.

уторак, 28. јун 2011.

Matore sa klincima

Što je počeo kao prilično normalni vikend uzeo skrenuti na neočekivanu jedne subote prošlog mjeseca. Oboje smo imali dugi radni tjedan i bili veseli neki odmor matore novosadjanke  i opuštanje tijekom tri dana odmora vikend. Budući da je radni tjedan lijevo nas oboje umorni i povlačenjem do kraja dana, tamo je uvijek sitni biti učinjeno na vikend. Međutim, malo sam znam da je moj suprug je imao druge planove na umu od rublja i dvorište rad. Događaji koji su uslijedili tijekom tog toplog proljeća vikenda ostavi me reeling za reći najmanje.

Subotu ujutro probudili smo oboje malo lijeno. Jutro  gole matorke  vijest je na televiziji u našoj spavaćoj sobi, a pokriva su udoban i topao. Kao što sam nanijet i iz sna sam shvatila da Sam je sjedio u krevetu. Vjerojatno samo uzimajući u vijestima pomislio sam. Napokon sam prisiljen sam sjesti i ljuljačka nogama preko ruba našeg kralja veličine krevet. "Jutro", promrmljala sam kao što sam naišao off kupaonicu. "Da, da to je" Sam odgovorio.

Kad sam se vratio u spavaću sobu sam shvatio da Sam je imao više od jutarnje vijesti na njegov um. On je bio poduprt protiv glavu u krevet sa svojim penis u ruci.To je bio hard rock i pulsiranje. On je namršti, "o tome kako se vraćaju u krevet za malo '. Obično bih skočio na priliku, ali nisam imao milijun stvari prolazi kroz glavu da je potrebno da bi učinio.matore oglasi  "Kako o kišu ček za kasnije" rekao sam, užurbano pokušavaju haljina u trenirku i majicu. 'Humf', Sam grunted. "To zvuči kao da se nisu sukladni '. 'Žao mi je med, to je samo da je toliko da bi učinio ", odgovorio sam kako sam požurio dolje da bi kavu.

Ostatak jutra napredovala kao i obično. Čišćenje, pranje rublja, dvorište rad. Kada je dobio biti u blizini vrijeme ručka pojavio Sam iz garaže. On je glup na licu da javite mi je bilo više na svoje srce nego samo ručak. U stvari on je tražio da se način cijelo jutro. Imao sam primijetio ga je zapravo trljanje njegov penis kroz njegove hlače dok je bio pokrenut jahanje kosilice. Pomislio sam, da sam možda bi mu poseban ručak i da bismo mogli uzeti malo riskirati zajedno. Predložio sam da ide gore i tuš dok sam ja fiksne ručak. On je pristao i dobio sam zauzet sa priprema obroka, dok je na katu.

Nešto kasnije sam čuo tuš Stop & ga poziva na mene. Brzo sam isključio štednjak, a na čelu se stepenicama, potpuno nesvjestan onoga što sam sam se uzimajući u. U kupaonici majstor je stajao moj muž u ništa, ali ručnik. Njegova  
 gole matorke 40 + godina je imao matore kurve slike samo oblikovani njegovo tijelo više sa svakim godine. On je bio vlažan, a očito uzbuđena. Kad sam ušao u kupaonicu On je rekao samo jednu riječ za mene, i on je rekao kao je on mislio da je '' Strip '. "Sam sam počeo''. No, on je stavio prst na moje usne, i ponovio mu naredbe. Dakle, odlučio sam igrati zajedno. Svatko voli malo popodne užitak. No, poslijepodne će ubrzo postati više nego što sam uopće mogao zamisliti. 

Sam skinula svoju odjeću, a kad potpuno gol sam oslanjao na poljubac moj suprug od 20 + godina. On mi je prestao po meni uhvati za ruku. 'Morate tuš sada ", rekao je. To nije bio zahtjev, ili gubitka, ali naredbe. "I trebate biti tihi i usklađeni", dodao je kako je mi krenule prema kadom i okrenuo na vodi.

