.

среда, 27. април 2011.

Matore raspustenice


Imao sam prazan spremnik jedan dan, a sljedeći je bio poplavljen! Ja osobno zahvaliti svake duše koji je napisao za mene posebno jedan tip koji je bio jako koristan necu reci tko je on, ali ja ću reći u našu priču o matorim raspustenicama . Za dobrobit dečki koji nikada niste čitali moj prethodni priču, ja sam 32, vrlo lijepa djevojka u braku radoholičar. Bio sam Indija za nekoliko dana prošlog mjeseca. Imam 38 tvrtke u grudi maleni struk i bujne kukovi ne masti kao što sam raditi redovito.

Otkad moj prethodni priča je objavljena čovjek, neka mi ga zovu Ravi, bi napisati da me svaki dan. On je čak dao mi je svoj broj mobitela tako da sam bio sam i ja Kerala deceided zvati tog čovjeka. Sam ga pozvao u nedjelju. On je građevinski inženjer koji rade u Trivandrum. Ovaj dan je bio slobodan sa matorom raspustenicom  i bio kod kuće. O tom čovjeku, on ima stan u Vattapara, Trivandrum. On je vrlo visok, 5 metara 11in, lean body je čokolada kao i ten u znati, čisto mošusni miris, smeđe oči i rupice na licu na oba obraza, (sam luda dimples.) Dakle, ovaj tip odgovorio telefon na prvi prsten sam pitao: "Bok. Ravi?" On je rekao: "Athe aara" u dubokim ozbiljan glas.

Bio sam uzbuđen i ja sam se tresao njegov oglas je  tako seksi osjećao sam se moje pička postalo vruće i mokro. Rekao sam: "Jesam Anjali sam se na mail u sjetiti?"  Matorka trazi mladjeg On je rekao: "O, moj Bože! Moj san dama! Gdje ru?" Rekao sam "sam na Trivandrum sam došao vidjeti prijatelja, ali ona je iz stanice do sutra, a ja mislio JA će pozvati u", rekao je: "Ovo je Grand iznenađenje. Samo slušanje Ura glas Moja Kunna je postao ogroman."Rekao sam: "Također sam curi iz pooru možemo učiniti nešto o tome?" On je rekao "Ok, recite mi točno gdje ur a ja ću pokupiti U gore." Bio sam na Svi Sveti faksu da vidi moj prijatelj koji je bio događaj magistrirala

Tako sam mu rekao. On je rekao: "Može u doći do Kip  matore traze mladje spoj i pričekajte za mene u blizini kip sebe?" On je vidio moju sliku sam ga poslati putem pošte, tako da su me mogli prepoznati. Bio sam nosio žuti šifon sari s baršun bluza, bluza Moj je bio vrlo gust i moje grudi su u dobroj formi pa nisam nositi grudnjak ispod. Rekao sam mu sam nosio žuti sari. On je rekao da će doći u crvenom Maruthi 800 Pa sam otišao do kipa i čekao sam čekao oko 25 min, a automobil je nacrtao do mene i rekao: "Hej Anjali." Rekao sam: "Wow!" tip je bio crkni prekrasna! On je rekao: "Uzmite u" Tako sam kodirani u. On je rekao: "U miris tako seksi" Jesam li luda sandalovina parfem i ja koristiti Royal sandalovina. Rekao sam bio izvjedljiv zašto je u tako dugo.

On je rekao: "Oh, morao sam poslati djevojka daleko prošao ljekarne također, ali bilo je previše ljudi, a ja ostati daleko. Njegova kuća je bila u selu kao što je područje. Bio je to iznajmljivanje. Otišao je i parkiran u garaži i zatvori svoje vrata s nama u garaži. Izašao je i mene povukla u zagrljaj medvjeda i rekao U su tako seksi. On je polako počeo cijeđenje moje grudi u međuvremenu sisanje moje ušna školjka, to je bio najveći erotski osjećaj koji sam ikada imao u mom životu i prilijepiti ga kao priljepak pokušavate gurnuti moje prepone prema njegovu kuka. Oh My Što blaženstva! povukao moj sari off i tu sam stao u samo moje suknju i bluzu. ja sam crni madež na moje lijeve dojke i jedan odmah ispod moj pupak.

