.

уторак, 5. јул 2011.

Matore sex oglasi

Mi smo bili uzbuđeni. Mi smo konačno su idući u dobiti daleko za nekoliko dana, samo nas dvoje. Mi ne ide bilo gdje uzbudljiv '.. mi samo idu.Stigli smo matore novosadjanke  u hotel i dobio smjestio u. Mi naručili pizzu, gledao film, i ljepušan velik dio upravo družili da je prvi night'One noći učiniti ništa, ali relax'it je nebo. Naš seks te noći bio je spor i romantic'nothing požurivati. Sljedeće noći however'my ljubavnika imala veliki iznenađenje za mene.

Spavali smo u malom tog jutra, a zatim je proveo popodne radi neke razgledavanje. Povratak u hotel kasno poslijepodne da smo showered matore sa klincima  i dotaknu se naše brijanje ".. oboje smo radije ne kose uzimajući u načinu našeg more'delectable potrage.

Prije našeg putovanja, moj ljubavnik mi je rekao da bi bili sigurni da paket nešto seksi dovoljno voziti ga ludo, ali još uvijek u mogućnosti nositi se. Znao sam kuda bi ga voziti divlje bio bi bili sigurni točno je znao što se događa ispod moje ulice odjeće. Bio je utikač za podvezica pojaseva i bedra highs'I odlučio je ići bez gaćica. Moj crni push up grudnjak imao samo natucanje metalnog srebra u čipke koja bi zaviriti iz pod low cut bluze sam izabran za večer. I suknja '. Je samo dovoljno dugo da pokrije bendova bedra highs ". I puno i teče dovoljno za skrivanje bilo lutanja ruke koji je završio ispod njega. A na vrhu je off, imao sam šiljasta peta da laced up ankles'not najjednostavnijih stvari hodati u, ali iznimno seksi i znajući moj ljubavnik, kao i ja did'we ne bi se dovoljno dugo za njih stvarno postati problem. Ja očito je izabrao moj ormar prilično dobro, jer moj ljubavnik je vrijeme da izrazi svoje odobrenje i zadovoljstvo dajući mi samo okus onoga što će doći kasnije u večernjim satima. To je bio idući u jednom helluva noći.

On je izabrao lijep restoran za nas matore traze mladje oglas  dine'far ljepše od bilo čega što smo morali birati natrag u našem malom gradu, ali onaj koji nije bio previše classy'where mi još uvijek mogli osjećati ugodno. Naš stol je privatno atmosphere'only još jedan stol u pogledu, drugi par je sjedio tamo i pred nama.

Kao što smo čekali naše obroke nakon naručivanja, moj ljubavnik stavio ruku oko mog ramena i nagne bliže. Mogao sam osjetiti njegov dah na mom vratu vrlo osjetljivo kao što je on nagnuo da šapat u moje uho. Mogla sam osjetiti moje bradavice počinju otvrdne kao ruku klizila niz moje ruke, oko mog struka, a njegove usne blago zamjenjuje njegov dah na mom vratu. "Čini nisam bio jedini pokušava voziti drugi ludi. Uočio je to i doveo ruke trljati na osjetljive nubs prije polagano klizanje koje strane niže. Moje oči zatvorene kao što sam ja neka se izgubiti u osjećaje. On je nešto razdijeliše moju nogu kako bi se omogućilo sebi pristup unutarnje dosegne i glavu naginje dalje natrag kako bi se bolje smjestiti svoje usne na taj oh-tako-intenzivno erotske područje mog vrata.

"Otvori oči". šapnuo mi. On je kimnuo prema drugome par, "Mislim da naši prijatelji tamo uživaju pokazati." rekao tiho mene. "Pogledajte ispod stola tamo." Žena nije samo počela trljajući joj datum za penis kroz njegove hlače, ali je zapravo uzeo svoje natečene muškosti i je li to daje dosta toplo-up. Ja dahnu malo u shock'I nikada nije usudila se da podebljano. Upravo tada, ona me pogledala ravno u oči i dao mi malo mig.Moj ljubavnik tada privukao moju pozornost natrag k njemu uklanjanjem ruku iz moje sada kaplje maca i skliznula prst u usta. 'Bit će mnogo više od toga kasnije ove evening'that je obećanje. " Kao da na mig, naš konobar je donio naše hrane za nas.

Hrana je nevjerojatna ". Ili možda smo bili samo tako rožnat, piljevinom bi okusili dobru. Odlučili smo preskočiti desert, bojeći se da jede više bi nas punjene toliko da nastavljamo večer bila neugodno. Nakon što je plaćati za našu obrok, oboje smo se nasmiješio drugi par kao što smo napustili restoran, jedva u stanju 
 matore traze mladje za sex  oglas držati naše ruke jedni druge. 