Nakon što se u tuš Sam je velika briga da se opere svaki centimetar od mene. On je oprala kosu i to uvjetovano, onda je on izbačen moje cijelo tijelo s loofa. Cijelo vrijeme mi je oprala mi je dao upute ukratko, krmi naredbe. "Okrenite, vrh glavu natrag, savijte koljena '. Nakon što je prskati moje tijelo čisto od sapun je ponudio mi ručnik za glavu a zatim zamotan drugo oko mog tijela. Zatim, on je tiho me dovesti do naše spavaće sobe.

Nakon ulaska u sobu sam pustiti izdisaj. Diljem uzglavljem 
 gole matorke  u krevet je svaki seks igračku smo ikad kupio, zajedno s asortimanom lubes, i druge predmete. Zavjese su izvučeni daje sobi sumrak sjaj, iako je sredinom poslijepodneva. Sam mi je okrenut prema zatvorenih vrata, uzeo moju ruku i stavila ih na okvir vrata, oko ramena. 'Ne potez i ne govori' šapnuo u moje uho gruffly. "Što se događa''Počeo sam reći, ali bio sam se sastao s cmok na moj dnu matore kurve sa klincma video , da odjeknula kroz sobu."Rekao sam, ne govore i ne kretati", ponovio je. Znao sam iz ton njegova glasa da je značilo poslovanje. Stajao sam pred vrata, ruke hvatalo okvir, a Sam je vodio svoje ruke pod mojim ručnikom, na kraju je labavljenju i ostavljajući ga pada na pod pred mojim nogama. Dok prstima istraživao svaki centimetar mene, kao da je milovati životinja počeo govoriti. "Jutros sam htjela vas ', ali ste imali druge ideje. Sada je moj red biti zadužen. Razumijete li '. Ja klimnuo glavom, strah od drugog SWAT na deblji kraj. 'Dobro', nastavio je. "Vi ćete učiniti kao što sam rekao, a vi ćete biti tihi, te će omogućiti vašem tijelu, ali ne i svoj glas odgovoriti na mene. Vaše tijelo je moje za uzimanje, a to je upravo ono što ja namjeravam učiniti. Ja ću vam dodir, poljubac i ti, a ti lizati i jebati koliko god želim. Nećete mi odoljeti. Nećete pitanje ništa što se događa. Ako to ne učinite, bit ćete kažnjeni. Razumijete li? " Još jednom sam je kimnuo, misleći na sebi da bi to moglo biti zabavno popodne. 

Sljedeća stvar koja se dogodila me iznenadilo. Sam uzeo šal od oblači i koriste ga da mi povez preko očiju. Imali smo 'igrali' na što poveze i prije, ali to obično trajala samo nekoliko minuta. Ja obično je dobivši tjeskobu, pa off to će doći. Ipak, nakon što je njegova upozorenja sam znao bolje nego da se moje ruke od okvir za vrata. Sam je počeo ljubiti i milovati moje dupe. On je najviše nevjerojatna jezik u svijetu. On je masira i stisnutu moje dupe, trčanje mu palac unutar mojih bedara dok je bio lizanje i lagano gristi moje dupe guzovi. Njegova masaža postala agresivna i čvrsta. Njegov prste i usta počeli trljati i sonda moja maca usne, povremeno zadirkivanje mi rupu, i dira moj klitoris. Sam bio uzimajući vrlo uzbuđena. Odjednom je prestao. Mogao bih reći da je još uvijek u sobi, ali nisam mogao dati samo gdje. Počela sam okrenuti glavu da vidi da li sam mogao ga osjećaj, kad me uhvatio za kosu i lice su me vrata opet, u isto vrijeme bilo je još udariti na moje dupe. Ovo je mnogo čvršće nego prošle, i mene s lijeve strane žeže osjećaj da mi je rekla da će biti crvena modrica na moj iza. Ja poskliznula i reče: 'jao', kada je štrajk hit, koji je donio na drugi. Ovaj put sam se sjetila da šutjeti.

