "
On je to učinio i vidio sam sve njegove osobine i bilo je mnogo, vjerujte mi. Široka ramena, dobro građen i uvjetovan tijelom, zašiljen do struka. Big ruke s izduženim prstima.
"Bog, On je izgleda dobro u toj uniformi." Mislio sam.
Moja mala vagina je teturati kao što je on dosegao više i dotaknuo moje ruke i reče:
"Bok! Ja sam prijatelj. "
"Ja sam Cynthia. Što ste do? "
"Oh, vjerojatno radi istu stvar koju su -. Čekajući prokleti autobus"
"Gdje ideš?"
"Charlotte."
"Pa, dovraga, tako sam ja" ne dopuštajući mu moja ruka puštanje u svojim nježnim shvatiti i popravljajući svoje oči na njegove za prolazna drugi. Pogledao je pažljivo natrag na mene. Uzeo sam njegovu ruku u moje ponekad cijeđenje nježno negdje.
Dijelili smo veliki razgovor za više od dva i pol sata ili tako, nakon nekoliko pića i upoznali jedni druge jako dobro. Bio je oženjen se vraćao kući sa svojim dama na dopustu, rekao sam mu o moj muž baš sada raspoređeno. On je rekao da se upravo vratio iz implementacije i bio je tarifni kući za mjesec dana na "Riješite ogroman teret". Mi smo se smijali, zadirkivali i zezali oko za dugo vremena. Imala sam veliku vrijeme, a on je rekao da je kao dobro.
Autobus je bio opterećenja. "Prokletstvo", pomislio sam, "Pa uskoro?"
Stajali smo i ja odmahnuo rukom nježno. "Vidimo se na autobus?"
"Nadam se. Gdje se sjedi? "
"Mislim da možemo sjesti gdje god želimo, ne možemo?" Prošaptala sam ga kao što sam ukrcali na autobus ispred sebe.
Zatražio je vozač autobusa kako je dobio na "Gdje sjedimo?"
Vozač je rekao: "Bilo gdje vam se sviđa, morski. Oh! I hvala za svoju uslugu. "Odmahnuo Buddy ruku.
On me slijedio u stražnji dio autobusa, sam našao twin sjedalo zajedno gotovo u samom kraju autobusa i skliznuo na sjedalo do prozora. Osjećao sam se Buddy povući u pravo iza mene. Izgledao je kao da nitko nije sjedio preko prolaz od nas.
"Ovo je super, zar ne?" Pitao sam snuggling u moje pliš soft sjedalo pokraj prozora.
"Sigurno je!" Uzdahnuo je kao što je otkopčao svoje tunika i smjestio se u za naše, vjerojatno 15-sata ili tako vožnja do Charlotte
"Dobivanje ugodno?" Pitao sam.
"Ja ću probati!" Pogledao je u mene i nasmijala: "To će biti duga vožnja za siguran, ali ja mrzim putovanje zrakoplovom nakon svega što lete u inozemstvo. Ja sam imala dosta toga za dugo vremena. "
"Da, ja mrzim avione previše." Osjećao sam se njegov stisak moje ruke i dajte mi nježno stisnuti. Pogledao sam ga i nasmijala, ne povlačenjem daleko na sve. Radije ga volio.Naše oči susreo i oboje smo široko se nasmiješio znajući da je idući u biti možda vrlo "ugodno" je vožnja kući. Ja stvarno nije briga u ovoj fazi da moje vagine je bio uzimajući malo vlažan i nadao sam se ja samo mogu biti koristeći ga opet uskoro. Nisam bio u krivu o tome. Sam bio idući u ga koristiti svi put Charlotte i izvan nje.
Na autocesti, a sada, prema jugu u blijedi svjetlo navečer. Na u noć, drži ga moja ruka i govori stalno o svemu što vas zanima oko 20:00 Buddy posegnuo za svojim nositi na slučaju pohranjene iznad nas u nosač, uklonjena mala boca votke i dvije šalice, i sjeo natrag dolje.
"Želite li nešto?", Upitao je otvaranje boca votke pokušavate sakriti to ne znajući da li će to biti prihvatljivo.
"Oh! Naravno, to ljubav. "Ja dahnu dosežu i do tada mu pomaže ga dobiti sve stvari zajedno u ladice.
"To je bolje" Pomislio sam: "Ja stvarno trebate piti."
