.

петак, 24. јун 2011.

Matore gospodje


To je započeo prije nekoliko godina kada sam bio 15 godina, a moja sestra, Vera, je 16 godina. Naši roditelji su otišli shopping s, pomislio sam, moja sestra, pa sam računati kuća je bila prazna. Oko godinu dana prije nego što sam otkrio zadovoljstvo masturbacije kao što sam sada to znam, ali onda sam nazvao ga "baca off", koja je izraz koji se koristi moje školskim prijateljima.
Bio sam u mojoj spavaćoj sobi te je skinuo gol masturbirati matore oglasi , jer sam brzo naučila da ako sam bio obučen moja sperma mogla dobiti na svoju odjeću, osim ako sam bio oprezan.I `d je također naučila kako staviti papir na podu uhvatiti moje ejakulacije. Nekako, bacanje isključivanje kada gol činilo bolje i matore traze mladje naughtier.
Bio sam drži moj penis i to povlačiti i bio uzimajući ga se prilično dobro. Nije jako velika, u one dane, ali to je prilično teško.
Imao sam strah u mom životu kada mi je spavaća matore kurve oglasi   soba vrata otvorena (bez kucaju na njega), a Vera je tamo. Rekla mi je kasnije da je mislila da sam otišao shopping s roditeljima tako da to nisu `t očekivati ​​da će me naći u spavaćoj sobi. Ona je željela da dođe u prikupljati knjige od mina.
Nisam znala što da radim. Moja odjeća su bili izvan dosega matore gospodje slike  i tamo sam stajao, gol, i drži mi kurac u punoj moje sestre. Ona je vjerojatno kao što iznenađen što sam bio, ali na moju astonishmet ona didn `t odvratiti s gađenjem, ali umjesto toga je došao u sobu.
"Tako da 'je ono što jedan dječak` e penis izgleda. U školi mi samo pričati o tome. I `ve nikada vidio prije. Mislim da znam što ste radili. Ja to učiniti previše. Ona mora biti lijepo za vas . It `s lijepo kad sam to učiniti. Don` t brinite, neću reći mama i tata "
"I` d bolje oblačiti ", rekoh.
"Ne Ostani kao i ti. I` d željeli da ga držite. Smijem li? "
To je novi u mene. Moja sestra je želio držati moj ubod. Rekao sam joj mogla i ona je održana u ruci. Bio sam oduševljen. Još bolje, počela je milovati, čineći za mene ono što je vidio mene radi. Znao sam da ću uskoro sperma pa joj prestali.
"It` nije fer ", rekao sam:" Evo ja sam sve gole i re `ne. Što o tome?"
"Oh, draga. Ja ne znam o tome."
"Možete me vidjeti golu i` ve održana moj kurac. Želim vidjeti gol. It `s samo pošteno".
"Dobro onda. Ali ja` d bolje skinuti u svojoj sobi u slučaju mama i tata matore jebaljke  vrate. Tada sam se ugriz natrag u moju sobu i haljina. Osvojili su znam onda ".
Ona je otišla u svoju sobu i vratio mi se, sasvim gol. Ona je bila prva djevojka gola sam 'ikad vidio iako sam vidio `d" prljave "slike prošlo kolo u školi. Bila je prava stvar. Bilo je prekrasno.
"Da li vam se sviđa ono što vidite", upitao Vera.
Oh, da. Ja ".
"Dopustite mi da držite penis ponovno".
Pitao sam "Znate li što će se dogoditi da mi, ako ne?"
"Ne, ja don` t Što će se dogoditi. I `d željeli vidjeti".
"Pa, držite ga i moždanog udara kao što ste matore kurve oglasi   radili prije nego što"
Ona nije, a onda sam pucao moja sperma na papir na podu. Bio sam u nebu.
Kad sam završio sam rekao "You` ve učinio da k meni. Rekli ste to učiniti za sebe. Dopustite mi da to učiniti za vas. Pokaži mi što da radim ".
"Da", Vera siad. Zašto ne? I `d kao da".
Uzela mi je ruku i gurnula prste u njoj maca. "Sada se kretati u tu. To` s desne strane. Oh! It `s događa! It` s prekrasno. Don `t stop!"
Kad je gotov, obučen i vratila se u svoju spavaću sobu za  matore kurve oglasi  odijevanje.
Otišli smo dolje i sjeo u dnevni boravak, govori o nestašan stvari koje je učinio. Naši roditelji još nije vratio. Rekao sam da sam Vera nikada nije bacio s bilo tko drugi osim mene i kada je to učinio za mene je to puno bolje nego kad sam to učiniti za sebe.
"Našao sam isto", odgovori ona: "Ja ga volio. Neka` e to opet kad god je to sigurno ".
Sam rekao: "Neki dječaci stavljaju njihove cocks u djevojčice. Zašto don` t mi? "
"Ne", odgovori ona. "Mi mustn` t ".
Nekoliko godina kasnije, kada smo posebno je matore bake napustio dom kako bi se zapošljavanje smo se susreli se ponovno, nakon što se čuva u kontaktu telefonom.
Vera je rekla da je od požalio odbija pustiti mene zajebavati joj kad smo bili djeca. To bi bio prilično iskustvo. Rekao sam joj da sam bio razočaran u to vrijeme, ali kao što smo i žao što se nije dogodilo, zašto don `t možemo to učiniti sada?
Vera je trebamo i mi rezervirali u hotelu. Tu, za jednu noć, mi jebeno i matore tetkice  jebeno. Mi weren `t zadovoljan dok smo imali mnogo orgazme. Bila je to noć za pamćenje.
Incest? Tko brine? Mi don `t.
Kada smo razdvojeni smo oboje rekao je seks predivan. Pogotovo jer je nedopuštena, a mi shouldn `t su to učinili.
Sada smo oboje u braku, a ona ostaje tajna između nas.

Нема коментара:

Постави коментар