Sljedeća stvar sam znao da je uzimanje moje ruke i mene okreće okolo. Počeo je trljanje moje tits i nagovaranje bradavice na puni erekciju. Njegove ruke su se čvrsto na moje tijelo, a usta pronašao je put do moje. On je poljubi me duboko i tvrdo. Vrsta poljupca vam dati kada ste u potpunosti baca strasti. Jedva sam mogao disati! Njegove ruke su se teško na moje tits i moje bradavice su već bolna od duljeg ukazivanje su uzimajući. Osjećao sam se njegov montaža protiv moj trbuh. Bilo je vruće i teško, i pulsiranje. Natjerao me korak naprijed i ond 
 gole matorke a mi se okrenuo ponovno. On me je za ramena i nije nešto jako neočekivano. On me gurnuo, tvrdi, unatrag. Moje ruke su flailing, a ja neka se malo izdisaj prije udarca u krevet. Sam izgubio osjećaj za prostor i nije shvatio da je meni nalazi u podnožju kreveta. Ja dotaknu moje lice, povez preko očiju. A istovremeno osjetila ubod kože protiv moje nadlaktice. "Ups, 'sam mislio. Tako sam stavio moje ruke uz moje strane, i stavi je vrlo mirno. Bilo je nekih šuštanje oko glave u krevet, onda odjednom Sam zgrabio moju desnu ruku i izvukao se preko moje glave. Osjećao sam se nešto zaokrenuti moj ručni zglob, i čuo zvuk čičak "On mi je vezanje! To je definitivno nije ono što sam očekuje! On je izvukao moje lijeve strane i sad su obje ruke ispruži iznad moje glave i vezan. Ubrzo nakon toga radi isto s mojim nogama, šireći moje noge širok, u modi proširila orao. 

Jednom sam bio osiguran na krevet u većini ranjivih položaja što možete zamisliti, Sam montiran krevet i ja mogao reći da je od strane moje glave. Mogao sam miris sapun iz njegova tijela, a njegov spol. Osjećao sam se nešto protiv mog obraza i okrenuo glavu prema njemu. Kada sam usta odmah je provalila njegov hard lupanje pijetao. Njegova ruka je otišao na tjemenu me potiče da prihvati njegov punopravni član. Njegova S druge strane je igrao s jednom od mojih bradavica i on je počeo stenjati. Kao što sam usisan i lizali mu vruće alat počeo da se pumpa protiv moje lice, loptice šamaranje bradu, a njegov trbuh drobljenje protiv nos i čelo.Jedva sam mogao disati! On je jebeno moje lice tolikom snagom da sam se bojao bih gušiti!, Onda sam osjetio njegovo tijelo početi ukrutiti, a ja sam primijetio njegovo disanje je vrlo kratko i plitko. On je o da se sperma! Ja sam braced za napad vrućeg krema koja je o eksplodirati niz moje grlo, ali on se brzo izvući. Ostao sam dahtanje protiv zrak dok je stajao kraj kreveta, gleda dolje u mene.

'To je bio jako dobar ", rekao je,' Sada je vrijeme za vas da biste dobili malo nagradu '. Moj puls ubrzan. On je htio vratiti uslugu. Voljela sam način na koji je radio magiju na moja maca sa svojim ustima. Mogao mi je dovesti do orgazma u pitanje trenutaka. Međutim, to nije nagrada je imao na umu.