Mi pijucka naše pića za oko jedan sat ili tako, sve bliže i bliže na pliš sjedala i maknuti središnji naslon za ruku tako da smo mogli dobiti još više približiti. Povremeno bi on mastan izjavu o tome kako izuzetna moje grudi bili su ili kako izvanredno tvrtka mojih bedara su. Ja bih samo nasmijati i nježno mu šamar, iako sam stvarno je užitak u njoj.To je uzimajući uzbudljivo za mene sigurno. Osjetio sam potrebu i pozivajući u moje vagine kako bi se u Buddy's hlače. The inhibicije iz nekog razloga bio Sedated u moj mali vagine od votke. Ja stvarno nasmijao iznutra i to osjećala dobro.
"Zašto ne?" Pomislio sam, pića je Sedated moj mozak kao dobro, valjda. Buddy je izgledao kao da je više nego spremni, to sam znala. I sigurno, ako to nije učinio nešto što bih. On je pogledao u mene pažljivo, ustao, dobio pokrivač od nadzemne bin, i sjeo natrag dolje. Kao što smo valjani uz sam počeo primjećujući da pojedinac svjetla nad putnika sjedala su izlazak jednog po jednog. Mislim da svatko okreće u za neke spavanje.
On je pokriveno moje donjoj polovici i to draped preko bedara. Kao što je smjestio natrag u jagodicama, osjetio sam njegov dugi prsti traže pod mojim labav suknja, do moje unutrašnje bedrima i dolaze na odmor na moj montirati vrlo nježno. Volio sam da je puno. Mi smo gledali netremice u jedni druge kao što sam ležala leđa malo i scooting mojih bedara dolje s dna jastuk nešto bolji osjećaj za svoje prste upitan u granicama moje vlažne gaćice. Dospio sam po sebi, i izvukao moju suknju do prošlih mojih bedara, kao što sam se nasmiješio mu sheepishly. Ja sam mu dao bolji pristup za mene i on je uzeo prednost od Internet. Primijetio sam malo više svjetla ugase.
"Ah! Yeah! To je bolje. "Prošaptala sam prema njemu, njegove ruke ponovno dolaze na odmor na mom vlažnom seks, moje oči mirno pod svojim potezima i ugodno sam poput njega.
"Ti se sviđa?" On je šapnuo?
"Oh! Yeah! Daj ti sat vremena da se zaustavi prije nego što sam poziv vozača. "Ja giggled.
"OK!" On se borio za dah i manipulirali svoje duge sužava prst uzduž mokre prorez nekoliko puta vrlo polako, a zatim pronašli otvrdnjavanja klitoris i spiralu njegov dodir koja ga okružuje, zabadanje mojih bedara sve do spajanja sa svojim dodirom.
Ja uzdahnuo čujno, "Oh! Buddy! "Kao što sam osjetio njegov okretan prste udara moje mokro razrez i don onda opet i opet.
Dospio sam odustao i okrenuo se naše svjetlo preko naših sjedala. To je potpuno tamne trener sada, samo nekoliko svjetla ostao na plus povremene automobil ide po našeg prozora kao što smo ih prošli na autocestu.
"Oh, ti kao da ne?" On dahnu.
"Oh! Yeah! Puno. "Uzdahnuo sam, moje usne blizu svog sada.
On je spustio svoje usne na moje i osjetio sam njegova usta otvorena, zapljuskuju moje u spor mokri poljubac, nježno dodirivanje našim jezicima. Kao što smo poljubi strastveno, svoje prste Pomilovala na otvorenje moje vagine malo brže sad onda vraćaju na moj klitoris. Brže i brže prstima masira moje vagine. Ja wiggled pod njegovim dodirom osjećaj moja mala maca čupati prilično intenzivno. On je prikopčan dva prsta oko moje teško klitoris i to Pomilovala gore-dolje nježno. Ja squirmed pod njegovim potezima, uvijanje moja bedra lagano, a zatim se seksati nasilno prema svojoj ponudi prstima kad je svaka izdanje oduševiti streamed preko mojih bedara.
"Oh! Sam bio idući u dobiti. Nije mi? Bio sam. Bio sam. Oh! Bog! "Ja sam to znao. Bio sam spreman za to. To mi upaljene. To je dolazio - Ja ga osjetio raste u mojim bedrima.Znao sam da sam bio idući u orgazam, jer sam shvatio da moja usta tako da je mogao uzeti u moj povećanje dah. Njegov je prst me jebu do orgazma. Više - Više - više. Rising do vrha, sve više i više dok sam shuddered izdanje moj prvi orgazam s ovim čovjekom, prstima milovati mi je teško i brzo - brže - brže. Ona osjećala fantastično kao i moj mali trbuh quivered s ovim seksualne ekstaze. Rumble užitka prestaje kroz moje tijelo, moja bedra heaved gore-dolje dok naše usne čvrsto zaključan zajedno muffling moj zadovoljan disanje.