Povratak u hotel, moj ljubavnik poljubio me duboko onda me uputio da sjedi u stolici, dok se pripremao stvari za ostatak večeri. On je skliznuo moje crne, svilene povez preko očiju nad mojim očima i grickaju na moje uho za trenutak. "Opustite se za nekoliko minuta, baby." Mogao sam čuti ga što mu pripreme za večer je planirao, iako nisam znao što je u trgovini. Nakon nekoliko trenutaka, on me uzeo za ruku i nježno me vodio preko kreveta.

'Ovo je bio izvrstan choice'I've htio ripati tih off cijelu noć. " rekao mi je.

"Što čekate?"

On moaned kao što je uhvatio ispred moje bluze na V i ripped ga otvorili. Njegova usta pratiti obris moje grudnjak i rukama počeškala bradavice kroz njega. On je spustio svoje ruke, raspakirali mi suknju i gurnuo dolje. 'Leže', zapovjedio. Sam mogao osjetiti ga lebdeći iznad mene. On je jedan od mojih ruku i stavi ručni pljuska oko nje. 'Oh, pa to je ono što ste bili doing'I niste znali da je donio glavu s vama. " On je vezan s druge strane. On me je poljubila dugo i teško, onda pratio usta dolje vrat, moje grudi, dolje na moje stomach'and niže i dalje. Dolje moj unutarnji thighs'brushing tik do moje natečene maca '. Ali nikad ga dira. "Vi znate što je to crijevo učiniti za mene, zar ne? ' Da, znao sam jako dobro što do'exactly ono što sam namjeravao. On je matore kurve  za sex donio svoje usne prema dolje jedan od mojih nogu, a ruke skliznuo s mojih cipela.Zatim drugu nogu, a drugi cipela. Osjećao sam njegov jezik na jedini od mojih stopala. On je isisan moj prst u usta, prije nego što povratku svoje tijelo. Njegova težina prebacio na krevetu. On je proširio svoje noge, te ih sastavili prije nego što ih obuzdavanje previše.

'Li dobro? " , upitao je. Ja odmahnuo head'we je to učinio nekoliko puta prije. Svaki put, seks je bio nevjerojatan. Biti slijep presavijeni, to je lako se izgubiti u senzacije. "Sjećate li se par iz restorana? ' Ja klimnuo. Njegove ruke su se po cijelom tijelu, i bilo je teško koncentrirati na bilo što drugo. 'Jeste li uživati ​​gledajući ju trljati njegov penis? "

'Da.'

"Jeste da uzbuđuju vas? '

'Da.'

"Oni su seksi, ne mislite?" Sve što sam mogao učiniti je glavom. Bio je milovati moja maca sada. "Što će vam reći ako su doći ovdje i igrati s nama? Želite li to? ' Opet, sve što sam mogao učiniti je glavom. Ova fantazija njegova je nešto što smo govorili o više puta. Misao drugi par su s nama mnom uključen gotovo onoliko koliko mu je učinio. Imali smo pokušali pronaći par igrati s vremena ili dva, ali stvarno nije imao sreće bilo. Tako smo bili zadovoljni samo razgovarati o tome, a ima um puše seksa. "Što će vam reći ako Rekao sam ti da imaju susjednoj sobi? Sve što trebate učiniti je otključati vrata i oni će nam se pridružite. Želite li to? ' On je ustao iz kreveta nakon što sam nodded'Was on doista ozbiljno ovaj put? Mogao je imati nešto poput ovoga orkestrirao bez mog znanja? Ona nije bila dugo prije nego što sam je dobio moj odgovor.Da je mogao, a da, on je učinio.

Mogao sam čuti otvaranje vrata i netko ulazi. Sve ovo je fantazija, i to je bio tek postati stvarnost. U to vrijeme, moje živce krenuo neredu.Mogu li zapravo proći kroz to? On mora imati osjetili ono što je prolazio kroz moj um, jer se vratio preko mene, gumiran predati bradavice i šapnuo u moje uho, "Vjeruj mi dijete. Vi vjerujte mi zar ne? ' Ja klimnuo. "Ako želite zaustaviti, znate kako. Ako samo ležao tamo i opustiti se beba, ja vam obećavam, od vas će ljubav ovu. Ali morate da se opustite. " Njegove ruke i glas radili trik. Sam mogao osjetiti sebe topi.

Drugi set počeo prikazivati ​​ruke nad svojim  gole matore kurve tijelom. I onda drugi set. Ovo je mekši, više feminine'this postaviti definitivno pripada ženi. Mogla sam osjetiti moj ljubavnik se dizati s kreveta. Moj boobs su izdvajali bez moje grudnjak i skup usana se u prilogu nipple'and drugi skup na druge bradavice. Dvije ruke spustiti na moja maca. Jedan počeškala klitoris dok su ostali Pomilovala unutra i van.