On je preselio u podnožje kreveta između mojih nogu. On podiže koljena, jednu po jednu, stavljanje noge stan na krevetu s koljena pokazujući na strop. Osjećao sam prste protiv moje dno, a zatim osjetio vlažnost lubrikant se kapala protiv moje podzemnom regijama. Njegov prstima počeo za masažu lubrikant protiv moje zbijeno magarca, polako sondiranje protiv otvaranja. Osjetio sam se vlažnija, a moj klitoris je lupanje. "Sviđa li ti se to pitao. Ja  
 gole matorke  klimnuo. 'Dobro, onda tvoj æe ljubav ono što dolazi sljedeći ", kako je rekao riječi koje sam osjetio nešto tvrdo guranje protiv moj šupak. To je bio jedan od naših igračaka, i prije nego sam znao što se događa je duboko u moje dupe. Jaukati skliznuo iz mene prije nego što sam čak i shvatio da je uskrsnuo u grlu. Odmah SWIFT šamar upoznao moje lijeve magarac obraz. To je ubola, ali osjećao dobro kao dobro. Sam nastavio jebati u guzicu s igračkama, dok je on masira moja maca i klitoris. Sam bio uzimajući vrlo mokro sada, i moje tijelo se kreće u ritmu do guranja u igračku u moje dupe. Upravo tada izvući. 'Ne želim biti učinjeno prerano sada nam je činiti? " On je promrmljao, a ja sam mogao reći iz svog ton koji je upravo bio o kao pobudila kao što sam bio. 

Ležala sam mirno za nekoliko minuta, pokušavajući osjetiti gdje je bio u sobi, i što bi mogao raditi. Ja htio moje tijelo da se opustite, i otpusti neke od seksualne napetosti koje su izgradnji. To bi bilo tako lako da se sperma, samo polaganje tamo nakon zadirkivanje moja maca i magarca upravo dobila. Nakon nekoliko minuta osjećao sam ga vratiti u krevet. On fondled moje grudi, jedan po jedan i ja mogao reći od načina na koji je koristio samo jednom rukom, da mu s druge strane je milovati njegov penis. To me čak i toplije samo razmišljam o svojim hard penis, i kako bi se osjećati u sebi. Tada je između mojih nogu opet, njegov dah je toplo protiv moje kože, svoj jezik me lizali polako s jedne strane i niz drugih, ukratko pauziranje na moj klitoris, samo valjanje preko njega, a zatim povucite natrag dolje sve do moje zbijeno magarca. Bio sam o da se sperma opet i on to znao. On je prestao nakratko, a onda sam dobio još jedan iznenađenje. Kada se vratio u usta moj klitoris, on je počeo gura jedan od mojih omiljenih igračaka u mene. To je dildo koji ima mali drugi 'penis' priključen na bazu. Na taj način možete ispuniti i rupe odjednom. To je upravo ono što je učinio s njom. Zamislite, nakon što je i maca i guzicu napuni dok vaš klitoris se sisao! Nisam mogao držati leđa moj orgazam i eksplodirala u mokrom steamy mlaz da natopljenu bradu, igračke, ruke, i krevet ispod mene.

