.

четвртак, 28. јул 2011.

Za druzenje matorke

Sve se dogodilo tako brzo. Crystal zapravo, na početku matorke srbija , imao je dobre namjere. Kao što svi znamo, put do pakla je popločan dobrim namjerama.

Njezin muž je služenje našoj zemlji u Iraku. U 39 godina, Crystal mislio je znala kako se nositi s gotovo svakoj situaciji u kojoj se našla.

No, jutros, njeno telo matorke uzivo, 5-9, 135 funti, smeđe kose koja je tekla samo prošlosti ramena, i njezin tits D šalice, svi oni boli. Nije od fizičke boli, ali od tuga što je ona učinila noć prije. Da stvar bude gora, ona uživa!

Bilo je subota ujutro, imala nijedan od djece je babysitted od ponedjeljka do petka. Njezin najbolji prijatelj, Alice sjedili za stolom preko puta nje, piti sok od naranče, jesti tost, pokušava slušati kristala kroz suze i slomljena srca.

Četvrtak poslijepodne, jedan od njezinih starije djece, igrali baseball s jednim od mlađih, imao bacio loptu kroz prozor u kuću pokraj vrata. Jednostavan nesreće, ali, Crystal, volouptrous mlada supruga, nije bio sklon na sve Gary i njegova supruga, Tina, kako za godinu ili dvije stariji od nje. Puno djevojaka, mladih djevojaka, vjerojatno 18 do 23, ona je shvatio, stigla i napustila tu kuću često, sve sate u danu, a ponekad i noću.

Gary i Tina su bez dece matorke srbija , pa Crystal pretpostavlja da su se na nešto, i ona željela niti jedan dio toga, ona nije željela da zna, na sve!

Gary je profesionalni fotograf, poznat širom država za svoje fotografije Oklahoma tornada, razorni led oluja u 2002, a bombardiranja Oklahom Grad u 1995.

"Alice, ja sam otišao tamo s 500 dolara gotovine, kako bi mu dati za naknadu štete. Ja sam znao da prozor je skupo jer je veliki, tata zvali ih 'slika prozore." Nakon što sam vidio ono što sam mislio je bio zadnji automobil ostaviti, pio sam jedan Margarita i otišla tamo ", rekla cryed, gledajući Alice pravo u oči.

"Tina je odgovorio na vrata i nasmijala," on je niz stepenice, za mnom ", a sam je slijedio tamo dolje. Stavio sam previše alkohola u mojoj piti, pa sam  matorke uzivo bio malo ošamućen, a ne pijan. Sam na moj gumb gore bijela košulja, nosim oko kuće kad su djeca tu, moj prednji ugriz grudnjak, moj Jean gaćice i sandale. nisam bio odjeven provacatively ", objasnila je.

Crystal je plakala, gotovo nekontrolirano, što je teško za Alice razumjeti.

"Ja sam objasnio Gary i Tina što se dogodilo, i dade im pet oštre 100 dolara račune, i rekao im, ako je to više, samo to pustiti mene znati, ja stvarno nije imao pojma koliko to košta", rekla je.

Prestala je za brisanje oči i sipati sok od naranče više za nju i njezina prijateljica.

"On, on, on je zgrabio novac od mene i rekao:" da je prozor me stajati više od tisuću dolara kuja, morat ćete platiti!, A vi ćete platiti sada! ', Plakala je, čak i teže.

"Nikad nisam shvatio, u mojoj nervoza 
matore kurve oglasi i zbog pića, moj gornji gumb je otkopčan, ja samo ne znam. Tina staviti ruku oko mene, vrsta čvrsto, i počeo unbuttoning moju košulju. Bio sam zapanjen. Znao sam Trebao sam otišao. On je ovu kasetu ili disk, to je svirao, bilo je oplakivanje, kao par seksa ", rekla je nastavila da objasni. 

Traka, zajedno s alkoholom, imao utjecaja na mlade domaćice.

"Vi možete učiniti na svoj način, ili možemo nazvati policiju i ja ću im reći oštetili moje imovine", kazao je.

"Što to radiš? Donio sam vam taj novac, to je nesreća", rekla je prosvjedovala, ali Tina stavila prst na njene usne i šapnuo: "miran, draga!"

Tina je sada Kristali košulju iz njezina gaćice, a donosi ga preko njezinih ramena, ukloniti ga, Crystal nisu znali što se događa, ona je zapanjen, da nije bilo za alkohol, ona bi lud kandidirati za njega. No, Tina, često, prilikom uklanjanja košulju, joj dotaknuo matorke za druzenje nježno, slanje hladnoća pravo kroz nju, jedan kao da bi se osjećali kada je Mike, njezin muž joj je priprema za dobar jebeni. Mike je bio jedan i jedini čovjek s kojim je ikad bila, a sada, ona je sve, ali toplesu ispred svoje susjede i njegova supruga. Tina unclasped grudnjak i ga ukloniti, Crystal je tits su u običnom prikazu, a bradavice su se uspravno, dijelom zbog matore kurve oglasi  uzbuđenja, dijelom i zato što je klima uređaj bio uključen i bilo je hladno na njenom tijelu, i Crystal bio je toliko vruće, hladan zrak je kao navijač nakon što je izašao iz vrućim tušem!