"Bog! Ti si stvarno mokri, baby! "On je šapnuo u moje uho, znajući da je to učinio za mene samo s prstima. Valjda sam bio izlučuju neke lijevo preko sjemena za sinoć, kao dobro.Matore kurve oglasi
"Oh! Baby! "Ja moaned pored njega," Oh! Yeah! Bog! To je bilo fantastično! "
Moje tijelo quivered malo potom naselili natrag u sjedalo ponovno prst još uvijek me masirati nježno, ali čvrsto, trljajući se nalazi moj klitoris u sticky mulj. On nije zaustavilo, milovati i dirljivo, ljubis me čvrsto. I doći preko, raspakirali svoje hlače i pronašao moje ruke na vrlo velikom lupanje penisa prekriven njegove hlače. On unbuckled njegove hlače i unsnapped njegov pojas daje mi slobodu da istražite. U tami trener mi nije mogao biti viđen od strane drugih putnika, jedva sam mogao vidjeti što smo radili. On je premješten njegov penis tako da sam mogao shvatiti čvrsto na dodir i po volji.
"Moj Bože!", Rekao sam sebi, "To je previše! On je prevelik! To će boljeti! "
Ja ga poljubi opet,
"Oh čovjek!" Ja sam uzdahnuo osjećaj ljigav, gnjecav iscjedak izbaci iz vrha njegove masivne krune. Nisam mogao kopča opseg njegova osovina sa mojim prstima.
"Sranje!" Mislio sam u sebi. "Ohh! Damn. Ja ne mogu to učiniti. To će boljeti sigurno. "Sam zamislio ga je sjajna stvar meni otvoren i krvarenja.
Uzdahnuo je kao što sam polako podigao i spustio svoju ruku po svojoj dužini, čineći ga rasti čak i teže njegov penis lupanje nekontrolirano sada. Ja pomiluje glavu i ran moj prst preko njega, premaz ljepljive tekućine preko krunu. On writhed na moj dodir. Njegov hips rotirati osjećaj moj nježan dodir na njegov pozamašan vratilo kao što je on izvukao svoje tijelo da ga poljubi i mene opet.
"Što mi je raditi?" Mislio sam. Moje tijelo ached da se ovaj alat unutra, ali sam zabrinut o boli
"Ne! Oh Baby! "Ja uzdahnuo:" Ja ne mogu. Ja to ne može učiniti. "
"Zašto ne? Vi djelovati kao da ga želite! "
"Ja to ne želite, ali ti si prevelika. NE! To će povrijediti. "
On valjane malo na vrhu mi je pod dekom kako nitko ne bi nas vide,
"Pokušajte! Baby, pokušajte! "Je izvukao svoj hlača off na katu, moja ruka još uvijek hvatalo njegov masivni lučni alat.
On me valjanog natrag u sjedalo, osjećao sam se rukama doći do pod moj suknju oglasi upoznavanje matorke  i maknuti moj tanak gaćice i povukao ih preko moje noge spremni, dolje preko moje noge.Vratio mi se lice nakon što je objavio moje gaćice na podu autobusa. Osjećao sam se njegov alat staložen nad mojim spol još uvijek lupanje možda čak i teže sada.
"Oh! NE! Ja ne mogu! "Ja dahnu.
"Pokušajte!" On povika: "Trebam je, baby!"
"Oh! Buddy! Oh! Oh! Bog! Buddy. Ne! Ne! NE! Ja ne mogu! "
"Želite li to učiniti ne."
"Ne znam, Buddy. Ja stvarno ne znam! "Ja sam uzdahnuo.
"To je bio dugo vremena, beba!" On je šapnuo u moje uho.
"Oh! Buddy! Molim te! Molim vas, nemojte! "Moje riječi je rekao 'Ne', ali moje tijelo je rekao 'Da'. Moje ruke čvrsto poimanja muškosti čvrsto, reći "ne", ali riječi ne izlaze. On je osjetio da, ja znam on je osjetio da je on sada clutched njegov penis i nastavio njegova unaprijed. Sam je izdao svoj penis i podigao ruke iznad moje glave kao što je on mene poljubio opet. Podnošenje.