Kad je moj titraj tijelo napokon opušteno dovoljno za mene da postanu svjesni da moje okoline shvatio sam da sam sama u sobi. Nisam mogao osjetiti Sam prisutnost, ali čuo tihi šum dolaze izvana sobe. To je bio zvuk grijač na vruće kadica. "U redu, tako da je normalno buke, ali gdje pakao je otišao? Pitala sam se.Misli jedva je ušao u moju glavu kada sam čuo whoosh na vratima se otvara. On je razriješen moje noge, a ja rastegnut noge kao što sam osjetio ga premjestiti na moje ruke. Znao sam da on nije došao još, pa sam bio malo zbunjen. Kao što je undid trake iz moje ruke sam počeo da se protežu još jednom, samo da su mi ruke izdvajali nasilno ispred mene, a zatim se vratio vezova. Ovaj put to je bio kao da sam bio je vezan lisicama na front, ali nije vezan za krevet. Sam izvukao moja ramena da mi pomogne u sjedeći položaj. Zatim je govorio samo jednu riječ. 'Praćenje'. On je uzeo moje ruke, a pomogao mi s kreveta, a zatim je počeo da me vodi dolje korake u glavni dio kuće. Bio sam malo u panici, jer sam još bio potpuno gol, a moja sperma je trčanje dolje unutar mojih bedara. Kada smo stigli na dnu stepenica sam rekao, 'Sam'', ali prije nego što sam mogao reći ništa više. On je napukao moje dupe tvrdo s ruku i potom podsjetio me, 'Vi ste da ne govorim, a ne da se odupru. Vi ćete biti u potpunosti usklađen ili će biti kažnjeni. " Bio sam jako nervozan jer me je vodio kroz kuću i iz stražnja vrata u naš privatni palube.Mogao sam čuti vruće čabar whirring, mlaznice gurajući zrak unosi vodu kroz svoje otvore. Sam pažljivo me doveo do koraka i uputio me kako mi je pomogao u toplim pozivajuchi vode. Sjeo sam, moje ruke još uvijek vezan ispred mene. Sam je ušao u kadu i počeo milovanje moje zrele dinje kao tits. Oni su vrlo dinamičnim u vodi i nije se svaki pokušaj za njega da ih ustati na površinu kako bi mogao sisati moje bradavice. Njegova usta je topao i vlažan, rukama čvrsto protiv moje tijelo.Moje ruke su u krilu, i bez čak i realizirati ga ja počeo igrati sa moja maca. Bio sam izvan sebe da je čak i potopljene u vodi kovitlaju vruće čabar, moja maca osjetio mokro! To je potpuno drugačija vrsta mokri od vode, i moje prste skliznuo napora između mojih usana i na moje pokisao rupu. Sam shvatio što se događa, i prestao igrati s mojim dinje. On mi scooped gore, ruke pod moje dupe i zapovjedio mi da plutaju na leđima. Tada je počeo jesti moja maca ozbiljno, a imajući moja stražnjica tik iznad površine vode. Moram priznati da je osjećaj vode protiv mojih leđa, a sunce lije dolje na moj goli ispred bilo gotovo jednako kao i njegov opojan kunilingus. Kao što je moje uzbuđenje pojačanu pozornost na detalje rastao intenzivniji. On je zaposlen Venus leptir 'istovremeno sisa i lizanje moj klitoris, dok je masirao otvaranje moja maca s jedne strane, i probed moje dupe s druge. Bila sam ponesena val snažne orgazam koji odgovara jednome sam doživio samo kratko vrijeme prije.

Polako je neka moja dnu sudoper natrag u sjedište vruće kadica. Kao što sam dahnu za dah, osjetio sam ga jako blizu mene i otvorila mi usta malo očekuje poljubac. Umjesto toga sam se ponovno hraniti svoje lupanje pijetao, i ja sam pohlepno ga sisao duboko. Moje ruke, 
 gole matorke  još uvijek dužan, našao je ljubav vreće i počeo masirati njegove lopte kao što sam i dalje veliku pozornost na svojim toplim kurac u usta. Moj prste savijen oko sac, i moj palac pritisne u svoje prepone.Igrao sam sa svojim dupe guzovi, pa čak i probed nježno protiv svoje rupe. Njegov dah je kratak, a on je bio zabadanje protiv mene, zbog čega vode uprskati se između nas i sve oko sebe. Zatim je izvukao natrag ", a ne samo još" je mucao. I opet je počeo milovanje moje tits. Ovaj uzorak je nastavio za ono što mora biti najmanje 2 sata. Mogao sam osjetiti hladnjak skrenuti zrak, a cvrčaka su započeli svoje noći serenadu. Konačno, on mi je rekao da je vrijeme da se vrati u kuću.Pažljivo, kao što sam još uvijek poveze (iako je povez preko očiju sada mokro usisavanje), a on mi je pomogao lisicama iz kade i omotan ručnik oko mene. Mogao sam čuti ga zamijeniti vruće kadica poklopac kao što sam ja stajao drhtanje koje stražnja vrata. Konačno, on mi je kupio natrag u kuću, i gore po stepenicama. On mi je položio na krevet, a retied moje ruke, ali lijevo mi noge slobodno ovaj put. Tada je nestao. Ležala sam tiho, osjećajući toplinu pokriva protiv moje vlage koži, a osjećaj vrlo seksualno zadovoljan. Moja maca je bolan od svih sondiranje ga je primio, i ručno i usmeno. Počeo sam drift off miran san. 