Ravi to vidio i rekao: "Zašto je bog omiljen u toliko u fizičkom ljepotom. To je prvi put čovjek rekao matore oglasi da sam ja bio prekrasan. Obećao sam da ću dati ovom čovjeku zajebavati svoga života danas za to. Ravi započela uklanjanje svoju odjeću od tamo i mene gurnuo na stražnjem sjedalu svoga automobila i gurnuo mi suknju gore. U pravilu rijetko sam nositi gaćice, osim na određene dane nisam nosio onaj koji dan. sam imao obrija moju maca taj dan i ja bila glatka kao uporište za bebe. groned je kako je on to osjetio i počeo ga jesti straight.Now također sam lukav dama sam kupio malo meda i stavi ga unutra tako da u mogu zamisliti je posrkao moj tekućine i on lizali i isisan kao manijak.

On je izvukao moju puta iznutra i stavite u jedan prst, a zatim još jedan i počeo mi milovati dok lizanje. Nedugo sam mogao osjetiti moje vaginalne zidove ide u najviše ugodno grčeva. Upravo sam mogao vidjeti poping bijela svjetla kao što sam ja došao vrlo heavyily. On me nosi u toj državi u kuću, tu je vrata u kuću iz garaže i odveo me u spavaću sobu i zatim je otišao istuširati. On kaže: "U pričekati, ja dolazim u međuvremenu prebaciti na VCD player, tako sam to učinio i to je bio Blue CD vratio prilično brzo još mokra od tuširanja. Matorka trazi mladjeg

Otišao sam do njega i počeo ljubiti ga liže se svake kapi vode prianja na kožu. JA napokon je došao do kunna moj! Oh moj! Bio sam zapanjen stvar je bila ogromna!! On je rekao da se u usta i pusi ga sam da u početku sam osjetio bih geg o tome, ali kao što sam pokušao sam dobio smisao toga. Ubrzo sam lizanje i sisanje s guštom. Potom me zaustavio i rekao: "Moja okrenuti" i statred me opet sisa. On je uklonio sve moje preostale odjeću i krenuli smo u 69 položaja mogao sisati maca ovog čovjeka! Došao sam 5 puta i on još uvijek mogao držati sebe u. Bio sam u sedamnaesti nebu i sam rekao tako.

On je dao tutnjava smijati i rekao da je predjelo glavno jelo koje dolaze. Bio sam zapanjen. Tada me nježno položio na krevet i polako doveo svoje kunna da moja maca i počela trljanje moj klitoris s njim osjetio sam ovo je previše. Ja polako ga vodili u moje toplinu. Sam mogao osjetiti vlažnost tamo je bilo prekrasno. Ona je meni istezanje i on je rekao "Wow U r kako se stišću! Smo RA velik stane", onda tako polako odlazi u i van, matore zene gole  unutra i van, unutra i van, mogao sam osjetiti svaki dodir, svaki moždani udar, svaki poljubac u svim reccesses moje ženstvenosti.

Bio sam spiraling prema najljepših osjećaja koji sam ikada osjetio. Zatim je krenuo brže i brže, a on je došao u meni. Tu je tsunami sjemena. On je dobio mene me ljubila i mene održava u neposrednoj blizini i pala u laganom snu. To je bio prvi put sam imala spolni odnos s muškarcem pravilno sam to znao. Imali smo velika seksa u ranim jutarnjim satima prije nego što mi je pao na Svih svetih College sljedećeg jutra. JA držati u kontaktu s njim do danas i razmjeni seksi e-mailove Ja čekam da to učinite još jednom, kad sam se vratiti na Kerala. Dečki nadam u uživali u ovoj priči o minski koliko sam uživao raditi. Pa ostane sigurna dok sam se vratiti s više uzbuđenja.

Нема коментара:

Постави коментар