Penis glava odvojena moja maca otvor malo. Osjetio sam masivne glave ući nježno. Bio sam toliko mokra da se nije činila toliko velika, nakon svega. Osjetio sam da se protežu moje vagine otvora i prirubnicom glavu shuddered izvan moje sfinktera mišića kao što sam grču malo. To je bilo! U njemu skliznula, sve dublje i dublje u kojima se povređuje moj seksualni tunelu otvaranje mene šire i čvrsto wedging iznutra.
"Tu, Baby!" Eno ga! To je u Baby! "
"Bog! To - To - to je-Ohhhh L! "Ja shrieked tiho!.Matore kurve oglasi
Podigoh moja stražnjica do prihvatiti ga dublje. Dospio sam oglasi upoznavanje matorke  do našeg ujedinjeni seks i osjetio djelomično iznutra, kliženje delikatno protiv moj klitoris, kliženje ikada tako malo unutra i van. Zatim je snažno pritisnuli prema meni, podnošenje druge palac ili dva iznutra. Ja kružio moje noge oko njegove stražnjice i izvukao ga ikada tako sigurno da mi na svaki udarac. Mokri zvukove koji dolaze iz našeg ujedinjene dijelova. Dakle mokro, mogao sam osjetiti sokova teče iz mene na sjedalo, nisam briga.
"Bog!" Prošaptala sam u uho: "Oh! Da! OH! Buddy! Da! Sada Da! To je to, dušo! "
On je pomiluje više. In i out, i iz milovati zadovoljstvo sve na putu kroz moje maca, zmajem na moju ljubav sokova. Klizi duž unutrašnjosti, sve dublje i dublje. Postao sam svjestan širine i dah svoga alata kao što je okupirana novi teritorij moj muž nikada ne bi mogao istraživati ​​prije i vjerojatno nikada ne bi mogao sa svojom opremom. Moja vagina okružen njegova tvrtka penis poput rukavica.
"Ti rekao! Rekla sam ti, baby! Osjetite? Osjetite u tebi slatki stvar. "On wheezed u moje uho.
"Bog! To je divno! Što ispunite me tako dobro! "Ja sam udahnuo. Moja vagina je bila ispunjena do vrha, a ne bole, upravo suprotno. Osjećaj bolje nego što sam ikada osjetio na moj seksualni dijelova.
Kao što je autobus hurdled i swayed pod nama, Buddy alat za istražiti i proširiti u meni.Svaki od viraj trener poslao delicija strast kroz mene. On je održao blizu mene u sjedala, potičući gibanje u meni ikad tako nešto, dopuštajući djelovanje autobusnog obaviti većinu posla. Mi odskočiti kao autobus prevrnuo razdjelnika u roadbed, gore i dolje, lijevo-desno, njegov alat masirati moje vagine potpuno sa svakim trzati. Rolling dalje i dalje u noć, zaključana u našem seksualnom zagrljaju. Njegov penis miješanje zidova moje čežnje vagine, osjećao sam se na masu sigurno podnio okružen moje uske vagine.
U malo dok sam osjetio Buddy je zgrada, dahne teže i teže. Osjetio sam da je njegov usklik je bliže i bliže. Moja vagina je odgovorio clasping oko alata i potrese oko njega čvrsto. Building - zgrada, moj hips odgovorio strastveno kao što sam osjetio njegov značajan teret ejakulirati s moćnom izliti unutar moje drhtanje posude kao što sam ponovno pustio još jedan orgazam puštanje i moje sokove prestaje oko njegove pozamašan penis. Došli smo zajedno.
Uzdržljiv ejakulirati pohraniti tijekom duge implementaciju oglasi upoznavanje matorke  me poplavljena da bujaju. Naš mješoviti ljubav tekućina izbačeno oko alata i napravio squirting zvuka i moja maca farted tiho kao potok napete pobjeći iz moje dubine i oko njegove ugrađen alat.
Moja maca farted opet. Onda opet je pucao više od njegove tople sperme u mene.Ročište je bježale me bacio u još jedan uzdah orgazam i sam uzdahnuo glasno kao što ga pustili moj orgazam ponovno. Moj mali trbuh potrese ispod njega, moje vagine sklopljene njegov penis uske i objavljen u više navrata kao što sam izbačen moj orgazam. Sam bio vlasništvo ponavljaju orgazam - nikad ih imali i prije, ali sam siguran je bio pod prijatelj smjeru. Ona osjećala prekrasno.

Нема коментара:

Постави коментар