Nisam siguran koliko dugo sam bila sama u sobi kad sam osjetio nešto jako hladno protiv moje bradavice. Moje tijelo zadrhtao. Mogao bih reći da je na krevetu opet, i nešto hladno je led. Trčao kocke preko moje bradavice dok su obojica stajali potpuno uspravno, a zatim stavio neke vrste spona na svakom od njih. Zatim je počeo masirati moj klitoris, lagano, u početku, dok je zadirkivanje moja maca rupu. Iako je to osjetio predivan, bol u bradavicama je prigovaralo. Kad je moj klitoris postala potpuno pobudila je stavio još jedan isječak na njega, manje a ne kao široka. Tada je počeo vibracije. Nekako tri isječke su povezani. Počeli su se puls sa sitnim električne vibracije. Isprva je sve tri odjednom, onda se činilo da ciklusa, lijevo sjenica, sjenica desno, klitoris, natrag na lijevoj sjenica. Pritisak i poticanje bilo samo o dovoljno da mi pošalje preko ruba. Sam pokupila moje noge gore i postavi ih preko ramena. Njegov spol je bilo vruće protiv moje tijelo i ja mogao reći je bio vrlo uzbuđen. On je milovao i počeškala maca i magarca, a zatim je počeo lagano se gurnuti protiv moje zbijeno magarca rupice. Ja stenjali s oduševljenjem, i ovaj put nije ukus moje dupe. On je uspio u glavu njegov penis u moje zbijeno magarca, i počeo da ga udara i polako na prvi. Njegove lopte su šamaranje moje dupe guzovi i elektroničke impulse iz isječaka su donijeti mene val nakon val užitka. Sam izvukao kurac iz moje dupe s pop, i stavio u moja maca. Počeo je funta mi teško i duboko. Mislio sam da bih osjetiti glavu njegov penis izlazi iz mog grla bio je toliko duboko u stranu mene. Onda se to dogodilo. On je izvukao iz moja maca, brzo, i ne tako nježno gurnuo svoj penis kopiju moje dupe i duhati njegova sperma. Toplina je punjenje moja rupa je bilo dovoljno da bi još jedan orgazam. Oboje smo bili Cumming, oboje smo bili oplakivanje glasno, i oboje smo bili u drugom svijetu.

Sam srušila na vrhu mene. Moj orgazam počeo 
 gole matorke  venuti, ali isječke su još uvijek na mjestu i još uvijek isporuku svojih padova užitka / boli. On mora ih osjećao previše jer je ležao na vrhu mi je jer je došao preko naših glava i nije nešto što je napravio impulse zaustaviti. Zatim skliznuo mene i nježno ukloniti isječke. Oboje smo ležao tamo za nekoliko minuta. 'Moram koristiti kupaonicu ", rekao sam. On tiho razriješen moje ruke i povez preko očiju uklonili moje ja skliznuo iz kreveta. Uzeo sam brzo tuš dok sam bio u kupaonici, samo ukloniti neke od seksa i znoj, a onda sam se vratio u spavaću sobu, gdje je kralj mog dvorca brzo je polaganje gol na sredini kreveta. Ropstva užad iz moje ruke su još uvijek u punom pogled na krevetu, a ja u obzir za trenutak ga vezanje, i daje mu okus vlastite medicine. 'Najbolje je pričekati još jedan dan ", pomislio sam. Kad je on to  gole matorke  najmanje očekuje ' 

Нема коментара:

Постави коментар