.

петак, 8. април 2011.

Matore kurve oglasi

Alex, sve devojke volio ga je imao kratke crne  Matore kurve oglasi kose i on naumio da njegova devojka. Mi smo bili svi tako pissed off, ali uključeno u isto vrijeme. Mi smo uvijek htjeli zamisliti mu gol.

Pa jedan od nas, mene, vidio ga je golog kad sam bio čišćenje svoje sobe. Dakle, ovdje počinje rep.

'Oh, ispričavam se. "Ja blushed.' To je u redu dolaze u, draga." , kazao je
'Ja stvarno mislim da ne bi trebao imati do kraja čišćenje kuće. " Rekao sam okreće izaći."Ako ostavite onda bolestan vam vatru ako ostanete bolesni povećati svoje plaće za 23,02 dolar sat ja znam svoje puno, ali ostani sam htjela razgovarati s vama o Sarah."

Pa s obzirom na moja plaća je samo  matorke pozarevac 5,51 sat vremena sam odlučio da uđe sam radila 19 sati dnevno pa sam mislio - nije važno krivovjerje ostatak.

'Ok dobro što želite razgovarati o tome.' Pitao sam ga. matorke pancevo
"Pa, ja sam djevica koja je teško vjerovati, a ja ne znam kako napraviti potez na prvom mjestu. '
Nasmijao sam se. Zgrabio sam njegov uspravan penis već je dobio na koljena i isisan ga. Uzeo sam mu sve u. Njegova cijela 9 inča. Sam ga izvadio kad sam osjetio ga je napeta.

'Pa shes gonna učiniti to u redu? "
'Ok'
'Onda ljuska učiniti.'
Sam skinula moju košulju i grudnjak. otkriva moje grudi 38D.
'Im sisati.' Sam rekao
On je klimnuo i isisan prvi. Ja moaned kao što je preselio na drugi. Počela sam se trzati ga isključiti.

On je prestao pogledala u oči i reče: "Što sada? ' Matorke beogradske
"Pa ..."
Skinula sam sve moje odjeće. Donio glavu između mojih bedara i rekao mu da lizati, sisati i grickati moj klitoris.
Sam uzdahnuo. "I'm gonna cum. Pijte sve to dijete. ' Sam promrmljao
Ja cummed i pao na krevet pored nas. Mi ležao tamo neko vrijeme dok sam nastavio s lekciju.

"Dalje ona će se želite voziti ili ona htjeti da joj vožnju." Rekao sam.
'O.. K', rekao je.
Dobio sam na njega i počeo mahnito suprot djelovanje. Sam mogao vidjeti je bio o to sperma pa smo prevrnuo, a on je sada na vrhu mene. Počeo je potisak duboko i tvrdo. matorke nis On je povećao svoju brzinu.

Vrisnula sam kao što sam dosegao vrhunac moje je cummed u mene i oboje smo zaspali ga je na vrhu od mene.

On je probudio u 6:03. 'Lexi, Hoćeš li me oženiti? " upitao je.
Sam mu odgovorio s dugim strastvenim poljupcem. 

Нема коментара:

Постави коментар