'Oh, ona je već mokro za nas, "čuo sam žensko reći. 'Zašto ne vidjeti ako je okusa kao slatko kao što je zadržao nam reći, med. "

"MMM". Moje zadovoljstvo. " Čovjek usnama zamijenio ruke na moj klitoris. Ja sam nacrtao u malom dah. To je bio jedan od mojih omiljenih stvari. Imao je prilično talentirani jezik. Moj ljubavnik je bio bolji, ali bili smo zajedno dugo vremena i znao je samo gdje i kako da molim. "Ona je slatka. Dođite imaju okus. "

Njezin jezik umočen u moj sočan pička i skliznula moje natečene klitoris u jedan dugi prolazu. 'Mogao sam ostati ovdje i kruga joj sok cijelu noć, "žena purred. On je dao malo nasmijati. "Tada ću vas ostaviti s tim."

On je napravio svoj put do moje body'kissing,  matore kurve oglasi  lizanje i sisanje sve do vrata. 'Jeste li kao što je moj penis večeras u restoranu? , upitao je.

'Da,' Ja disalo.

'Želite li sisati na nju?'

'Da.' Čekao sam da se osjećaju vrh njegov penis na usnama. Ja zaglavi moj jezik van i lizali oko nje. Ona nije bila dugo prije nego što on nije mogao me je dosadan, a on je gurnuo sve u mojim ustima. Imao sam zalogaj za penis i maca puna jezika. To je bolje nego sam ikada zamisliti da će to biti. I to sigurno nije trebalo dugo za pritisak za izgradnju. Moj orgazam potresao cijelo moje tijelo. Mogao sam čuti moj ljubavnik u pozadini. 'To je to beba, prepustite. " Moj plač bili su prigušeni s penis u usta. Kao valovi užitka oslabio, čovjek uklonjen. 'Ja ću ti jebati sada.'Ja klimnuo. Njegova žena skliznula s kreveta. Još jedan penis pronašao je put do usta. Ovo je bio moj ljubavnik, znala sam da njegove teksture i okusa. Kao što je ovaj drugi čovjek umočen u unutarnje dubine moja maca, bio sam usredotočen na davanje moj ljubavnik najbolji puhati posao koji bih mogao bez upotrebe ruku. Govoreći o kojoj, osjetio sam nešto trljanjem prstima. Ja ih ravnanje out, tako sam mogao osjetiti ono što je tamo. Žena je brušenje joj maca protiv moje fingers'I nije bio jedini koji je bio mokar mokro. Imao sam maca u ruci, penis u usta i jedan u moje pussy'life ne dobiti bilo koji bolji od ovoga!

Oba cocks izdvajali daleko od mene u isto vrijeme. Krevet je bio potres malo, tako da sam znao da su oboje jacking off. Odjednom, 
 matore kurve oglasi   osjetio sam topli sperma snimanja na moje grudi i trbuh. Žena je uspjela zadržati svoje prste pokopan u njoj maca dok ona nagnuo i lizali me očistiti.Nije bilo puno više da sam osjetio njene mišiće ugovaranje oko moje prste i osjetio njezin valove užitka protiv moje ruke. Imali smo sve sperma, ali noć je bila daleko od preko! 

'Želite li vidjeti što se događa sada?' moj ljubavnik upita. On je skliznuo povez za oči off nakon što sam klimnuo. 'Znam li biti restrained'would želite ostati na taj način ili želite biti slobodni? "

"Želim biti slobodan." Rekao sam tiho. Oni uklanjaju moju glavu. Moj ljubavnik me je poljubila duboko. Tiho me je pitao: "Jesi li dobro?" Ja klimnuo. 'Želite li više? " Ja lizali moje usne i smiled'He znao što to znači izgled. Htio sam sve što sam mogao dobiti. On me poljubio opet."Onda neka se dobiti na. '

On je klimnuo na druge ljude i oni prebacili mjesta. Gledao sam premjestiti moj ljubavnik ženi i započeti trljajući svoje tijelo. Čula sam joj jaukanje i vidjela ju zatvoriti oči kao moj ljubavnik je otišao na posao zadovoljavanju svoje tijelo. Bilo je probadanje neizvjesnosti u tom trenutku. On je gledao preko na mene. Mogao sam čuti ga da mi vrijeme i vrijeme opet da ako mi to učinio, nije bilo osjećaja, to je samo užitak, nešto začiniti stvari. On je prestao što on radi. Sam klimnuo mu, ostavljajući mu do znanja da sam ok, onda sam okrenuo na drugog čovjeka. Ovaj put, bio sam slobodan na dodir i kretanje bilo gdje da sam htjela. Mi Pomilovala i trljao i touched'we šezdeset nined i onda sam se popela na njega i njemu jahali za sve sam bio vrijedan. Vidjevši moj ljubavnik se dotaknuo i isisan, i jebeno žena bio je veliki uključite za mene. Nisam mogao vjerovati koliko je to. Orgazam koji je potresao moje tijelo ovom trenutku je još zemlja-drobljenje od prve od večeri.