Gary je desnom rukom, i sigurno vezan joj zglob bar iznad glave, ona je matorke srbija morala ići na vrhovima prstiju lagano, onda joj desna ruka, sada nije mogla pobjeći.

"Sada, draga, ako vrištati, mi ćemo vas geg," Tina nasmijao, i kleknuo i uklonjena sandale s mladim kućanica, a zatim pao Crystal je kratke hlače i gaćice na podu, te ih šutirali po strani.

Oni su tada shackled noge matorke za druzenje  na neki krug obujmice zacementirao u podrumu kuće, ona je sada je gola, pred susjedima, ništa mogla učiniti.

"Dobro, imali ste zabavu, sada pusti me, ne znam zašto ste to," Crystal molio.

"Mi smo to, kao kolateralna. Cijenu tog prozora je udvostručen. Čuvati vas, ne govorim kad je taj dragocjeni muž tvoje dobiva plaćeni, a vi dugujete hipoteka. Mi nismo okrutni, ne želimo da izgubiti svoje kuće, tako da, kako bi bili sigurni smo dobili naš novac, bit će slika, bit će, Mmmmmm, penetracije, možda seksa, da ćete uživati. I, ako ne plaćaju, ove slike će biti poslana na Vaš muž ", objasnio je Greg.

Crystal sada je glavom na stol jecajući. "Bog", rekla je podižući pogled. "Bio sam toliko ponižen, a u isto vrijeme, tako uključen!", Plakala je.

"Tina osjetio moja maca. Bilo je mokro usisavanje. Ona lizali prsti, smiješeći se," mlada žena objasnila.

"Zvali su neke jednom, a uskoro to visoka djevojka, oko četiri inča jači od mene je stajao preda mnom, ona je skinula odjeću, ona je matorke uzivo dobio na koljenima i lizali moja maca! Boga, sve što sam mogao učiniti bilo je jecati," plakala "i sranje, to osjećao tako jebeno dobro 
matore kurve oglasi," Crystal nastavio. "Gary je biti uzimanje fotografija cijelo vrijeme, kopile," Kristalni plakala. 

"Imao sam oko pet, možda šest orgazme sa svojim jezikom u meni, nisam ni shvatio Tina i gol, onda je ona mene jezika. Ova druga djevojka, Cindy je njezino ime, ona staviti neke ky žele ili vazelin ili nešto u mom magarca, i Tina je matorke za druzenje dobila ovaj veliki plastični stvar, izgledalo je kao kurac. ju je smanjila natrag u naprijed u moje dupe, na prvi pogled to boljeti poput pakla, ali na kraju se dobro osjećali, a zatim stvaran dobar, onda sam vikati: 'shiiiiiiiiiittttttt, da se osjeća tako dobro ", kazala je plakala. "Ja sam bio prisiljen to učiniti, ali sam ga voljela", nastavila je.

"Nakon oko sat vremena te su me izdali i mene položio na krevet i Tina su slike dok sam sisao na Gary duge hard penis," Crystal objasnio je, ne plače toliko, ali s više zdrav glas sada.

"Tada, on mi je jebeno teško, dayum, Mike me nikada nije jebeno matorke uzivo da je teško ili me sperma tako teško, matorke uzivo onda je napravio mi se tuš s Cindy i Tina, nisam imao koljena, sranje, došao sam dva, možda tri puta u tuš ", rekla je, sniffling, a ne plakati.

"Dakle, jesu li oprostiti dug na prozor?" Alice pitao.

"Pakao ne, oni žele ponoviti izvedbu. Mogli bi reći da sam 
matore kurve oglasi dobio matorke za druzenje u njega i uživao, to je moj problem, ja sam! To bi trebao nikada nije dogodilo!" 

Alice se nasmijao. "Vi ste se jedan pakao od dilema, ne dovoljno da zadovolji zakona novčano, da ste uživali grubi, nasilnom seksu, ako se osjećate vrsta krivim, ali vrlo zadovoljan od njega. Pakao, to je jedan pakao dobre dilema devojka ili matorke za druzenje ", nasmijala. "Vidite, matorke uzivo ako ja mogu pridružiti", dodala je, što i ženke eskalirala u nekontroliran smijeh.

Нема коментара:

Постави коментар