Nisam ni vremena za uhvatiti moj dah pred žena okrenuo svoju pozornost na mene. Čuo sam zvuk vibratora starta. Moj ljubavnik širi ispred mene, a ja pognut da ga sisati off. Ja skočio  
 matore kurve oglasi  nešto kao vibrator širenje moja maca usne. To mi je ušao polako. Osjećao sam joj usta na moj klitoris. Ona moaned i ja čuo još jedan vibrator start. Njezin ljubavnik je dajući joj istu pažnju da je meni daje. Svi smo išli na tako za neko vrijeme. Moj ljubavnik me zaustavio. "Znaš ono što sam stvarno želio vidjeti?" 

Ja je klimnuo glavom kao i mi svi raspao. Dečki preselili na strane kreveta, a žena i ja napravio sebi udobno u sredini. Po prvi put u mom životu, bio sam gledao ravno u druge žene maca. Njezin ljubavnik dao mi vibrator da je bio koristeći na nju. Nije gubio vrijeme uzimajući zauzet. Možete reći ovoj ženi stvarno volio lizati maca. Ona se preselila bokovima little'maybe u naslutiti da bih trebao početi nešto. Uzeo sam dubok dah, udišete ju ženstven miris. Tada sam započeo na isti način na koji ona počela sa mnom ranije te večeri. Ja umočen moj jezik u njezinu sokovi, a zatim ga je vodio joj klitoris. Ona bucked bokovima kao da električni potres ju je udario. Uvijek sam bio dobar učenik. Više sam dobila uzbuđen više uzbuđen sam. Uskoro smo bili i oplakivanje i uzdisaje i ližu i puše, a koje obavljaju kao i divlje žene. Dečki su stajali na nas milovati njihove cocks kao što su nas gledali. Vibratori su leti i iz različitih rupa na velikim brzinama, jezici su radili i amo, kukovi su škrgut i odjednom smo oboje Cumming.

Čovjek opet sam položio na krevet i moj ljubavnik me usmjerena sjesti na čovjeka penis. Rekao mi je da se oslanjamo naprijed malo. To mu više pristup. Ja utihnula moju gyrating na čovjeka kao moj ljubavnik me ušao iza leđa. Trebalo mi je trenutak ili dva da se prilagodi na penis u moja maca a posebno onaj u moje dupe. Žena sjedne na svog ljubavnika lice i nagnuo se sisati na moje grudi. Dečki počeo kretati unutar mene i osjećaji su mi daju bilo fantastično! Moj orgazam slijedi jedan odmah nakon druge. Činilo se kao vječnost, a opet u isto vrijeme samo nekoliko sekundi.

Kako dečki završio sa mnom, ja sam prevrnuo na krevet, umorni, klimav, ali zadovoljni, i ljepušan velik dio ne može kretati. Moj ljubavnik sklupčana pored mene i držao u naručju. Muškarac i žena ustao tiho, a ja sam gledao ih premjestiti na  
 matore kurve oglasi  uglovima prostorije za isključivanje dvije video kamere koje su postavili. Čovjek tada su žene za ruku i nestao u susjednoj sobi. 'Nisam znao da ste bili snimanja sve this'I Ne mogu vjerovati da nisam vidjela kamere. " Ja vrsta chuckled. 

"Pa, ideja je bila da vas na neki drugi način okupirana." Mi smo položili tamo neko vrijeme duže. 'Jeste li uživate? , upitao je.

"Više nego što sam ikada zamišljali bih."

"Dakle, je li to nešto što želite učiniti opet u budućnosti?"

'Oh, da. Mislim da sam mogao naviknuti na to. " Nasmijao sam se

'Hvala vam, med. Ne mogu vam reći koliko mi to uključen. I ne mogu vam reći koliko ste mislili na mene. '

Ja wiggled moja stražnjica bliže svojim preponama. 'Možda se možete sjetiti kako da mi pokaže kasnije. "

"MMM". Možete računati na to. "

'Hoće li naši prijatelji nam se pridružio ponovno sutra? " Pitao sam jer sam zijevnuo.

Moj ljubavnik grickaju moje uho i vrat. 'Ne, dušo. " Počeo sam 
 matore kurve oglasi   besciljno off spavati, ali ne prije nego što sam čuo ga kako govori: "Ali, imam još jedan iznenađenje za vas, za tomorrow'Sweet snove." 

Нема коментара:

Постави коментар